Categories
اخبار آلتکوین‌ها, اخبار مهم
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ریپل اولین RippleNet ODL را با پی پال در خاورمیانه راه اندازی کرد. بر اساس این بیانیه، شرکت پرداخت‌های بلاک چین مستقر در سانفرانسیسکو، ریپل، با Pyypl، یک شرکت فناوری خدمات مالی مبتنی بر بلاک چین در خاورمیانه و آفریقا، برای استفاده از ارز XRP برای پرداخت‌های فرامرزی در خاورمیانه شریک شده است.

گسترش فعالیت برون مرزی ریپل

مشارکت با Pyypl اولین استقرار نقدینگی درخواستی (ODL) RippleNet در خاورمیانه است و در حالی صورت می‌گیرد که Ripple خدمات RippleNet ODL خود را در سراسر جهان با وجود مشکلات قانونی در ایالات متحده گسترش می‌دهد.

در ماه جولای، ریپل با SBI Remit، بزرگترین ارائه‌دهنده انتقال پول ژاپن، خدمات پرداخت موبایلی Coins.ph و پلتفرم تبادل دارایی دیجیتال SBI VC Trade در یک راهرو ODL برای استفاده از XRP برای حواله‌های بین ژاپن و فیلیپین شریک شد. ریپل همچنین در ماه مارس 40 درصد از سهام Tranglo را به عنوان بخشی از برنامه‌های توسعه RippleNet در جنوب شرقی آسیا به دست آورده است.

بروکس انتویستل، مدیر عامل RippleNet در APAC و MENA گفت:

راه‌اندازی یک ODL دیگر در بازار، نشان‌دهنده درک این موضوع است که دارایی‌های دیجیتال نقش اصلی را در آینده پرداخت‌های جهانی ایفا خواهند کرد.

ریپل در سال 2021 یک دفتر مرکزی منطقه‌ای در دبی تأسیس کرد و این شرکت می‌گوید حجم معاملات در مقایسه با سال 2020 چهار برابر شده است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها