Categories
اخبار بازارهای مالی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

FOMO Pay ، یک شرکت fintech مستقر در سنگاپور ، امروز اعلام کرد که مجوزی از اداره پول سنگاپور (MAS) برای ارائه خدمات کارت پرداخت دیجیتال دریافت کرده است.اولین تأییدیه از بین 170 متقاضی برای شهر که به سرعت در حال انجام است؛ تبدیل شدن به یک مرکز پرداخت بوسیله ارز دیجیتال بصورت جهانی FOMO Pay اعلام کرد که از امروز مجوزهای جدیدی از سنگاپور به منظور انجام سه فعالیت تحت نظارت اعطا شده است:

  • خدمات خرید تجار
  • خدمات انتقال پول داخلی
  • سرویس پرداخت دیجیتال (DPT) ، که در مورد ارزهای رمزنگاری شده اعمال می شود.

مجوز سرویس DPT به دارنده آن اجازه می دهد تا معاملات با نشانه های پرداخت دیجیتال ، از جمله ارزهای رمزنگاری شده و ارز دیجیتال بانک مرکزی سنگاپور (CBDC) را تسهیل کند. دو مجوز دیگر به FOMO Pay اجازه می دهد تا خدمات انتقال پول محلی را در سنگاپور انجام دهد و همچنین پرداخت های تجار را بصورت آنلاین و آفلاین انجام دهد.

با مجوزها ، FOMO Pay قادر خواهد بود چهار مورد از هفت فعالیت مقرر شده تحت قانون خدمات پرداخت (قانون PS) را انجام دهد. این شرکت قبلاً مجوز خدمات انتقال پول بین المللی را دریافت کرده بود. این شرکت می گوید مجوزها به آن کمک می کند تا مجموعه خدمات پرداخت خود را برای مشتریان خود که شامل شرکت های بزرگ و همچنین شرکت های کوچک و متوسط ​​(SME) – در سنگاپور و منطقه است ، گسترش دهد.

FOMO Pay در سال 2017 تأسیس شد و با کمک به تجار آنلاین و آفلاین برای اتصال به روش های پرداخت دیجیتالی ، از جمله کیف پول های الکترونیکی و کارت های اعتباری شروع به کار کرد. امروزه این شرکت به بیش از 10 هزار تاجر در زمینه خرده فروشی ، مخابرات ، گردشگری و مهمان نوازی ، غذا و نوشیدنی (F&B) ، آموزش و تجارت الکترونیکی خدمات ارائه می دهد.

مجوز FOMO Pay برای ارائه خدمات توکن پرداخت دیجیتال در پی یک سری اعلان های اصلی تأیید از سوی سنگاپور به متقاضیان مانند صرافی استرالیایی Independent Reserve و DBS Vickers ، بازرگانی بانک DBS سنگاپور است. بر اساس قانونی که از ژانویه 2020 به اجرا درآمد ، ارائه دهندگان خدمات پرداخت دیجیتال از جمله مبادلات ارزهای رمزپایه باید مجوز داشته باشند.

به گفته مقامات مالی سنگاپور ، 170 درخواست مجوز از سوی ارائه دهندگان خدمات توکن پرداخت دیجیتال ارائه شده است.

بهترین صرافی های ارز دیجیتال مانند Binance ، Coinbase و Gemini در حال حاضر در سنگاپور تحت معافیت به عنوان بخشی از ترتیبات انتقالی فعالیت میکنند. این معافیت به اشخاص اجازه می دهد تا خدمات خود را در حالی که درخواست مجوز آنها در حال پردازش است ارائه دهند. طبق وب سایت MAS ، تنها یک مجوز از موسسه پرداخت اصلی برای ارائه خدمات DPT از زمان انتشار اعطا شده است. دنیای مالی در حال تغییر و تحولی اساسی است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها