Categories
اخبار صرافی‌‌ها, اخبار مهم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بی شک صرافی بایننس یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال در دنیا است. بازدید 250 میلیون در ماه و نقدینگی روزانه 24 میلیارد دلاری این صرافی مهر تاییدی بر این موضوع است که بهترین صرافی ارز دیجیتال است.

از طرفی صرافی بایننس یک صرافی کاربر محور است و پیوسته امکانات جدیدی به آن اضافه می‌شود. از این رو تصمیم گرفته‌ایم لیستی از کشورهایی که می‌توانند از این صرافی استفاده کنند و همچنین کشورهایی که اجازه استفاده را ندارند منتشر کنیم.

کشورهایی که به هیچ عنوان کاربران آن نمی‌توانند از بایننس استفاده کنند

صربستان، مقدونیه، آلبانی، بوسنی، بلاروس، برمه، ساحل آج، کوبا، جمهوری خلق کنگو، ایران، عراق، لیبریا، جمهوری خلق کره (کره شمالی)، سودان، سوریه و زیمباوه، می‌شود.

همانطور که در بالا مشخص است، نام کشورمان ایران نیز در لیست دیده می‌شود. پس کاربران ایرانی که دارای پاسپورت ایران هستند به هیچ عنوان نباید از این صرافی استفاده کنند.

کشورهایی که در استفاده از خدمات صرافی بایننس محدودیت دارند

آمریکا، آلمان، فرانسه، کره جنوبی. کاربران این کشورها در استفاده از تمام خدمات بایننس محدودیت دارند یا باید حتما احراز هویت کنند و…

کشورهایی که ممکن است بزودی دسترسی کاربران آن‌ها به صرافی بایننس قطع شود یا با محدودیت شدیدی روبرو شوند

انگلیس، روسیه، چین، هند، هلند. با توجه به قوانین سخت‌گیرانه‌ای که این کشورها در زمینه‌های مالی و پولشویی دارند ممکن است کاربران این کشورها بزودی دسترسی‌شان به بایننس کاملا قطع با محدودیت زیادی برای آن‌ها اعمال شود. لازم به ذکر است که در حال حاضر کاربران چینی نیز دیگر به صرافی بایننس دسترسی ندارند. کاربران انگلیسی نیز ممکن است بزودی با همین مشکل روبرو شوند.

کشورهایی که تاکنون محدودیتی برای کاربران خود در استفاده از صرافی بایننس قائل نشده‌اند و کاربران می‌توانند از تمام خدمات بایننس بدون مشکل استفاده کنند

استراليا، فنلاند، برزيل، كلمبيا، ايتالیا، نیوزلند، سوئيس، سوئد، اسپانيا، سنگاپور، ايرلند، ايسلند، دانمارک، لهستان، فیلیپین، اتریش، جمهوری چک.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها