Categories
اخبار بازارهای مالی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارزهای دیجیتال تحت قوانین تجاری در تگزاس به رسمیت شناخته شده اند. لوایح خانه تگزاس 4474 و 1576 پس از امضای قانون توسط فرماندار گرگ ابوت در ماه ژوئن به طور رسمی در 1 سپتامبر اعمال شد. دو لایحه با هدف پیشبرد پذیرش ارزهای دیجیتال و بلاک چین در حال حاضر در ایالت تگزاس قانونی است.

لایحه 4474 و 1576 مجلس تگزاس، که در ماه مه توسط مجلس قانونگذاری ایالت تصویب شد و در ژوئن توسط فرماندار گرگ ابوت به امضا رسید، از 1 سپتامبر رسماً به اجرا درآمد. 1576 یک گروه کاری بلاک چین در تگزاس ایجاد می کند، در حالی که H.B. 4474 قانون تجارت یکپارچه ایالت را برای شناسایی ارزهای رمزنگاری شده تحت قوانین تجاری اصلاح می کند.

لی برچر ، رئیس شورای بلاک چین تگزاس، به Cointelegraph گفت که H.B. 4474 منافع امنیتی بیت کوین (BTC) و سایر ارزهای دیجیتال را بهتر تعریف می کند تا “به سرمایه گذاران نهادی اجازه دهد با سرمایه گذاری های بزرگ مشارکت کنند.” وی افزود که کمیسیون بانکی تگزاس و دپارتمان بانکداری تگزاس در ماه ژوئن اعلام کردند که بانک هایی که دارای منشور دولتی هستند می توانند تحت شرایط خاصی ارزهای دیجیتال را نگهداری کنند.

کیتلین لانگ ، کایلین لانگ ، از وایومینگ گفت که این امر به طور کلی برای ارزهای دیجیتال مثبت است زیرا تگزاس چهارمین ایالت ایالات متحده، پس از وایومینگ، رود آیلند و نبراسکا شد، تا وضعیت حقوق تجاری این دارایی ها روشن شود.

“این بدان معناست که طرفین معاملات از نظر حقوق و تعهدات قانونی خود شفافیت دارند، قضات دارای نقشه راه برای رسیدگی به اختلافات هستند و وام دهندگان می دانند که در مورد رمز ارزهایی که به عنوان وثیقه وام متعهد شده اند، تعهد قابل اجرا دارند.”

رئیس شورای بلاک چین تگزاس در ماه مارس توضیح داد که تگزاس با تطبیق قوانین تجاری با نوآوری بلاک چین و مقررات دارایی های دیجیتالی می تواند ایالت را با وایومینگ که دارای قانون دارایی های دیجیتالی است و از ژوئیه 2019 به اجرا گذاشته شده است، هماهنگ کند. فرماندار ابوت نیز قبلاً خود را “حامی پیشنهاد قانون ارز دیجیتال” توصیف کرد( به طور خاص به HB اشاره می کند 4474) و به نظر می رسید که شرکت های استخراج ارز دیجیتال را تشویق به فعالیت در تگزاس می کند.

پس از سرکوب استخراج ارز دیجیتال توسط چین ، برخی از ماینرهای BTC در تگزاس فروشگاه خود را راه اندازی کرده اند – این ایالت در حال حاضر محل BlockCap ، Riot Blockchain است. علاوه بر این ، سوپر مارکت های زنجیره ای H-E-B در ماه ژوئن اعلام کرد که برای فروشگاه های تگزاس خودپردازهای ارز دیجیتال نصب می‌کند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها