Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

هم بنیانگذار دوج کوین می‌گوید ارزهای دیجیتال توسط “اتحادیه قدرتمندی” از چهره‌های ثروتمند کنترل می‌شود.

جکسون پالمر، هم بنیانگذار دوج کوین می‌گوید ارزهای دیجیتال بدترین نوع سرمایه داری را نشان می‌دهد.

بنیانگذار دوج کوین، ناامیدی خود را از صنعت ارزهای دیجیتال در یک توییت طولانی به اشتراک گذاشته و ادعا می‌کند که این صنعت توسط “یک اتحادیه قدرتمند” از افراد ثروتمند کنترل می‌شود:

علیرغم ادعای “عدم تمرکز”، صنعت ارزهای دیجیتال توسط یک اتحادیه قدرتمند از افراد ثروتمند کنترل می‌شود که با گذشت زمان، شکل گرفته‌اند تا بسیاری از موسسات مشابه با سیستم مالی متمرکز موجود را که گویا قرار است جایگزین شوند، در دستان خود بگیرند.

پالمر معتقد است که رمزنگاری یک “فناوری راست گرایانه، فوق سرمایه داری” است که با اعتقادات شخصی او همسو نیست.
وی اضافه می‌کند که ارزهای دیجیتال به طور خاص برای غنی سازی آنهایی که در ثروت هستند، ساخته شده است. بنابراین، این صنعت بدترین سیستم امروزی را نشان می‌دهد.

این مهندس نرم افزار ادعا می‌کند که دیگر هیچ بحثی در این زمینه نخواهد داشت.

همانطور که قبلا در یوتودی گزارش شده بود، اخیراً پالمر ایلان ماسک مدیر عامل تسلا را به دلیل توئیت‌های خود در ارتباط با دوج کوین یک فرد چسبنده که جذب هرجایی که پتانسیل مالی وجود دارد می‌شود، خطاب کرد.

او یک سنت هم کسب نکرد

پس از ایجاد دوج کوین با بیلی شیبتوشی ناکاموتو مارکوس در سال 2013، پالمر دو سال بعد پروژه را ترک کرد زیرا از سمیت در این جامعه ناراضی بود. این کارشناس بدبین به ارزهای دیجیتال هرگز نتوانست از صعود ارزهای طنز که اوایل امسال دیده شد سود کسب کند. در اوایل ماه مه، سقف بازار دوج کوین به رقم خیره کننده 90 میلیارد دلار رسید. به گفته مارکوس، پالمر در هنگام بی ارزش بودن دوج کوین، حدود 5 میلیون DOGE داشت. او بخشی از دارایی خود را اهدا کرد و با بقیه این کوین‌ها مقداری نوتلا خریداری کرد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها