Categories
اخبار اتریوم
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اتریوم با رکورد 900 میلیون دلار درآمد در 30 روز، تمام رقبای خود را پشت سر گذاشت. داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط سایت سنجش ارز دیجیتال Token Terminal نشان می‌دهد که درآمد دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار طی 30 روز گذشته به 932.8 میلیون دلار رسیده است.

درآمد شبکه اتریوم در ماه اکتبر بیش از پنج برابر پلتفرم بلاک چینی بازی اکسی اینفینیتی است که در همان بازه زمانی نزدیک به 185 میلیون دلار درآمد داشته است.

صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم dYdX (DYDX) با 70.4 میلیون دلار سومین درآمد پروتکل بالاتر در ماه گذشته را به خود اختصاص داد و پس از آن OpenSea با 62.7 میلیون دلار و PancakeSwap (CAKE) با 20.5 میلیون دلار قرار گرفتند.

رقیب اتریوم Avalanche (AVAX) با 2.9 میلیون دلار از رتبه شانزدهم بالاترین درآمد پروتکل برخوردار شد.

دومین ماه متوالی درآمد هیولایی اتریوم همراه با بروزرسانی Altair است که زمینه را برای ادغام اتریوم در یک سیستم اثبات سهام فراهم می کند.

همچنین به دنبال اجرای اخیر EIP-1559، اتریوم مکانیزم جدیدی را معرفی کرد که بخشی از کارمزد تراکنش‌ها را به عنوان راهی برای مقابله با تورم می‌سوزاند.

بر اساس گزارش بیتشال مارکت ، ETH در زمان نگارش این مقاله با قیمت 4360 دلار معامله می‌شود که فقط اندکی از بالاترین رکورد تازه تاریخی خود (ATH) یعنی 4,467 دلار کاهش یافته است.

ارز AXS همچنین امروز شاهد ATH های جدید است که در زمان نگارش مقاله با قیمت 158.49 دلار معامله می‌شود که اندکی از بالاترین قیمت بسیار جدید 162.24 دلار کاهش یافته است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها