Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت کاردانو (ADA) صبح امروز به بالاترین سطح خود یعنی 2.80 دلار رسید.

قیمت کاردانو (ADA) صبح امروز به بالاترین سطح خود یعنی 2.80 دلار رسید و رکورد قبلی 2.54 دلار را که در روز جمعه ثبت شده بود ، شکست. بر اساس داده های سایت کریپتو متریک CoinGecko ، ADA اکنون 2.80 دلار معامله می شود که 11 درصد نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

ADA توکن اصلی پروژه بلاک چین کاردانو است که توسط چارلز هوسکینسون، هم بنیانگذار اتریوم هدایت می شود. این آلت کوین در 13 آگوست از استیبل کوین تتر به عنوان سومین ارز رمزنگاری بزرگ با سرمایه بازار 82 میلیارد دلار پیشی گرفت. ADA در هفته گذشته 17 درصد و در ماه گذشته 116 درصد افزایش یافته است.

افزایش قیمت کاردانو به طور جدی در 10 آگوست آغاز شد ، هنگامی که هاسکینسون تاریخ انعقاد قراردادهای هوشمند در پلتفرم را به عنوان بخشی از ارتقاء شبکه آلونزو در اواخر امسال “از پیش اعلام کرد”. سه روز پس از آن “اعلامیه” ، شرکت توسعه دهنده پشتیبان کاردانو ، Input Output،  تاریخ را 12 سپتامبر اعلام کرد.

ماه گذشته ، هنگامی که شرکت سرمایه گذاری Grayscale’s Digital Large Cap Fund این دارایی را در سبد سهام خود قرار داد ، کاردانو افزایش چشمگیری یافت. تا زمان نگارش این مقاله ، 4.26 درصد از این سرمایه در ADA سرمایه گذاری شده است. 67.47 درصد از صندوق در بیت کوین و 25.39 درصد در اتریوم نگهداری می شود.

به طور کلی ، بازار ارزهای دیجیتال  پس از سقوط بهاری و رکود تابستانی ، بهبودی شدیدی را تجربه کرده است. روز جمعه ، کل ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده بار دیگر از 2 تریلیون دلار گذشت. در حالی که آمارهای رو به افزایش خاطرات شادی را از بهار زنده می کند، کاردانو بهترین دوران روند خود را سپری می کند .

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها