Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آیا بیت کوین از بازار خرسی جان سالم بدر برده و گریخته است؟ “حرکات بیت‌کوین نشان دهنده آن است که به اندازه کافی قوی شده و می‌تواند در ماه سپتامبر رو به جلو پیش برود. بدون این‌که در دام روند نزولی که سال‌های قبل در آن زمان ثبت شده بود، بیفتد.”

به‌نظر می‌رسد بیت کوین آماده است تا مرحله دوم صعودی خود را ادامه دهد، بدون اینکه مانع عمده ای از روند خرسی (نزولی) پیش‌بینی شده باشد.

در گزارش‌های قبل، تحلیل‌گران، ماه سپتامبر را ماهی ضعیف برای عملکرد بیت کوین توصیف کردند. در توییتر به مشاهدات خود در مورد سال‌های قبل اشاره کردند و ادعا داشتند که احتمالا سپتامبر قیمت بیت کوین را به زیر 40 هزار دلار خواهد کشید.

موفقیت بیت کوین در سپتامبر 2021

یک هفته از ماه جدید میلادی می‌گذرد و بیت کوین بالاخره توانست روند را به سمت بالا بشکند و قیمت بالای 51000 دلاری را ثبت کند. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین به لطف افزایش قیمت 24 ساعته، 51،356 دلار معامله می شود.

نمودار قیمت بیت کوین

روند صعودی فعلی بیت کوین نشان دهنده حضور قوی سلطه صعودی است. پس از ثبت بسته شدن کندل روزانه قوی، گاوها قیمت بیت کوین را تا 57500 دلار پیش بینی می‌کنند. تحلیل‌گران بازار می گویند اگر بیت کوین در محدوده قیمت فعلی خود بسته شود، این صعود واقعاً امکان پذیر است.

علاوه بر این، پیش بینی قیمت کف پلن B (تحلیلگر مطرح) از 43000 دلار یک نتیجه ثابت نیست. همانطور که سازنده مدل S2F در توییتی تکرار کرد؛

“پیش بینی به تنهایی بدترین سناریو ممکن است، زیرا بازار می تواند شاهد صعود بیت کوین باشد.”

در هر صورت، او معتقد است که مدل S2F و شاخص های زنجیره ای هیچ نشانه ای از نزدیک شدن بازار به قله نشان نمی‌دهند.

در همین حال، معامله‌گر فنی و تحلیل‌گری که با نام عمومی “LomahCrypto” شناخته می‌شود، در مورد چگونگی بسته شدن بازار در سال آینده، نظر دیگری دارد. او توضیح می دهد:

“بیت کوین ممکن است به دلیل دستاوردهای عمده و مهم آلت کوین های مطرح، رشد قیمتی قابل قبولی را تجربه کند.”

به هرحال، بازار همیشه شاهد تحلیل ها، نظرات و پیش بینی‌ها مختلف و متفاوتی بوده است. تنها ثابت کننده این اظهارات، گذر زمان است. باید دید آینده به‌همراه خود چه می‌آرود.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها