اخبار بازارهای مالی

سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری کارل ایکان در ارزهای رمزنگاری

میلیاردر کارل آیکان 1.5 میلیارد دلار در ارزهای رمزنگاری سرمایه گذاری می‌کند

کارل ایکان، تاجر افسانه ای آمریکایی ظاهراً موضع خود را در مورد ارزهای رمزنگاری تغییر داده است. در مصاحبه ای با بلومبرگ مارکت، ایکان اشاره‌ای به سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری در این بخش داشت.

بنابراین، موضع جدید کارل ایکان در حال حاضر با استنلی دراکن میلر، پل تودور جونز و اخیراً ری دالیو در مورد ارزهای رمزنگاری مشترک است. ایکان معتقد است که افزایش ارزهای رمزنگاری “نمود طبیعی” چشم انداز اقتصادی کلان فعلی و تورم آن است.

با این شرایط اقتصادی، سرمایه گذاران به دنبال فروشگاه‌های با ارزش جدید خارج از دلار ایالات متحده هستند. دقیقاً مانند دالیو، ایکان از این ترس دارد که دلار به سمت کاهش ارزش خود می‌رود و اگر “فدرال رزرو” به همین روند چاپ پول خود ادامه دهد، “به طور بالقوه می‌تواند وضعیت خود را به عنوان جریان ذخیره از دست بدهد”.

کارل ایکان ادعا کرد که او “هنوز در ارزهای رمزنگاری سرمایه گذاری نکرده است” اما با منتقدان این دارایی‌ها مخالف است و ارزهای رمزنگاری به اندازه دلار آمریکا ارزش پیدا می‌کنند. وی گفت: ” ارزش دلار تنها به این دلیل است که می‌توانید از آن برای پرداخت مالیات استفاده کنید”.

کارل ایکان: بیت کوین و اتریوم ماندگار هستند

هنگامی که در مورد موارد استفاده خاص بیت کوین، “معمولاً” به عنوان ذخیره ارزشی و اتریوم، اکوسیستمی برای برنامه‌های غیرمتمرکز، از او سوال شد، کارل آیکان به خوبی از آنها آگاه بود.

سرمایه گذار افسانه‌ای دیدگاه منحصر به فردی ارائه داد که معمولاً از کسی در امور مالی سنتی شنیده نشده است. او گفت:

اتریوم زنجیره بلوکی اساسی است. بنابراین، اتریوم دو چیز دارد که می‌توانید از آن به عنوان یک سیستم پرداخت استفاده کنید و می‌توانید از آن به عنوان ذخیره ارزش استفاده کنید. بنابراین، شما به اتریوم، زنجیره بلوک، نیاز دارید تا مطمئن شوید چیزی را در اختیار دارید. قبلاً هرگز چنین مکانی را در اختیار نداشته‌اید که بتوانید ارز رمزنگاری خریداری کنید و می‌توانید بگویید، “من در امان هستم” زیرا بلاکچین آن را برای شما بسیار ایمن کرده است.

ایکان معتقد است که این همان چیزی است که ارزهای رمزنگاری مانند بیت کوین و اتریوم را “دارای ارزش زیادی” می‌کند. با این حال، وی افزود که این دو ارز رمزنگاری اصلی “متفاوت” هستند. در حالی که بیت کوین “فقط ذخیره ارزشی” است ، اتریوم “نوعی شرکت دارای ارزش افزوده” است.

وی همچنین تاکید کرد كه نامیدن اتریوم به عنوان یک شركت دقیق نبوده است. هنگامی که از او سوال شد که آیا می‌خواهد به طور خاص در هر دو ارز رمزنگاری سرمایه گذاری کند، وی پاسخ داد:

من به کل این تجارت و چگونگی مشارکت در آن به مقدار زیاد فکر می‌کنم.

بعداً، کارل ایکان گفت که ارزهای رمزنگاری برای ماندن در اینجا هستند و تصریح کرد که ورود به یک تجارت با “روشی بزرگ” می‌تواند به معنای سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری یا بیشتر باشد. او در مورد اتریوم مصمم‌تر به نظر می‌رسید و به عنوان اظهارنظر نهایی گفت که بعید است تمام ارزهای رمزنگاری به بقا خود ادامه دهند.

همین امر باعث شده است که بسیاری احتمال می‌دهند که ایکان در گذشته در ارزهای رمزنگاری سرمایه گذاری کرده است. ماکرواسکوپ تحلیلگر ناشناس موارد زیر را برای این احتمال مطرح کرد:

دو مورد بر اساس دهه‌ها زیرنظر داشتن ایکان:

وقتی او موقعیت کامل خود را نسبت به مسئله‌ای اتخاذ کرد بعدا از او می‌شنوید… خیلی بیشتر (و خیلی بلند)، و این موقعیت در واقع زمانی اعلام می‌شود که یک موقعیت کامل اتخاذ شده باشد. تاثیری که این امر بر نخست وزیران / بازرگانان قدیمی در نیویورک، جایی که ایکان مورد پرستش قرار می‌گیرد، ایجاد می‌کند را دست کم نگیرید.

اتریوم با قیمت فعلی 2799 دلار با 11.8 درصد سود در نمودار هفتگی و 4.8 درصد سود در نمودار روزانه معامله می‌شود. نمودار ماهانه 10.6٪ سود دارد و به نظر می‌‍رسد پتانسیل کافی برای برای رسیدن به مرز 3000 دلار را دارد. با حرکت موفقیت آمیز به سمت این منطقه قیمتی می‌تواند سرنوشت قیمت ETH را در کوتاه مدت تعیین کند.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا