Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بانک مرکزی چین مایل نیست که موضع خود را علیه ارزهای دیجیتال تغییر دهد. این بانک به وضوح در منابع خود اعلام کرده است که قصد ندارد گارد خود را در مقابل ارزهای دیجیتال پایین بیاورد.

به نقل از سخنگوی دولت چین ، یین یوپینگ ، معاون دفتر حمایت از حقوق مصرف کنندگان مالی اخیراً گفته است که دارایی های دیجیتالی مانند بیت کوین قانونی نیستند و هیچ ارزش واقعی ندارند.

وی افزود که ارزهای دیجیتال “سرمایه گذاری خالص بر خیالی پوچ ” هستند و از مردم خواست تا از آنها خودداری کنند.

با توجه به افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال، PBOC اقدام به افزایش سرکوب بر معاملات ارز های دیجیتال کرد.

این بانک همچنین با همکاری کمیسیون تنظیم مقررات بانک ها و بیمه چین ، تلاش های زیادی را برای متوقف کردن “جمع آوری غیرقانونی و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال” انجام داده است.

PBOC در نظر دارد مکانیزمی را برای برخورد شدیدتر با ارزهای دیجیتال ایجاد کند. در عین حال، مردم را تشویق می کند تا تخلفات مربوط به ارز های دیجیتال را گزارش دهند.

در اوایل سال جاری، چندین استان چین اقدام به تعطیلی منابع استخراج بیت کوین کردند که عملاً کل این صنعت را ممنوع کرده و باعث “مهاجرت بزرگ” معدنچیان این ارز شد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها