Categories
تحلیل تکنیکال آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاردانو (ADA) با نزدیک شدن به یک نسخه جدید که پشتیبانی از قراردادهای هوشمند را بهبود می‌دهد، می‌تواند بلعکس یک‌ماهه اخیر دچار نوسان شود. ارزدیجیتال کاردانو یک دوره ثبات یک ماهه را تجربه کرده و از اواخر فوریه، ADA بین حمایت 1.00 دلار و سطح مقاومت 1.46 دلار گیر کرده است.

با نگاهی به گذشته قیمت توکن Cardano (ADA) می‌توان گفت که قیمت آن به شدن راکد است. حتی اگر یک نسخه جدید که پشتیبانی از قراردادهای هوشمند و برنامه‌‎های کاربردی را هم انجام دهد بازهم به نظر بی‌تحرک می‌آید!

کاردانو بلاتکلیف به‌نظر می‌رسد!

کاردانو پس از فاش کردن نقشه راه ارتقاء بر روی بلاکچین Alonzo، توسط مدیرعامل و بنیان‌گذار IOHK خبرساز شد. این بروزرسانی پشتیبانی از قراردادها و برنامه‌های هوشمند را اضافه می‌کند. با این حال، قیمت ADA نتوانسته است به این اخبار مثبت واکنش نشان دهد.

ADA از زمان رسیدن به بالاترین قیمت که نزدیک به 1.50 دلار در 27 فوریه است، راکد مانده است. از آن زمان، ADA بیشتر بین مقاومت 1.00 دلار و مقاومت 1.46 دلار مهار شده است. این رفتار بازار منجر به تشکیل یک کانال رنج در نمودار 4 ساعته شد. هر بار که ADA به بالاترین روند کانال افزایش می‌یابد، عقب‌نشینی رخ می‌دهد که قیمت این ارز رمزپایه را به لبه پایین‌تر می رساند.

قیمت ADA می‎تواند افزایش یابد یا سقوط کند

اگرچه کانال‌های موازی با توجه به قابل پیش‌بینی بودن حرکات قیمت‌ها ممکن است فرصت‌های بسیار خوبی برای سودآوری ارائه دهند، اما این الگوها نمی‌توانند نشان دهند که روند به چه جهتی خواهد رفت. معامله‌گران باتجربه معمولاً قبل از ورود به معامله منتظر استراحت بازار هستند.

کانال رنج کاردانو

با اندازه‌گیری عرض کانال و افزودن آن به نقاط شکست احتمالی، دو هدف قیمتی ظاهر می شوند: اگر سرمایه‌گذاران صعودی از سطح مقاومت 1.46 دلار عبور کنند، کاردانو احتمالاً به 2.10 دلار افزایش می‌یابد. با این حال، جهش فشار فروش که ADA را به زیر 1.00 دلار می‌رساند، می‌تواند فروش را به سمت 0.71 دلار سوق دهد. با توجه به دو نتیجه احتمالی، قبل از ورود به هر تجارت برای جلوگیری از خطرات احتمالی، ضروری است که منتظر یک کندل قاطع 4 ساعته در خارج از کانال باشید.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها