Categories
اخبار بازارهای مالی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

از آنجایی که بیت کوین با تثبیت به بالای 60000 دلار ادامه می‌دهد، بایننس کوین پس از یک عملکرد چشمگیر صعودی به ATH خود نزدیک شده است.

حرکات غیرقطعی قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته ادامه داشته و این ارز دیجیتال بالای 60000 دلار باقی مانده است. بایننس کوین یکی از بهترین عملکردها را در بین آلت‌کوین های با سقف بزرگ‌تر داشته و این دارایی به سقف قیمتی تاریخی خود در حال نزدیک شدن است.

افزایش 12 درصدی آواکس

اغلب آلتکوین‌ها دیروز کمی قرمز بودند، اما امروز چشم انداز نسبتاً متفاوت است. اتریوم به زیر 4500 دلار سقوط کرده بود، اما افزایش جزئی 2 درصدی در مقیاس 24 ساعته، دومین ارز دیجیتال بزرگ را به بالاتر از این سطح رساند.

سولانا به 250 دلار رسیده است. پولکادات پس از افزایش 5 درصدی از دیروز، رکورد دیگری را ثبت کرده است. دوج کوین، ریپل و ترا نیز سبز هستند.

آواکس بیشترین سود را نسبت به دیروز داشته و همچنین رکورد جدید بالای 85 دلار را نیز ثبت کرده است.

از سوی دیگر، بایننس کوین در چند روز گذشته عملکرد خوبی داشته است. افزایش 8 درصدی دیگر در یک روز، BNB را به 670 دلار رساند که بالاترین سطح قیمت از اواسط ماه مه است. این دارایی تنها چند قدم با ATH جدید خود فاصله دارد، در حالی که ارزش بازار آن به بالای 100 میلیارد دلار افزایش یافته است.

به این ترتیب، ارزش بازار کریپتو از دیروز حدود 40 میلیارد دلار اضافه شده است و نزدیک به 2.750 تریلیون دلار است.

ثبات بیت کوین ادامه دارد

در حالی که برخی از آلتکوین‌ها سودهای چشمگیر و رکوردهای جدید ثبت کرده‌اند، بیت کوین در هفته گذشته نسبتاً آرام بوده است، به خصوص از زمانی که از اواسط هفته با قیمت 64000 دلار شروع به نوسان کرد.

مدت کوتاهی پس از انتشار اخبار تورم از ایالات متحده، این ارز دیجیتال به 60000 دلار سقوط کرد، اما به همان سرعت بهبود یافت. در اکثر موارد در محدوده‌ای بین آن سطح مطلوب و 63000 دلار باقی مانده است، و حتی لایحه بحث برانگیز زیرساخت‌های ایالات متحده که در کنگره تصویب شده است، تا کنون نتوانسته روی قیمت آن تاثیر بگذارد.

پس از تلاش ناموفق برای غلبه بر 62500 دلار، BTC بار دیگر به زیر 62000 دلار بازگشت. ارزش بازار آن 1.150 تریلیون دلار را پس گرفته است، در حالی که تسلط بر آلتکوین به کمی بیش از 42 درصد کاهش یافته است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها