Categories
مطالب محبوب, مقالات آلتکوین‌‌ها, مقالات بازارهای مالی, مقالات سرمایه گذاری

در این مقاله از صفر تا صد اصول سرمایه گذاری با پول کم در ارزهای دیجیتال را مرور کردیم و نگاهی به بهترین ارزها برای سرمایه گذاری داشتیم.

زمان مطالعه: 15 دقیقه

سرمایه گذاری با پول کم در ارز دیجیتال برای سود بالا، چقدر باید به این سرمایه‌گذاری امیدوار باشیم؟ آیا بهترین سرمایه‌گذاری با پول کم، بازار ارز دیجیتال است؟ اصلا سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا امکان‌پذیر است یا اینکه تمام نکاتی که در مقالات مختلف شاهد آن‌ها هستیم شایعاتی بیش نیستند؟ شرایطی که کشور ما از نظر اقتصادی دارد باعث شده تا عملاً بدون استفاده از مزیت‌های سرمایه‌گذاری، شانس کمی برای رسیدن به یک زندگی مالی بی‌دغدغه وجود داشته باشد. در این بین بسیاری از ایرانی‌ها سرمایه‌های خیلی زیادی برای ورود به بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری نداشته و به ناچار مجبور هستند سراغ بازارهایی بروند که امکان رسیدن به سود بالا برای پول کم را برای آن‌ها ایجاد کند.

فهرست مطالب

گاهی اوقات انتخاب بهترین سرمایه گذاری با 10 میلیون و پول کم برای اینکه تمام خواسته‌های ما را در رسیدن به سودهای جذاب برآورده سازد، نتیجه‌ای جز ورود به کلاهبرداری‌های رایج نخواهد داشت. دقیقاً به همین دلیل است که طرح‌های پانزی در ایران خیلی زود شکوفا می‌شوند و تعداد طرح‌های پانزی در سال‌های گذشته در کشور ما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. حتی کلاهبرداری‌های رایج و تکراری که در بازار موبایل یا بازار خودرو شاهد هستیم و هر ساله ‌بخش اعظمی از سرمایه کاربران ایرانی را به یغما می‌برند، همگی تحت تاثیر این موضوع قرار دارند که بسیاری از کاربران ایرانی سرمایه خیلی زیادی برای سرمایه‌گذاری نداشته و مجبور به انتخاب روشی هستند که بتوانند با سرمایه کم در آن به سود بالا برسند.

در میان تمام این روش‌های بی‌نتیجه، بازار ارز دیجیتال می‌تواند یک اتفاق مثبت و عالی برای آن دسته از افرادی باشد که سرمایه‌های خیلی زیادی برای سرمایه‌گذاری ندارند. چطور؟ در این مقاله به صورت کامل این موضوع را در بیتشال برای شما ارزیابی می‌کنیم.

بهتر است بخوانید: بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024

سرمایه گذاری با پول کم در ارز دیجیتال

سرمایه گذاری با پول کم در ارز دیجیتال

خوشبختانه سرمایه گذاری با پول کم در ارز دیجیتال امر بی‌سابقه‌ای نیست و در گذشته این بازار افراد زیادی بودند که با سرمایه کم به سودهای هنگفتی رسیدند. همین چندی پیش بود که در اخبار مربوط به بازار ارز دیجیتال، خبر تبدیل یک سرمایه ۳۰۰۰ دلاری به یک سرمایه ۳۵ میلیون دلاری با سرمایه‌گذاری بر روی ارز دیجیتال پپه (PEPE) منتشر شد. از این دست اتفاقات در طول تاریخچه بازار کریپتوکارنسی (Cryptocurrency) بارها و بارها تکرار شده و امکان تکرار مجدد آن‌ها برای کاربران ایرانی هم وجود دارد.

پس وقتی درباره سرمایه گذاری با پول کم در ارز دیجیتال صحبت می‌کنیم، عملاً در حال رویا پردازی نیستیم. اما رسیدن به چنین شرایطی و سودآوری جذاب در بازار ارز دیجیتال قرار نیست خیلی هم راحت باشد. همین کاربری که موفق شده چنین سود کلانی را از سرمایه‌گذاری بر روی پپه به دست آورد، چندین ماه سرمایه خود را با امیدواری برای رسیدن به این سود بالا روی پپه نگه داشته است. قبلاً چنین اتفاقی برای برخی از کاربران برای ارز دیجیتال دوج کوین (DOGE) و شیبا (SHIB) هم رخ داده بود.

داشتن یک استراتژی مشخص و البته ارزیابی شرایط بازار ارز دیجیتال به صورت مداوم، اصلی‌ترین شرایطی هستند که می‌توانند در فرایند سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در بازار ارز دیجیتال به ما کمک کنند. اگر هیچ شناختی نسبت به شرایط این سرمایه‌گذاری نداشته و اصلاً دیدگاهی نسبت به امکان رسیدن به سودهای بالا با پول کم در بازار ارز دیجیتال ندارید، اصلاً جای نگرانی نیست؛ زیرا قرار است تمام نکات لازم برای منظور را در ادامه با هم مرور کنیم.

پول کم یعنی چقدر؟

قبل از پرداختن به نکات سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا باید تعریف کنیم که پول کم یعنی چقدر؟ گاهی اوقات برای یک بازار مالی، کمترین پول می‌تواند چند میلیارد تومان باشد و برای یک بازار امکان سرمایه‌گذاری با سودهای جذاب با ۵ میلیون تومان هم وجود دارد. در حال حاضر امکان شروع معاملات در بازار ارز دیجیتال با یک دلار دارایی وجود دارد. البته قرار نیست شما با یک دلار دارایی وارد بازار ارز دیجیتال شده و به دنبال سودهای چند میلیون دلاری باشید؛ اما به هر حال این بازار شرایط لازم برای سرمایه‌گذاری حتی با یک دلار را هم فراهم کرده است.

برای اینکه بتوانید در فرایند معاملات خود در بازار ارز دیجیتال یک سودآوری مناسب داشته باشید، داشتن سرمایه اولیه ۱۰۰ تا ۳۰۰ دلاری هم می‌تواند نقطه شروع خوبی باشد. البته مسلماً هر چقدر سرمایه اولیه شما بیشتر باشد، شانس رسیدن به سودهای بالاتر را نیز خواهید داشت؛ اما به هر حال این میزان سرمایه نیز، پتانسیل بالای سودآوری در بازار ارز دیجیتال را در دسترس شما قرار می‌دهد.

البته نه اینکه با پول‌های کمتر از ۱۰۰ دلار نتوانید معاملات خود را در بازار ارز دیجیتال در پیش بگیرید؛ در این صورت شما تنها نیاز به صبر و تحمل بیشتری خواهید داشت و لازم است تا زمان بیشتری را هم صرف رسیدن به سودهای جذاب در معاملات این بازار کنید.

پیشنهاد مطالعه: اصول سرمایه گذاری در بازارهای صعودی و نزولی

بهترین سرمایه گذاری با پول کم

برای اینکه بهترین سرمایه گذاری با پول کم را انتخاب کنیم و در نهایت بتوانیم شرایط خوبی در فرایند سرمایه‌گذاری خود داشته باشیم، قبل از هر چیزی لازم است تا پیش نیاز‌های لازم در سرمایه‌گذاری مورد نظر را بررسی نماییم. شاید اصلاً شما در نگاه اول به دنبال سرمایه گذاری با پول کم در ارز دیجیتال نبوده و قصد استفاده از بازار دیگری برای سرمایه‌گذاری داشته باشید. انتخاب یک روش سرمایه گذاری با پول کم باید تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی قرار داشته باشد.

اینکه صرفاً یک بازار امکان سرمایه‌گذاری شما با پول کم را فراهم آورد، به این معنا نیست که بهترین انتخاب برای شماست. مثلاً شما با یک سرمایه ۵۰۰ هزار تومانی در حال حاضر می‌توانید معاملات خود را در بازار بورس ایران آغاز کنید؛ اما آیا این میزان سرمایه در بازار بورس ایران می‌تواند شانسی برای رسیدن به سودهای بسیار بالا و جذاب را برای شما ایجاد کند؟ دو نکته بسیار مهمی که کمک می‌کند تا در انتخاب بهترین سرمایه‌گذاری با پول کم بهتر عمل کنیم را در ادامه با هم مرور می‌کنیم.

سود بالا و ریسک مناسب

بهترین سرمایه گذاری با پول کم باید در درجه اول پتانسیل سودآوری بسیار بالا و در درجه دوم ریسک متوسط و مناسبی را پیش روی ما قرار دهد. اگر ما در این فرایند ریسک را اصلاً مورد بررسی قرار ندهیم، عملاً بهترین گزینه قمار است. شما می‌توانید هر روز سرمایه‌های خود را در سایت‌های پیش‌بینی و قمار قرار داده و به دنبال رسیدن سودهای جذاب باشید. اما مطمئناً این مسیر نتیجه‌ای جز شکست و از بین رفتن تمام دارایی شما به دنبال نخواهد داشت.

بنابراین اگر به دنبال انتخاب یک بازار برای سرمایه‌گذاری با سرمایه کم و سود بالا هستید، حتماً باید علاوه بر پتانسیل سودآوری بالا، دقت کنید که ریسک معقولی را نیز به سرمایه‌های ارزشمند خود وارد سازید. به همین دلیل است که هر بازاری و هر گزینه‌ای نمی‌تواند شرایط مطلوبی را برای سرمایه‌گذاری با پول کم ایجاد کند.

پیشنهاد مطالعه: آشنایی با شاخص ترس و طمع

کوتاه‌مدت و بلندمدت

بهترین روش سرمایه‌گذاری با پول‌های کم همچنین باید امکان سرمایه‌گذاری در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت و بلندمدت را برای شما فراهم آورد. مثلاً فرض کنید در یک بازار امکان رسیدن به سود ۱۰۰۰ درصدی در یک بازه زمانی ۱۰ ساله وجود داشته باشد. اصلاً منطقی نیست که شما یک سرمایه کم را برای رسیدن به یک سود ۱۰۰۰ درصدی حدود ۱۰ سال در یک بازار بخوابانید.

به همین دلیل شما باید سراغ روشی برای سرمایه‌گذاری خود بروید که حتی در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت هم امکان خرید و فروش و رسیدن به سود را برای شما فراهم آورد. با در نظر گرفتن دو دیدگاهی که در بالا برای انتخاب بهترین سرمایه گذاری با پول کم به آنها اشاره کردیم، گزینه بهتر از بازار ارز دیجیتال به ذهن شما می‌رسد؟

مزیت‌های سرمایه گذاری با پول کم در ارز دیجیتال

سرمایه گذاری با پول کم در ارز دیجیتال

برای اینکه جذابیت‌های سرمایه گذاری با پول کم در ارز دیجیتال را بهتر درک کنید و بدانید که چرا بازار می‌تواند بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری با پول‌های کم باشد، لازم دانستیم تا مزیت‌های ورود به بازار ارز دیجیتال با سرمایه‌های اندک را برای شما تشریح کنیم. البته نکاتی که در ادامه با هم مورد بررسی قرار می‌دهیم در واقع مزیت‌های سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال نیستند. این بازار مزیت‌های خیلی گسترده‌ای را برای کاربران در فرایند سرمایه‌گذاری ایجاد می‌کند.

نکاتی که در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد، مزیت‌هایی هستند که بازار ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری با سرمایه‌های اندک هم ایجاد می‌کند. اتفاقا با دقت به این نکات شما می‌توانید شرایط ورود به بازار ارز دیجیتال با پول کم را با سایر بازارهای مالی و روش‌های سرمایه‌گذاری مقایسه کنید.

1- امکان رسیدن به سود بالا حتی با پول کم

بهترین سرمایه گذاری با پول کم بازار ارز دیجیتال است، زیرا امکان رسیدن به سود بسیار بالا را با هر میزان سرمایه‌ای برای شما فراهم می‌آورد. وقتی در این بازار یک توکن در یک بازه زمانی یک هفته می‌تواند تا ۴۰۰ درصد سود را به کاربران خود بدهد، چرا که نه، حتماً باید نیم نگاهی به بازار ارز دیجیتال در میان تمام بازارهای مالی برای سرمایه‌گذاری با سرمایه‌های اندک داشته باشیم.

پتانسیل سودآوری بازار ارز دیجیتال در حال حاضر بر هیچ کسی پوشیده نیست و همه ما می‌دانیم که افراد زیادی در گذشته چه در ایران و چه در خارج از ایران با استفاده از مزیت‌های این بازار، سرمایه‌های هنگفتی به دست آورده‌اند. شما هم می‌توانید با یک استراتژی ایده‌آل چنین شرایطی را در بازار ارز دیجیتال برای خود رقم بزنید.

2- تنوع روش‌های سرمایه‌گذاری

دومین مزیتی که بازار ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا برای شما ایجاد می‌کند، امکان استفاده از روش‌های مختلف است. بله شما حتی با پول‌های اندک هم می‌توانید در بازار ارز دیجیتال از روش‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری استفاده کنید.

خود امکان سرمایه‌گذاری در روش‌های مختلف یکی از نکاتی است که ریسک سرمایه‌گذاری شما را کاهش می‌دهد. البته مزیت دیگری که این تنوع برای شما به دنبال خواهد داشت، این است که در شرایط مختلف بازار و حتی در زمانی که قیمت‌ها در حال نزول است هم بتوانید با استفاده از روش‌های مختلف، استراتژی معاملاتی خود را پیاده کنید.

3- سود تصاعدی با افزایش قیمت دلار

سرمایه گذاری با پول کم در ارز دیجیتال یک مزیت بسیار جذاب دیگر را نیز برای شما به دنبال خواهد داشت و آن هم امکان چند برابر شدن سود به دلیل درآمد دلاری در این بازار است. عملا شما در فرایند معاملات خود در بازار ارز دیجیتال به دلار درآمد خواهید داشت و در یک بازه زمانی میان مدت اگر قیمت دلار در بازار ایران با نرخ رشد قابل توجهی روبرو شود، سرمایه‌های شما هم به صورت تصاعدی افزایش پیدا خواهند کرد.

البته منظور ما این نیست که سرمایه‌های خود را به تتر تبدیل کرده و به دنبال افزایش قیمت تتر باشید. اگر شما همان استراتژی معاملاتی خود را در فرایند معاملات بازار ارز دیجیتال ادامه دهید، در درازمدت علاوه بر سودهایی که از این بازار به دست می‌آورید، می‌توانید روی افزایش نرخ دلار برای چند برابر کردن سودهای خود نیز حساب کنید.

سرمایه گذاری با پول کم در ارز دیجیتال

4- بدون محدودیت زمانی و مکانی

شما بدون محدودیت زمانی و مکانی می‌توانید در هر جایی و هر ساعتی معاملات خود را در بازار ارز دیجیتال مدیریت کنید. با توجه به اینکه سرمایه‌گذاری با پول کم نیاز به تلاش بیشتری داشته و شما باید موقعیت‌های معاملاتی بیشتری را برای رسیدن به سود بالا به دست آورید، بنابراین این مزیت هم جذابیت‌های خاص خود را خواهد داشت.

در واقع این مزیت باعث می‌شود تا شما بتوانید از استراتژی‌های معاملاتی مختلفی استفاده کرده و امکان رسیدن به سودهای بالاتر برای شما ساده‌تر خواهد شد. مقایسه کنید با چالش‌های زمانی و مکانی سرمایه‌گذاری در بازارهایی مانند بازار بورس ایران یا بازار خودرو و حتی بازار سکه، که با محدودیت‌های بسیار زیادی همراه هستند.

5- امکان ورود با هر میزان سرمایه

همانطور که در بالا اشاره کردیم در سرمایه گذاری در ارز دیجیتال امکان ورود با هر میزان سرمایه‌ای برای شما وجود دارد. البته این مزیت زمانی پررنگ‌تر می‌شود که بدانید حتی با پول‌های کم هم امکان رسیدن به سود بالا در این بازار برای شما در دسترس است.

شاید با خود فکر کنید که در حال حاضر با یک سرمایه ۳۰ میلیون تومانی بتوانید در معاملات بازار ربع سکه هم وارد شوید؛ اما آیا این میزان سرمایه کمک می‌کند تا بتوانید به سود بسیار بالا در خرید و فروش ربع سکه برسید؟

6- هزینه‌های پایین

بهترین سرمایه گذاری با پول کم همچنین نباید هزینه‌های خیلی زیادی روی دست شما باقی بگذارد. وقتی شما سرمایه‌های کمی در اختیار دارید، هزینه‌ها یک چالش بسیار بزرگ و پررنگ برای شما خواهند بود و انتخاب بازاری که شرایط مطلوبی از این بابت برای شما ایجاد کند، اهمیت بسیار زیادی پیدا خواهد کرد.

در بازار ارز دیجیتال معمولاً هزینه‌ها و کارمزدهای خیلی زیادی پرداخت نمی‌کنید و با حداقل میزان هزینه‌ها می‌توانید سرمایه‌گذاری خود را پیش ببرید. البته این وضعیت حتی برای سرمایه‌های زیاد هم در این بازار وجود دارد و تنها مختص معاملات با پول‌های کم نیست.

استراتژی سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا

حالا نوبت به این رسیده تا در فرایند سرمایه گذاری با پول کم در ارز دیجیتال یک استراتژی بسیار جذاب را به شما معرفی نماییم. البته علاوه بر معرفی این استراتژی در ادامه روش‌هایی را نیز برای شما بازگو خواهیم کرد که امکان استفاده از آنها برای سرمایه‌گذاری با پول‌های اندک در بازار ارز دیجیتال وجود دارد و شما می‌توانید با استفاده از این روش‌ها شرایط بهتری برای پیاده‌سازی این استراتژی معاملاتی داشته باشید.

کلیدواژه‌ای که استراتژی سرمایه‌گذاری با پول کم و سود بالا در بازار ارز دیجیتال را به ما معرفی می‌کند، سود مرکب است. اگر شما ۵۰ میلیون تومان سرمایه اولیه در اختیار داشته باشید و معاملات خود را در بازار ارز دیجیتال با هدف رسیدن به حداقل ۱ درصد سود در هر روز دنبال کنید، بعد از یک سال ارزش سرمایه شما نزدیک به یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خواهد شد.

مسلماً ممکن است در خیلی از روزها امکان رسیدن به سود یک درصدی برای شما وجود نداشته و اصلاً فرصت معاملاتی در بازار پیدا نکنید. اما شما اگر یک روز بتوانید یک نرخ سود ۱۰ درصدی برای خود رقم بزنید، عملاً حتی برای چند روز به هدف معاملاتی خود رسیده‌اید. سوال مهم اینجاست که آیا به نظر شما بازار ارز دیجیتال پتانسیل رسیدن به یک سود یک درصدی را در هر روز برای شما ندارد؟

البته نکته بسیار شگفت‌انگیزی هم در مثال بالا وجود دارد. اگر شما همین استراتژی را با نرخ سود ۲ درصد در هر روز تکرار کنید، سرمایه نهایی شما به بیش از ۶۸ میلیارد تومان در انتهای سال خواهد رسید. البته همانطور که در بالا اشاره کردیم قرار نیست به شما رویا بفروشیم. به همین دلیل در ادامه ترفندها و روش‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که امکان رسیدن به سود یک درصدی در هر روز را در بازار ارز دیجیتال برای شما فراهم می‌آورد.

1- خرید و فروش ارز دیجیتال با پتانسیل بالا

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا برای محقق کردن استراتژی بالا با امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای شما در دسترس خواهد بود. حتی بیت کوین که روند نوسانات بسیار کندی هم دارد، باز هم در طول بازه زمانی یک روز چند درصد با نوسان روبرو می‌شود و عملاً شما می‌توانید از معاملات بیت کوین هم برای رسیدن به این سود استفاده کنید. البته در ادامه ارزهای دیجیتال مناسب برای این روش معاملاتی را به شما معرفی خواهیم کرد.

شما می‌توانید اگر در یک روز چند فرصت معاملاتی مختلف پیدا کردید، از آنها برای رسیدن به هدف سودآوری خود استفاده کنید و در نهایت در روزهایی که فرصت معاملاتی زیادی پیش روی شما قرار نگیرد، چالشی از بابت رسیدن به این هدف معاملاتی نداشته باشید.

2- شرکت در ایردراپ (Airdrop) ارز دیجیتال

در کنار خرید و فروش ارز دیجیتال شما می‌توانید حتی از ایردراپ‌های تعریف شده در بازار ارز دیجیتال نیز استفاده کنید. بسیاری از ایردراپ‌های ارز دیجیتال به صورت رایگان و تنها با چند فرایند ساده در دسترس شما قرار می‌گیرند و عملاً با سرمایه کم هم می‌توانید روی آنها حساب کنید.

بازار ارز دیجیتال عملاً باعث شده تا شما محدودیتی در فرایند انتخاب بهترین سرمایه گذاری با پول کم نداشته باشید و همزمان وقتی در حال انجام معامله با سرمایه اصلی خود هستید، از روش‌هایی مانند ایردراپ هم به سود برسید. نکته بسیار جالب اینجاست که حتی با یک ایردراپ شما می‌توانید شما هدف قیمتی چند روز خود را به دست آورید که می‌تواند جذابیت‌های این سرمایه‌گذاری را برای شما افزایش دهد.

3- بازی‌های کریپتویی

با سرمایه‌های کم هم شما می‌توانید وارد بازی‌های کریپتویی شده و از آنها به سود برسید. در حال حاضر برای ورود به بازی‌های کریپتویی سرمایه خاصی نیاز نخواهید داشت و اگر شما علاقه به این دسته از بازی‌ها داشته باشید می‌توانید از آنها درآمد دلاری داشته باشید.

برخلاف تمام شایعاتی که برای بازی کردن و پول درآوردن در دنیای اینترنت وجود دارد، در فضای متاورس در بازار ارز دیجیتال این امکان به صورت کاملاً واقع بینانه برای کاربران در دسترس قرار گرفته است. البته این روش ممکن است نیاز به صبر و حوصله خیلی زیادی داشته باشد اما به هر حال خیلی‌ها همین حالا در حال درآمدزایی از بازی‌های کریپتویی هستند.

بهتر است بخوانید: بهترین ارزهای دنیای متاورس در 2024

4- خرید و فروش NFT

سرمایه گذاری با پول کم در ارز دیجیتال امکان ورود به بازار nft را نیز برای شما فراهم می‌آورد. حتی در حال حاضر شاهد عرضه برخی از NFTها به صورت رایگان هم هستیم که باعث شده تا خیلی‌ها به سرمایه بسیار هنگفتی در این فرایند سرمایه‌گذاری برسند.

دنیای ان‌اف‌تی‌ها در سال‌های آینده با شرایط بسیار جذاب‌تری نسبت به وضعیت کنونی دنبال خواهد شد و سرمایه‌گذاری در این بازار می‌تواند یک اتفاق بسیار جذاب مالی برای شما باشد. همزمان با شروع معاملات خود در بازار ارز دیجیتال و پیش بردن اهداف معاملاتی خود می‌توانید از بازار NFTها هم استفاده کنید.

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا

با سرمایه کم چه ارزی بخریم؟

حالا نوبت به این رسیده تا راهنمایی‌های حرفه‌ای‌تری برای بهترین سرمایه گذاری با پول کم به شما ارائه کنیم. در این‌ بخش از مقاله قرار است ارزهای دیجیتالی را به شما معرفی کنیم که شرایط مطلوبی برای سرمایه‌گذاری با پول کم را برای شما ایجاد می‌کنند. قبل از اینکه ارزهای دیجیتال مختلف و آلتکوین‌های جذاب برای سرمایه‌گذاری با پول کم را برای شما لیست کنیم، لازم است تا به شما ماهیگیری یاد بدهیم. دو نکته‌ای که در ادامه با هم مرور خواهیم کرد نکاتی هستند که در انتخاب ارز دیجیتال مناسب حتی برای خرید و فروش با سرمایه و پول کم هم به شما کمک می‌کنند.

با استفاده از این دو نکته شما می‌توانید ارزهای دیجیتال لیست شده در بازار را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و خودتان هم گزینه‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری با پول کم را انتخاب کنید.

1- ریوارد به ریسک بالا

سرمایه گذاری با پول کم در ارز دیجیتال نیاز به انتخاب گزینه‌هایی دارد که ریوارد به ریسک بالایی برای شما به ارمغان آورد. در واقع باید توکن‌هایی را برای سرمایه‌گذاری و خرید و فروش در این روش انتخاب نمایید که ریسک معاملات خیلی زیادی روی آنها وجود نداشته باشد. میم‌کوین‌های بسیار زیادی در بازار وجود دارند که پتانسیل بسیار بالایی برای سودآوری دارند اما ریسک سرمایه‌گذاری بر روی آنها بسیار زیاد است و انتخاب آنها با سرمایه کم را اصلاً توصیه نمی‌کنیم.

2- نوسانات بالا در کوتاه‌مدت

همچنین با توجه به اهدافی که در سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا دنبال می‌کنید، گزینه‌هایی را باید لیست نمایید که نوسانات بالایی داشته باشند. نوسانات بالای یک ارز دیجیتال در کنار ریسک متوسط و پایین آن می‌تواند شانس موفقیت شما را برای رسیدن به اهداف معاملاتی به حداکثر میزان ممکن برساند.

حالا با توجه به این نکات در ادامه در دسته‌بندی‌های مختلف قرار است ارزهای دیجیتالی را به شما معرفی کنیم که امکان رسیدن به سود بالا با سرمایه‌های کم با پتانسیل آنها وجود دارد. البته طبق همین نکات شما خودتان هم می‌توانید به این لیست مواردی را اضافه کنید.

1- میم‌کوین‌ها

با سرمایه کم چه ارزی بخریم؟

برای سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا می‌توانید روی میم‌کوین‌ها حساب کنید اما نه همه آنها. میم‌کوین‌هایی که حجم معاملات خیلی بالایی داشته باشند و نگاه کاربران بازار ارز دیجیتال به آنها زیاد باشد، گزینه‌های مطلوبی برای این منظور خواهند بود. در حال حاضر در میان میم‌کوین‌های موجود، گزینه‌های زیر می‌توانند بهترین‌ها برای رسیدن به سود بالا با ریسک مناسب باشند:

  • شیبا (SHIB)
  • دوج کوین (DOGE)
  • پپه (PEPE)
  • بونک (BONK)

2- آلتکوین‌ها

برای سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا می‌توان سراغ برخی از آلتکوین‌های جذاب هم رفت که پتانسیل سودآوری قابل توجهی دارند. البته ممکن است قیمت برخی از این آلتکوین‌ها بالا باشد، اما به هر حال شما قرار نیست حتماً تعداد خیلی زیادی از آنها را خریداری کنید و حتی می‌توانید درصدی از یک توکن از آنها را با سرمایه خود خریداری کرده و به دنبال سودآوری با استفاده از آن باشید. بهترین گزینه‌ها برای این منظور را هم در ادامه مشاهده می‌کنید:

3- بیت کوین (BTC)

شاید انتخاب بیت کوین برای بهترین سرمایه گذاری با پول کم کمی چالش‌برانگیز به نظر برسد؛ زیرا بیت کوین معمولاً با نوسانات خیلی زیادی همراه نیست. البته اگر شما بتوانید به مهارت خیلی بالا در فرایند معاملات بیت کوین برسید، شاید یک سودآوری ۱ تا ۲ درصدی در هر روز معاملاتی از بیت کوین چندان دور از دسترس نباشد. اما به هر حال فرصت‌های معاملاتی کمی را برای بیت کوین شاهد خواهید بود و از این رو به بیت کوین هم می‌توانید مانند یک گزینه پیش رو نگاه کنید تا اینکه تمام تمرکز خود را روی بیت کوین بگذارید.

با سرمایه کم چه ارزی بخریم؟

با پول کم فیوچرز ممنوع!

سرمایه گذاری با پول کم در ارز دیجیتال ممکن است شما را به سمت استفاده از روش‌هایی ببرد که ریسک سرمایه‌گذاری خیلی بالایی دارند، ولی از طرف دیگر پتانسیل سودآوری جذابی هم در آنها نهفته است. نمونه بارز این روش سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال بازار فیوچرز است. بازاری که رسیدن به سود در آن به این سادگی‌ها در دسترس نیست و باید منتظر عواقب سنگینی در صورت ورود به این بازار باشید.

دقت داشته باشید که کم بودن پول به خودی خود باعث می‌شود تا ریسک معاملات شما در بازار فیوچرز بیشتر هم شود. از این رو توصیه می‌کنیم که با سرمایه‌های کم سراغ معاملات بازار فیوچرز نرفته و از معاملات بازار اسپات و معمولی ارز دیجیتال برای اهداف معاملاتی خود استفاده کنید.

بهتر است بخوانید: هولد کردن یعنی چه؟

جمع‌بندی

سرمایه گذاری با پول کم در ارز دیجیتال برای رسیدن به سودهای بالا در دسترس است به شرطی که شما یک استراتژی معقول و منظم برای این منظور تعریف کرده و از آن استفاده کنید. با توجه به نکاتی که به آنها اشاره کردیم بازار ارز دیجیتال می‌تواند بهترین سرمایه گذاری با پول کم باشد. در بیتشال در کنار شما هستیم تا امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال متنوعی را با امنیت بسیار بالا برای شما فراهم آوریم و در واقع بستر ورود به این معاملات برای شما در دسترس قرار دهیم. حالا فقط باید آستین‌ها را بالا زده و معاملات خود را در بازار ارز دیجیتال به صورت منظم پیش ببرید.

سوالات متداول

1- آیا امکان سرمایه گذاری با پول کم در ارز دیجیتال وجود دارد؟

بله شما حتی با یک سرمایه یک دلاری هم می‌توانید معاملات خود را در بازار ارز دیجیتال آغاز کنید.

2- آیا امکان سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا وجود دارد؟

بله با استفاده از استراتژی‌های معاملاتی مبتنی بر نرخ مرکب شما می‌توانید به دنبال سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در بازار ارز دیجیتال باشید.

3- برای سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا چه ارزی بخریم؟

آلتکوین‌هایی با پتانسیل سودآوری بالا و برخی از میم‌کوین‌ها می‌توانند گزینه‌های بسیار جذابی برای این منظور باشند.

4- آیا بازار فیوچرز شرایط خوبی برای رسیدن به سود بالا با سرمایه کم دارد؟

خیر ریسک معاملات بازار فیوچرز بسیار زیاد است و ممکن است خطر از بین رفتن سرمایه‌های کم در آن برای شما بسیار زیاد باشد.

5- برای رسیدن به یک سود جذاب در بازار ارز دیجیتال چه مقدار سرمایه نیاز خواهیم داشت؟

با استراتژی‌های مبتنی بر نرخ مرکب شما حتی با یک سرمایه ۱۰۰ دلاری هم می‌توانید به سودهای جذابی در بازار ارز دیجیتال برسید.

شطرنج که بازی می‌کنی مهم نیست با وزیر ببری یا با پیاده. اصلا فکرشو نکن که چی از دست دادی، رو آینده تمرکز کن. این منم، نویسنده‌ای که همه چیز رو نوشتم، به جز شکست. با کریپتو پیاده‌ها هم می‌تونن برنده باشن. بی‌پرده صحبت می‌کنم و بی‌تعارف همه چیز رو تو مقالات من می‌بینی؛ حتی نکاتی که ممکنه به مزاق خیلی‌ها خوش نیاد.
خوشحال میشم که مطالب من رو در بیتشال بخونید و نظرتون رو بگید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها