اخبار بیت کوین

تحلیل‌گر مطرح: بیت کوین به 16 هزار دلار میرسد

معامله گر افسانه‌ای پیتر برانت (که در ژانویه 2018 به درستی اوج قیمت بیت کوین را پیش بینی کرد) بر اساس توئیت اخیر، وی معتقد است که بیت کوین در حال شکل گیری ساختار مشابه با سال 2018 است.

این تحلیل گر پیشکسوت ادعا می‌کند که “برای یک ماه یا بیشتر” توییتی در مورد ارزهای رمزنگاری منتشر نخواهد کرد ” و هشدار می‌دهد که برخی از دنبال کنندگان او” درد را تجربه خواهند کرد “:

در طول 46 سال فعالیت به عنوان یک معامله گر، من در معاملات بزرگی ضرر کردم. من احساساتی نیستم و ارسال پیام توییت در مورد رمزنگاری‌ها را برای مدت یک ماه قطع می‌کنم و می‌دانم بعضی از شما متحمل درد خواهید شد.

فروش بیت کوین از مارس 2020 بیشتر است

بیت‌کوین در حال حاضر سقوط کرده و به قیمت 40127 دلار، پایین‌ترین سطح از 8 فوریه رسید. در حال حاضر 38 درصد پایین‌تر از بالاترین سطح قیمت خود در 14 آوریل که برابر با 64895 دلار بود، می‌باشد. همانطور که اسکات ملکر تاجر رمزنگاری اشاره کرد، شاخص قدرت نسبی (RSI) فروش بیش از حد را در نمودار روزانه برای اولین بار از مارس 2020 نشان می‌دهد.

قیمت اخیر بیت کوین عمدتا به ایلان ماسک مدیر عامل تسلا نسبت داده شده است که در هفته گذشته به بیت کوین پشت کرد.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا