اخبار بازارهای مالی

سود قابل‌ توجه پی‌پال بعد از پذیرش ارزهای رمزنگاری

PayPal می‌گوید که پذیرش ارزهای رمزنگاری و فعالیت در این حوزه “نتایج عالی” درآمدی را برای این شرکت به همراه داشته است. مدیر عامل PayPal معتقد است دارایی‌های رمزنگاری در حال ایجاد یک سیستم مالی عادلانه‌تر و فراگیرتر هستند. طی جلسه به روزرسانی سرمایه گذاری سه ماهه اول پی پال، رئیس و مدیر عامل شرکت، دان شولمن گفت که دارایی‌های دیجیتال به شدت برای این شرکت سوددهی داشته‌اند و او معتقد است ارزهای رمزنگاری و بانک مرکزی  محرکه‌ای برای ایجاد “یک سیستم مالی عادلانه‌تر” خواهد بود.

پس از موفقیت PayPal در پذیرش دارایی‌های رمزنگاری، این جلسه بیشتر مربوط به برنامه‌های اخیر و آینده شرکت برای دارایی‌های دیجیتال بود. شولمن با بیان اینکه ما معتقدیم که زیربناهای فن آوری فعلی سیستم مالی ما طی سالهای آینده به طور قابل توجهی ارتقا خواهد یافت، افزود: ارزهای دیجیتال و بانک مرکزی می‌توانند نقشی اساسی در شکل گیری یک سیستم مالی عادلانه‌تر و فراگیرتر داشته باشند.

مدیر عامل شرکت اظهار داشت که این شرکت نقشه راه گسترده ای را برای رمزنگاری برنامه ریزی کرده است، با توجه به اینکه نوآوری‌های دارایی دیجیتال “با مشارکت دولت‌ها و مطابق با چارچوب‌های نظارتی محلی، ملی و جهانی” دنبال خواهد شد.

وی افزود: ما با اقدامات خود در حوزه رمزنگاری از نظر تاكتیكی به نتایج بسیار خوبی رسیده‌ایم. سهام شرکت پی پال در چهارشنبه، 5 آوریل در واکنش به بروزرسانی سود این شرکت بیش از 5 درصد افزایش یافت، پس از اینکه PayPal نشان داد سود هر سهم بیش از 20 درصد بیشتر از عملکرد مورد انتظار برای آن بوده است. درآمد 6.03 میلیارد دلاری PayPal نیز 2٪ بیش از پیش بینی‌ها بود.

حجم کل پرداخت 20 میلیارد دلار بیشتر از حد انتظار بود و سه ماهه اول را با 285 میلیارد دلار را به پایان رساند. این شرکت همچنین 14.5 میلیون حساب فعال جدید اضافه کرده است و پایگاه کاربران خود را به 392 میلیون نفر رسانده است.

شولمن ادعا كرد كه استفاده از دارایی‌های دیجیتال توسط پی پال “به طور گسترده‌ای مورد استقبال قرار گرفته است و خاطرنشان كرد كه گفتگوهای سازنده با “بانك های مرکزی، نهادهای نظارتی و مقامات دولتی در سراسر جهان” نیز بسیار تاثیر گذار بوده است.

این شرکت پذیرش دارایی‌های دیجیتال توسط پی پال را به عنوان ابزار تقویت کننده برای استفاده از ارز رمزنگاری با امکان دادن به “میلیون ها تاجر در سراسر جهان” برای پذیرش پرداخت‌های رمزنگاری توصیف کرد. با این حال، معاملات انجام شده با دارایی‌های دیجیتال در شبکه PayPal در حال حاضر با ارز فیات تسویه می‌شوند.

برنامه  Venmo پی پال نیز ماه گذشته قابلیت‌های خرید، نگهداری و فروش را معرفی کرده است. PayPal خاطرنشان کرد که مطالعه رفتار مشتری Venmo در سال 2020 نشان داد که 30٪ از مشتریان قبلاً خرید دارایی‌های رمزنگاری شده را شروع کرده‌اند (که 20٪ آنها در میان بیماری همه گیر ویروس کرونا شروع به خرید کرده‌اند).

شولمن همچنین خاطر نشان كرد كه این شركت ماه گذشته اقدام به تملك شرکت متصدی دارایی‌های رمزنگاری Curv كرده و اظهار داشت: تیم با استعداد Curv منابع فناوری موجود ما را تقویت كرده و تلاش‌های ما را برای شكل گیری زیرساخت‌های مالی جدید، كارآمد، كم هزینه و فراگیر تسریع می‌كند.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا