Categories
تحلیل تکنیکال آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

انتظار می‌رفت قیمت ترون پس از رسیدن به 0.139 دلار از کانال صعودی به سمت پایین حرکت کند. تزوس می‌تواند مثلث نزولی را بشکند و سینتتیکس بنظر نمی‌رسد در روزهای آینده قیمت 22 دلار را بدست آورد.

ترون | ارز TRX

تحلیل قیمت ترون

پس از آنکه ترون نتوانست 0.132 دلار را به منطقه حمایت تبدیل کند، قیمت در بازه زمانی 4 ساعته به سمت پایین حرکت کرد. این حرکت هنوز در یک کانال صعودی قرار دارد و پس از رسیدن به سقف بالاتر 0.139 دلار ممکن است شکسته شود. این پیش بینی بیشتر به دلیل حجم معاملات طی 24 ساعت گذشته بود. RSI حدود 57 است و همچنان مقداری قدرت صعودی را در بازار نشان می‌دهد.

اندیکاتو مک‌دی، نیز بالاتر از خط نیمه است، اگرچه هیستوگرام آن نشان دهنده حرکت تضعیف شده است. درصورتیکه شکست اولیه رخ دهد، حمایت 0.103 دلار می‌تواند دوباره باعث بازگشت از این قیمت شود.

تزوس | ارز XTZ

تحلیل قیمت تزوس

با نگاهی به نمودارهای 4 ساعته در تزوس شکل گرفتن یک مثلث نزولی را پس از رسیدن به 7 دلار نشان می‌دهد. یک اوج دوقلوی نزولی در اوسیلاتور Awesome تشکیل شده است که نشان دهنده یک حرکت شدید نزولی است. درصورتیکه میله‌های قرمز آن به زیر سطح تعادل برسد، ممکن است الگوی خود را بشکند.

در حال حاضر، Money Flow Chaikin هنوز بالای خط نیمه بود زیرا ورودی سرمایه به سمت XTZ هنوز مثبت است. این ورودی‌ها می‌توانند شکست را برای چند روز به تعویق بیندازند، CMF در زمان نوشتن مقاله پایین‌تر از 0.16 بود. در صورت حرکت به سمت پایین، سطوح 6.04 و 5.6 دلار سطوح حمایتی خواهند بود.

سینتتیکس | ارز SNX

تحلیل قیمت سینتتیکس

طی چند روز گذشته، سینتتیکس که سطح 19.25 دلار ر به سمت پایین شکست بود، بار دیگر به سمت این سطح بازگشت و آن را دوباره به یک سطح حمایتی تبدیل کرد. با این حال، خطوط مقاومت 22.24 و 21.4 دلار در انتظار خریدارها هستند. این دو منطقه ما نع از برگشت از اواخر فوریه شده است و وضعیت فعلی شاخص‌های آن نشان می‌دهد که بازار هنوز ممکن است آماده صعود نباشد.

اگرچه MACD شاهد یک کراس اوور صعودی بود، اما باز هم زیر خط نیمه بود. در واقع، ADX از 30 به سمت پایین حرکت کرد و نشان می‌دهد خریدارها در واقع قدرت خود را در بازار از دست می‌دهند. حجم معاملات ضعیف نیز نشان‌دهنده همین امر می‌باشد. در حالی که SNX می‌توانست منطقه بالای 20 دلار را پس بگیرد، در کوتاه مدت در زیر 22 دلار محدود خواهد ماند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها