Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

معتبرترین صرافی ارز دیجیتال امریکایی بنام کوین بیس “شیبا اینو” را در پلتفرم خود فهرست کرد.

آینده شیبا اینو در حال حاضر در کوین بیس و همچنین اپلیکیشن‌های ios و اندروئید این صرافی قابل معامله است.

مشتریان کوین بیس هم‌اکنون می‌توانند برای خرید، فروش، تبدیل، ارسال، دریافت یا ذخیره شیبا اینو در این صرافی اقدام کنند.

این حرکت برای کوین بیس که از لحاظ تاریخی اولین رویکرد نظارتی را برای لیست ارزهای رمزنگاری شده در پلتفرم خود انجام داده است، کمی عجیب است. این شرکت همچنین در اوایل سال جاری به بازار عمومی عرضه شد و آن را در برابر مقررات و ارتباطات بیشتر مسئول دانست.

با این حال، کوین بیس شروع به انجام حرکاتی برای جذب بیشتر سرمایه‌گذاران کرده است. این شرکت در هفته جاری 2 میلیارد دلار برای ارائه بدهی به منظور توسعه محصولات خود جمع آوری و امسال “altcoins” (آلتکوین‌ها) را با سرعت بیشتری فهرست کرد.

کوین بیس؛

یکی از رایج‌ترین درخواست‌هایی که از مشتریان می‌شنویم این است که بتوانیم ارزهای رمزنگاری شده بیشتری در کوین بیس خرید و فروش کنیم. ما یک فرایند فهرست دارایی‌ها را اعلام کردیم که تا حدی برای افزایش سرعت افزودن ارزهای رمزنگاری شده طراحی شده است. ”

کوین بیس افزود:

“ما همچنین بر روی ابزارهای جدیدی سرمایه‌گذاری می‌کنیم تا به مردم در درک و کشف ارزهای رمزنگاری شده کمک کنیم.”

طبیعتا چنین اقداماتی به تقویت خزانه رو به افزایش کوین بیس کمک می‌کند.

این شرکت در سه ماهه اول سال 2021 بیش از 1.2 میلیارد دلار درآمد کسب کرد، اما بدون شک به دنبال درآمد بیشتری است.

موفقیت شیبا اینو

با الهام از نژاد سگ‌های زیبا که جایگاه خود را در جامعه میم آنلاین پیدا می‌کنند، شیبا اینو در اوت 2020 توسط گروهی از توسعه‌دهندگان ناشناس راه‌اندازی شد که به دنبال تقلید از موفقیت دوج کوین بودند.

توسعه‌دهندگان شیبا اینو؛

ما خوشحالیم که کوین بیس را لمس می کنیم ?

علی‌رغم اینکه این توکن بلافاصله در بین کاربران جلب توجه نکرد، اما تبلیغات بی وقفه که تا حدی ناشی از شوخی‌های مدیر عامل تسلا ایلان ماسک و علاقه او به دوج کوین در شبکه اجتماعی توییتر بود باعث شد شیبا اینو از سطح پایین خود در ماه نوامبر افزایش یابد.

این کافی بود تا هر 1000 دلار سرمایه‌گذاری در این توکن به 150 میلیون دلار تبدیل شود و حتی بیشتر از آن به بالاترین حد خود در تاریخ شیبا یعنی 0.00003791 دلار در ماه مه 2021 برسد.

در همین حال، شیبا اینو پس از لیست دیروز در کوین بیس تقریباً 35 درصد رشد داشته و به بالاترین سطح روزانه 0.00000932 دلار رسیده است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها