اخبار بیت کوین

کمترین میزان تسلط بیت کوین در 35 ماه گذشته

کاردانو جز 4 ارز رمزنگاری برتر شد و تسلط بیت کوین بر بازار ارزهای رمزنگاری به کمترین حد 35 ماهه اخیر خود رسید. تسلط بیت کوین بر بازار ارزهای رمزنگاری به کمترین میزان 35 ماهه خود رسیده است زیرا بیت کوین نتوانسته است از 50،000 دلار عبور کند. در مقابل ، ADA سقف تاریخی جدیدی را ثبت کرد.

قیمت بیت کوین همچنان در حال سقوط است و این دارایی موفق به غلبه بر 50،000 دلار نشده است. برخی از کوین‌های جایگزین در 24 ساعت گذشته سود قابل توجهی کسب کرده‌اند، از جمله کاردانو که سقف تاریخی جدیدی را برای خود ثبت کرد و همچنینXRP که 15 درصد رشد را نشان داد. در نتیجه، سلطه بیت کوین به پایین‌ترین سطح خود در ژوئن 2018 رسیده است.

کمترین میزان تسلط بیت کوین در 35 ماه گذشته

از زمانی که ایلان ماسک اعلام کرد تسلا پذیرش پرداخت با بیت کوین برای وسایل نقلیه الکتریکی خود را متوقف می‌کند، قیمت این ارز رمزنگاری شده شروع به سقوط کرد. بیت کوین بالاتر از 58،000 دلار معامله می‌شد، اما سخنان ماسک نوسانات بیشتری را به همراه آورد که تقریباً 12،000 دلار در یک روز به پایین سقوط کرد. بیت کوین پس از رسیدن به پایین‌ترین سطح دو ماهه اخیر، یعنی 46،700 دلار، سعی در بهبود قیمت خود داشت که تنها به 51000 دلار رسید.

با این حال، این مسیر تقریباً بلافاصله تغییر کرد و از آن زمان به زیر 50 هزار دلار رسیده است. علاوه بر این، خرس‌ها فشار را ادامه دادند و همانطور که گزارش شد، بیت کوین در اوایل امروز به پایین‌ترین سطح 11 هفته اخیر خود سقوط کرد. به همین ترتیب ، سقف بازار بیت کوین سطح مهم دیگری را از دست داد و به زیر 900 میلیارد دلار رسید. علاوه بر این، سلطه بازار این دارایی نیز همچنان کم رنگتر می‌شود.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا