Categories
تحلیل تکنیکال آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

معامله‌گر برتر پیش بینی می‌کند که رالی حماسی دوج کوین به بالاترین حد خود برسد و هشدار می‌دهد که از ارز BNB غافل نشوید.

یک استراتژیست و معامله‌گر محبوب رمزارزها انتظار دارد که قیمت دوج کوین (DOGE) یک رالی عظیم را پشت سر بگذارد و به معامله گران هشدار می‌دهد که بایننس کوین (BNB) را نیز زیر نظر داشته باشند.

این تحلیلگر با نام مستعار Smart Contracter به 176/700 دنبال کننده توییتر خود می‌گوید که شاهد افزایش شدید Dogecoin به $1.00 است که نشان دهنده سود بالقوه بیش از 270٪ از ارزش فعلی 0.27 دلار است.

«هیچ راهی وجود ندارد که ایلان [ماسک] اجازه دهد یک سکه میم دیگری از نوزادش DOGE سبقت بگیرد. DOGE به 1 دلار می‌رسد.

این معامله‌گر می‌گوید، DOGE یک الگوی دو کفی را تشکیل داده است که نشان دهنده بازگشت احتمالی روند است.

این تحلیلگر کریپتو همچنین بایننس کوین ، توکن ابزاری صرافی جهانی بایننس را زیر نظر دارد:

“BNB هم اکنون در حال شکستن است. ATH (سقف قیمتی جدید) محتمل به نظر می‌رسد.

بر اساس نمودار معامله‌گر، BNB از الگوی معکوس سر و شانه خارج شده است، شکل‌گیری معکوس که نشان دهنده شروع یک روند صعودی است.

Smart Contracter همچنین به دنبال سکه بایننس در برابر بیت کوین (BNB/BTC) است که پیش‌بینی می‌کند پس از چاپ یک الگوی شکست نوسان صعودی (SFP) کف آن حک شده است.

الگوی شکست نوسانی یک شکل گیری معکوس است که نشان دهنده ناتوانی فروشندگان در بردن قیمت‌ها به پایین‌ترین حد جدید است. با توجه به نمودار Smart Contracter، نمودار BNB/BTC برای یک رالی به بالاترین حد تاریخ در 0.014 BTC، به ارزش 859 دلار در زمان نگارش آماده شده است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها