اخبار بازارهای مالی

ارزش بازار کریپتو به رکورد 2 تریلیون دلاری رسید

نیویورک (رویترز) – بر اساس داده ها و ردیاب های بازار در CoinGecko و Blockfolio، ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده در روز دوشنبه به بالاترین قیمت 2 تریلیون دلار رسید ، زیرا سودهای چند ماه گذشته تقاضای موسسات سرمایه گذاری و خرده فروشی را به خود جلب کرد.

در اواسط بعد از ظهر، سرمایه  بازار رمزارزها 2.02 تریلیون دلار بود. این افزایش توسط بیت کوین انجام شد، که با نگه داشتن یک تریلیون دلار برای یک هفته در بازار به نقطه عطف خود رسید. آخرین بار بیت کوین با 1.4٪ افزایش به 59.045 دلار رسید. از زمان رسیدن به اوج قیمت خود به بیش از 61000 دلار در اواسط ماه مارس، بیت کوین در یک محدوده نسبتاً باریک معامله می شود.

تحلیلگران معتقدند تا زمانی که بیت کوین بالای 53000 دلار باقی بماند، قادر به حفظ سقف بازار 1 تریلیون دلاری خود خواهد بود. اتریوم، دومین ارز رمزنگاری شده از نظر سرمایه بازار، 1.3 درصد رشد داشت و به 2،103 دلار رسید. سرمایه بازار آن روز دوشنبه 244 میلیارد دلار بود. در جمعه گذشته به بالاترین رکورد خود 2،144.99 دلار رسید.

پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری در صرافی ارز رمزنگاری Bitfinex، گفت: “شتاب و علاقه به فراتر از بیت کوین و اتریوم گسترش یافته است.” وی افزود: “با بلوغ این صنعت، ما انتظار داریم برنامه‌های مبتنی بر بلاکچین بیشتر به جهان معرفی شود و همزمان با آن، افزایش علاقه به سایر دارایی‌ها در حال افزایش است… با آماده شدن بیشتر آنها برای بازار”.

Glassnode ، ارائه دهنده داده‌های بلاکچین، در یک گزارش تحقیقاتی گفت این واقعیت که بیت کوین برای مدت یک هفته محدودیت 1 تریلیون دلار را در اختیار داشته است، “یک رای اعتماد قوی برای بیت کوین و به طور کلی کلاس دارایی رمزارزها است”. این گزارش افزود: فعالیتهای زنجیره ای با تقویت حجم معادل با 10٪ از عرضه در گردش بیش از آستانه 1 تریلیون دلار، به تقویت موقعیت بیت کوین ادامه می‌دهد.

همچنین روز دوشنبه، Grayscale Bitcoin Trust، یک بستر سرمایه گذاری 35 میلیارد دلاری که بیت کوین نگهداری می‌کند، اعلام کرد که همچنان متعهد به تبدیل به صندوق قابل معامله در صرافی است. در یک پست وبلاگ، Grayscale گفت که زمان تبدیل آن به محیط نظارتی بستگی دارد.

بیت کوین امسال بیش از 100٪ افزایش یافته است، در حالی که اتریوم تقریبا 190٪ افزایش یافته است. هر دو بسیار بهتر از دارایی‌های سنتی عمل کرده‌اند، که با ورود شرکت های اصلی و سرمایه گذاران بزرگ از جمله تسلا و BNY Mellon به دنیای رمزارزها تقویت شده است.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا