Categories
اخبار بازارهای مالی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

گری اسکیل با عبور از 50 میلیارد دلار به رشد خود ادامه می‌دهد. در حال حاضر دومین ETF کالا در جهان است. Grayscale صاحب عمده دارایی‌های ایالات متحده برای اولین بار از 50 میلیارد دلار دارایی رمزارزی تحت مدیریت خود فراتر رفته است. AUM (دارایی‌های تحت مدیریت) گری اسکیل نزدیک به سهام 57 میلیارد دلاری بزرگترین صندوق قابل معامله (ETF) کالا است.

این شرکت قصد دارد در صورت مجاز بودن از نظر مقررات، به ETF تبدیل شود. اگر ETF قبلاً تصویب شده بود، Grayscale در حال حاضر دومین ETF کالای جهان پس از سهام SPDR Gold بود. GLD صندوق قابل معامله بورس طلا با پشتیبانی فیزیکی (ETF) است که در بورس سهام ایالات متحده، مکزیک، سنگاپور، ژاپن و هنگ کنگ عرضه می‌شود.

مدیر عامل شرکت گری اسکیل، مایکل سوننشین، در توییتی نوشت که معتقد است صندوق بیت کوین Grayscale یا GBTC احتمالاً ظرف چند ماه از صندوق GLD پیشی خواهد گرفت. Grayscale ارز رمزنگاری شده را در اختیار موسسات سرمایه‌گذاری قرار می‌دهد و در مجموع تقریباً 660،000 بیت‌کوین در اختیار دارد که معادل 3.5٪ از 18.68 میلیون بیت‌کوین در گردش است. تقریباً 655،000 مورد از این تعداد در Bitcoin Trust Grayscale نگهداری می‌شوند.

Grayscale فقط با بیت کوین معامله نمی‌کند، تقریباً 20٪ از دارایی‌های تحت مدیریت این شرکت به ده ارز رمزنگاری شده دیگر از جمله اتریوم (7.4 میلیارد دلار) ، لایت‌کوین (405 میلیون دلار)، اتریوم کلاسیک  (267 میلیون دلار) و بیت‌کوین کش (234 میلیون دلار) اختصاص دارد. در ماه گذشته، پنج رمزارز دیگر ایجاد شد – MANA Decentraland  (18.6 میلیون دلار) ، Livepeer  (13 میلیون دلار) ، Filecoin  (7.7 میلیون دلار) ، Basic attention token (4.8 میلیون دلار) و Chainlink )4.5 میلیون دلار).

این شرکت در حال حاضر با اختلاف زیادی بزرگترین مدیر دارایی دیجیتال ایالات متحده است.دیروز مدیر (SEC) از همکاری با مجله تایم برای تولید یک سری فیلم‌های رمزنگاری آموزشی خبر داد. این مجله همچنین موافقت کرد که پرداخت را با بیت کوین دریافت کند و دارایی دیجیتال را در ترازنامه خود نگه دارد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها