Categories
اخبار بازارهای مالی
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ارزهای رمزپایه اکنون بیش از سیستم بانکی آمریکا ارزش دارند. الکس دوبنیا: ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده با پشت سر گذاشتن بانک های آمریکایی به نقطه عطف مهمی رسیده‌اند. صنعت ارزهای رمزنگاری شده سرانجام به هدف موردعلاقه خود یعنی گرفتن بانکها و پشت سر گذاشتن آنها رسیده است.

همانطور که جیم بیانکو به تحقیقات بیانکو اشاره کرد، کل بازار ارزهای رمزنگاری شده از ارزش شاخص S&P Composite 1500 Banks، که عملکرد موسسات تجاری عمومی را در ایالات متحده را ردیابی می کند، پیشی گرفته است.

همانطور که توسط U.Today گزارش شد، ارزش تجمعی بازار ارزهای رمزپایه برای اولین بار در تاریخ 5 آوریل از 2 تریلیون دلار فراتر رفت. آقای Bianco دلیل اصلی این امر را آلت کوین ها می داند که سهم بازار آنها در دو سال اخیر در حال افزایش بوده‌. این محقق معتقد است که آنها با وجود دستاوردهای گسترده، فرصت بیشتری برای رشد دارند:

آلت کوین ها در سال 2018 (عمدتا ETH) 70 درصد حجم بازار جهان را تصاحب کرده‌اند ولی پس از آن در بازار حباب ایجاد شد. این معیار نشان می‌دهد که در تقاضای آلت کوین ها در مقایسه با بیت کوین زیاده روی نمیشود. علی رغم کاهش سلطه بیت کوین، این ارز به تنهایی در حال حاضر ارزشی بیش از JPMorgan Chase ، Bank of America و Wells Fargo را دارد.

برای مقایسه، یک سال پیش، ارزش کل بازار رمزنگاری کوچکتر از JPMorgan ، بزرگترین بانک ایالات متحده بود. اما این آمار چه چیزی را به ما نشان می‌دهد؟ اگر سقف بازار رمزنگاری از اینجا دو برابر شود، از ارزش تمام شرکت های مالی آمریکایی که شامل کارگزاران، بورس ها، مدیران دارایی و شرکت های مالی و لیزینگ است، پیشی خواهد گرفت. طبق تخمین های بیانکو، برا گرفتن همه شرکت های مالی در سراسر جهان، کل ارزش بازار رمزنگاری باید چهار برابر شود.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها