اخبار بیت کوین

جی پی مورگان: قیمت منصفانه برای بیت کوین در حال حاضر 35000 دلار است

JPMorgan می‌گوید ارزش واقعی بیت کوین 35000 دلار در حین این سقوط قیمت است.

JPMorgan اخیراً رویکرد مثبتی نسبت به بیت کوین اتخاذ کرده است.

تحلیلگران تحقیقاتی JPMorgan گفته‌اند که موسسات سرمایه گذاری برای اولین بار در شش ماه گذشته بیت کوین را با طلا عوض می‌کنند. این اقدام بعد از آن است که ارزهای رمزنگاری، از جمله بیت کوین، سقوط عمده‌ای را تجربه می‌کنند و همچنین بیت کوین نیز تا نزدیک 30000 دلار ریزش را تجربه کرد.

در اوایل سال جاری، تحلیلگران JPMorgan هدف قیمت بیت کوین را برابر با 130،000 به روز کردند. به گفته Business Insider، این تحلیلگران بیان کردند که بیت کوین باید “برای مطابقت با مجموع سرمایه گذاری بخش خصوصی در طلا” به آن قیمت هدف برسد.

با این حال، بانک سرمایه گذاری هشدار داد که “بعید است همگرایی نوسانات بین بیت کوین و طلا به سرعت اتفاق بیفتد و احتمالاً یک روند چند ساله است” و قیمت 130،000 دلار را هدف بلند مدت می‌داند.

از آن زمان، JPMorgan برای حمایت از بیت کوین و کمک به موسسات سرمایه گذاری خود در دسترسی به ارز رمزنگاری شده گام برداشته است. بر اساس CNBC، مدیر عامل شرکت جیمی دیمون گفته است که “مشتریان علاقه مند هستند و من به مشتریان نمی‌گویم چه کاری انجام دهند” و اگر مشتریان بخواهند JPMorgan به آنها کمک می‌کند تا بیت کوین خریداری کنند.

دیمون، که پیش از این بیت کوین را کلاهبرداری خوانده بود قبل از اینکه از اظهارات خود ابراز پشیمانی کند، با حمایت JPMorgan روبرو شد که به مشتریان در خرید بیت کوین کمک می‌کند. با این وجود، پشتیبانی بزرگترین بانک جهان از نظر سرمایه بازار برای بیت کوین ارزشمند خواهد بود.

JPMorgan می‌گوید موسسات سرمایه گذاری بیت کوین را با طلا عوض می‌کنند

مدت‌ها است که بسیاری از طرفداران بیت کوین استدلال می‌کنند که بیت کوین طلای دیجیتال است. با این حال، طبق تحقیقات JPMorgan، موسسات سرمایه گذاری طلای دیجیتال را با طلای سنتی عوض می‌کنند. این در شرایطی است که بیت کوین تقریبا به نصف بالاترین قیمت خود رسیده است.

پس از رسیدن به بیش از 60،000 دلار، بیت کوین پس از کمی افزایش قیمت هنوز هم زیر 40،000 دلار است. بازارهای آتی بیت کوین نیز شاهد نقد کردن‌های قابل توجهی بوده‌اند در حالی که ETFهای طلا شاهد افزایش ورودی هستند.

در نتیجه این اقدام، JPMorgan اظهار داشت که قیمت منصفانه فعلی بیت کوین 35000 دلار بر اساس نسبت نوسانات بین بیت کوین و طلا خواهد بود.

سرمایه گذاری مبتنی بر تورم می‌تواند منجر به رشد بیت کوین شود

افزایش تورم باعث شده است که بسیاری از موسسات سرمایه گذاری به دنبال دارایی‌های ایمن‌تر باشند. بیت کوین اغلب به عنوان یک سد دفاعی در برابر دلار آمریکا توصیف شده است در حالی که طلا دارایی سنتی برای کسانی است که سعی در فرار از تورم دلار دارند.

اگرچه به نظر می‌رسد موسسات سرمایه گذاری در حال حاضر متمایل به طلا هستند، اما بیت کوین از سرمایه گذاران جوان‌تر که بیت کوین را به طلا ترجیح می‌دهند، سود می‌برد. اگر تورم USD کاهش نیابد، بیت کوین می‌تواند به سرعت به دارایی ارجح برای سرمایه گذاران جوان تبدیل شود که سعی می‌کنند از کاهش ارزش بیت کوین جلوگیری کنند.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا