اخبار بازارهای مالیاخبار مهم

آیا زمستان بازار رمز ارزها فرا رسیده است؟

اصلاح اخیر بیت کوین از بالاترین حد خود، بازار را در هفته گذشته در وحشت انداخته است. با این حال، همه آن را به عنوان یک فال نیک می‌بینند. قیمت بیت کوین به زیر 60000 دلار کاهش یافت و باعث شد سرمایه گذاران باور کنند که بازار نزولی وارد شده است. عمدتاً، سرمایه‌گذاران کوچک بیشترین ضربه را از هراس متحمل شدند، زیرا فروش‌ در این فضا اتفاق افتاد.

با این وجود، اصلاح اخیر پس از صعود باورنکردنی بیت کوین انجام شد. اصلاحات بازار همیشه پس از صعود طبیعی و مورد انتظار است، اما تحلیلگران بازار اشاره کرده‌اند که این اصلاح خاص می‌تواند پیامدهای مثبتی برای رمز ارزها در آینده داشته باشد.

قدردان رکود باشید

تحلیلگران BOOX Research اخیراً تجزیه و تحلیل خود را از بازار منتشر کردند و افکار خود را در مورد شرایط فعلی بازار به اشتراک گذاشتند. تحلیلگران توضیح دادند که این اصلاح برای بیت کوین و بازار خوب بود. به گفته آنها، این نوع رکود برای یک بازار “سالم” مهم است و گاوها باید قدردان آن باشند.

فروش اخیر برای بازار بد نبوده است و اگرچه خرس‌ها معتقدند که بیت کوین قبلاً بالاترین سطح خود را دیده است، این درست نیست. تحلیلگران BOOX Research بیشتر توضیح دادند که بازار علیرغم کاهش ۲۰ درصدی آن به «زمستان ارزهای دیجیتال» نزدیک نیست. همچنین بیان اینکه این واقعیت که بیت کوین بالای 50000 دلار بود، یک سطح روانی مهم برای بیت کوین است و نشان می‌دهد که هنوز هم قوی است.

تحلیلگران خاطرنشان کردند که اگر قیمت به زیر 50,000 دلار می‌رسید، یک عقب‌نشینی عمده مشاهده می‌شد که منجر به تست مجدد 30,000 دلار می‌شد. با این حال، برای شکستن دارایی به زیر این سطح، چیزی تأثیرگذار، مانند یک “شکست نظارتی عمده پیش بینی نشده” لازم است.

آیا بیت کوین به صد هزار دلار می‌رسد؟

تحلیلگران BOOX Research پیش‌بینی گسترده‌ای را در فضای کریپتو تکرار کرده‌اند. یعنی بیت کوین 100/000 دلاری و البته در سال 2022. آن‌ها در گزارش خود بیان می‌کنند که بیت کوین ابتدا باید به بالای 60000 دلار برسد، که آن را برای یک آزمون مجدد بی‌سابقه تنظیم می‌کند. علاوه بر این، انتظار می‌رود این دارایی به 75000 دلار افزایش یابد تا زمانی که در سال آینده به 100000 دلار برسد.

بیت کوین تا فوریه امسال چندین حمایت کلیدی در حدود 50000 دلار ایجاد کرده است. ما انتظار داریم که گاوها یک مبارزه قوی انجام دهند و در صورت پایین آمدن آن خط را حفظ کنند، که می‌تواند نقطه خوبی برای افزودن به موقعیت‌ها باشد.

عقب نشینی برای دارایی دیجیتال پیشگام، مفید بوده است. قیمت‌ها تا حدودی تثبیت شده‌اند. بیت کوین در روز پنجشنبه به 59000 دلار بازگشت و شاخص‌ها حاکی از ادامه روند صعودی است.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا