Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

“پدر پولدار” رابرت کیوساکی می‌گوید بیت کوین در 5 سال از 1 میلیون دلار فراتر می‌رود، اما هنوز طلا را ترجیح می‌دهد. رابرت کیوساکی، تاجر آمریکایی و نویسنده کتاب مالی “پدر پولدار پدر فقیر”، پیش بینی کرده است که ارزش بیت کوین در 5 سال آینده حدود 1.2 میلیون دلار باشد.

کیوساکی، در گفتگو با کیتکو نیوز، گفت که با وجود سرمایه گذاری در بیت کوین و پیش بینی آینده صعودی، او هنوز هم فلزات گرانبها مانند طلا و نقره را ترجیح می‌دهد. به گفته نویسنده، بیت کوین در مقایسه با فلزات گرانبها هنوز آزمایش نشده است.

“بیت کوین هنوز آزمایش نشده است. اما من در صورت پایین رفتن قیمت توانایی مالی برای تحمل ریسک آن را دارم. من عاشق طلا و نقره هستم، طلا و نقره پول خداست … من بیت کوین را با قیمت 9000 دلار خریدم و فکر کردم سرم را کلاه گذاشته اند، اما دلیل خرید آن با 9000 دلار این بود که COVID اقتصاد جهان را تعطیل کرد … در 5 سال دیگر 1.2 میلیون دلار خواهد بود. ”

این پیش بینی کیوساکی پس از آن است که وی با موفقیت پیش بینی کرد بیت کوین در سال 2021 از مرز 50 هزار دلار فراتر رود. وی خاطرنشان کرد که پیش بینی وی اساساً بر اساس قدرت بیت کوین نبوده بلکه بر اساس ضعف اقتصاد ایالات متحده است. طبق اطلاعات ارائه شده توسط CoinMarketCap، تا زمان نوشتن این خبر، این دارایی با 58،968 دلار معامله  می‌شد.

کیوساکی در ادامه هشدار داد که ایالات متحده با چاپ پول اضافی در بسته‌های محرک دلار به شدت ارزش دلار را کاهش می‌دهد. وی گفت: کاهش ارزش دلار باعث جذابیت بیشتر بیت کوین و طلا می‌شود. به گفته کیوساکی، وضعیت اقتصادی فعلی ایالات متحده زمینه مناسبی برای سرمایه گذاری در دارایی‌های دیگر مانند رمزارزها است.

“این مشکل خیلی بزرگ شده است، حقوق بازنشستگی ما رو به زوال است، بچه های بورس شده پول ندارند، آنها اقتصاد را تعطیل می‌کنند. این سیستم همه ما را مجبور می‌کند که هم اکنون به طلا و نقره و احتمالاً خرید رمزارزها روی بیاوریم”

وی بسته‌های محرک را پول رایگان نامید که طبقه فقیر و طبقه متوسط را فقیر می‌کند. بنابراین نویسنده توصیه می‌کند روی بیت کوین و طلا سرمایه گذاری کنید.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمدرضا امیرسیافی
محمدرضا امیرسیافی
2 سال قبل

مخالف هستم. هرگونه گمانه‌زنی درباره رمزارزها، با وجود شرایط حاکم در دنیای اقتصاد، با ریسک بالا همراه است. پیشگویی قاطع وضعیت رمزارزها در آینده اقتصاد جهان ناممکن است، که البته شاید نظر برخی به‌طور اتفاقی محقق شود. (نظر شخصی)