Categories
مقالات آلتکوین‌‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

میزبان Altcoin Daily و تحلیلگر رمزنگاری آرون آرنولد 5 ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری برای ماه ژوئن انتخاب کرده است.

در یک ویدیوی جدید، آرنولد به 829000 مشترک YouTube خود گفت که او مراقب پروتکل Mina (MINA) است که به تازگی راه اندازی شده است و خود را به عنوان یک بستر بلاکچین “سبک” معرفی می‌کند.

خصوصیات باارزش مینا این است که جمع و جور است و برخلاف سایر بلاکچین‌ها، اندازه ثابت دارد و رشد نخواهد کرد.

بلاکچین آنها برای همیشه 22 کیلوبایت خواهد ماند… به علاوه، هر کاربر به عنوان یک گره کامل عمل می‌کند، بنابراین عدم تمرکز و عدم اجازه برای آنها مهم است.

مینا همچنین سرمایه گذاران بزرگی مانند Three Arrows Capital را دارد. این پروژه هفته گذشته شروع به کار کرد و تا به حال بیش از 500 میلیون دلار سقف بازار دارد.

دومین انتخاب آرنولد یک پروژه لانچ پد جدید به نام TronPad است. TronPad توسط زنجیره هوشمند بایننس پشتیبانی می‌شود و همان کاری را انجام می‌دهد که بایننس اسمارت چین پد (BSCPAD)انجام می‌دهد اما بر روی شبکه بلاکچین ترون.

این تحلیلگر اضافه می‌کند که مدیر عامل آن جاستین سان است که آرنولد او را به عنوان “استاد بازاریابی” می‌خواند. آرنولد اظهار داشت که TronPad می‌تواند همان اجرای BSCPAD را داشته باشد، که در یک زمان بیش از 286 میلیون دلار فروش داشت. به گفته CoinGecko ، TronPad در زمان نوشتن این خبر 26 میلیون دلار سقف بازار را در اختیار دارد.

آلتکوین شماره سه Olympus DAO (OHM) است که با توجه به بیوگرافی این پروژه در توییتر، “یک ارز الگوریتمی شناور است که ثبات و پیش بینی را بدون نوسان تقویت می‌کند.” هدف این پروژه حل مسئله تورم پیش روی مناطق مختلف در سراسر جهان است.

در زمان نوشتن این خبر OHM در حدود 211 دلار قیمت و دارای سقف بازار 68.93 میلیون دلار می‌باشد.

آلت کوین بعدی Fear است، یک توکن غیرقابل تبدیل (NFT) و یک پروژه بازی که در حال توسعه NFT‌های مرتبط با ترس است. این پروژه بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده است.

آرنولد خاطرنشان می‌کند که Fear در حال حاضر محصولات موفقی دارد که مورد پذیرش افراد قرار گرفته‌اند.

شما می‌توانید تعداد زیادی یوتیوبر را با میلیون‌ها و میلیون‌ها مشاهده و میلیون‌ها فالوور را پیدا کنید که بازی Whack It را انجام می‌دهند … بنابراین آنها قبلاً این بازی موفق را ایجاد کرده‌اند که هزاران نفر این بازی را انجام می‌دهند و اکنون نیز در حال تلفیق NFT و بازی با آلتکوین FEAR هستند.

سرانجام، آرنولد پروژه قمار آنلاین Virtue Poker (VPP) مبتنی بر اتریوم را مورد توجه قرار می‌دهد که دارای یک قرارداد صدور مجوز با مقامات قانونگذار قمار مالت است. این تحلیلگر خاطرنشان می‌کند که این پروژه متخصصان افسانه‌ای پوکر مانند فیل آیوی و پل پیرس بازیکن سابق سلتیکس را نیز به خود جلب کرده است.

VPP در زمان نوشتن این خبر در حدود 0.37 دلار معامله می‌شود و بیش از 70 درصد از بالاترین مقدار ثبت شده خود یعنی 1.24 دلار نزول داشته است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها