Categories
مقالات آلتکوین‌‌ها
زمان مطالعه: 3 دقیقه

سرمایه‌گذاران SQUID ( توکن بازی مرکب ) نمی‌توانند توکن‌های خود را پس از افزایش 110000 درصدی بفروشند.

مطمئناً داشتن سود 110000 درصدی بسیار عالی است، اما بسیاری از کاربرانی که در Squid Game Token سرمایه گذاری کرده‌اند، نمی‌توانند سود خود را نقد کنند و آن را به عنوان یک کلاهبرداری در سراسر اینترنت گزارش می‌دهند.

ارز Squid Game

توکن SQUID این هفته در رسانه‌های مختلف مالی و ارزهای دیجیتال در سراسر جهان خبرساز شد. با این حال، ممکن است معجزه‌ای نباشد که همه به آن امیدوار بودند.

پس از افزایش بیش از 110000 درصدی در کمتر از یک هفته، گزارش‌هایی از «سرمایه‌گذاران» که پس از دستاوردهای نجومی نتوانسته‌اند توکن‌های خود را بفروشند، در سراسر اینترنت منتشر می‌شود.

این توکن در بین ارزهای رمزنگاری لیست شده در Coinmarketcap در رتبه ۲۹۰۵ قرار دارد، اما کوین مارکت کپ بصورت بنر در مورد ریسک بالای سرمایه گذاری در این توکن هشدار می‌دهد؛

ما گزارش‌های متعددی دریافت کرده‌ایم مبنی بر اینکه کاربران نمی‌توانند این توکن را در Pancakeswap بفروشند. لطفاً در حین معامله دقت لازم را انجام دهید و احتیاط کنید! این پروژه، اگرچه به وضوح از نمایش نتفلیکس به همین نام الهام گرفته شده، بعید است بصورت رسمی وابسته آن باشد.

توکن بازی مرکب – Squid Game Token

SQUID فقط یک هفته از عمرش می گذرد. این توکن از سریال کره‌ای “بازی مرکب” الهام گرفته شده است. سریالی که به پربازدیدترین مجموعه نتفلیکس تبدیل شد. نمایشی که شامل گروهی متشکل از 456 شرکت کننده از نظر مالی شکست خورده است که در بازی‌های کودکانه اما مرگبار با هدف برنده شدن یک جایزه نقدی بزرگ روبرو می‌شوند.

پروژه Squid Game Token نوعی انطباق رمزنگاری را برای بازی نوید می‌دهد، که شرکت کنندگان را ملزم می‌کند در چندین بازی شرکت کنند قبل از اینکه با یک جایزه قابل توجه ارز دیجیتال کنار بروند. برای شرکت، هر بازیکن باید تقریباً نیم میلیون دلار هزینه می‌پرداخت و در صورت تنها برنده بودن، یک ثروت عظیم قابل توجه به خانه می‌برد.

اما برخی از افراد بدون ورود به بازی صرفاً روی رمزارز سرمایه گذاری کردند تا به حدس و گمان بپردازند و ظاهراً جمع آوری بردهای خود را غیرممکن می‌دانستند. این تاکتیک می‌تواند نوعی محافظت ضد دامپ باشد، اما در وایت پیپر ضعیف بازی هیچ اشاره‌ای به مکانیزم کنترل بازار نشده است.

این سایت هم اکنون یک پروژه غیرقابل اعتماد است. Squid Game Token همچنین توییت‌هایی از ایلان ماسک را تبلیغ می‌کند که ظاهراً از این پروژه پشتیبانی می‌کند، که کاملاً نادرست است.

علاوه بر این، اعضای تیم توسعه دهنده هیچ پیشینه شناخته شده‌ای ندارند و تشخیص اینکه آیا واقعاً وجود دارند یا خیر دشوار است.

Squid Game قدرتی نامرئی

اما با وجود تمام موارد فوق، ارزهای رمزپایه میم یک روند جهانی هستند. بسیاری از مردم فقط به خاطر شرکت در یک جوک جهانی مایل به خرید توکن هستند. از مکعب‌های تنگستن گرفته تا توکن‌هایی مانند ElonSperm یا FuckElon.

بسته به احساسات کاربران در آن زمان، این توکن ها رشد می‌کنند یا شکست می‌خوردند. این روند با دوج کوین آغاز شد، یک ارز رمزنگاری شده میم که به 10 ارز برتر راه یافت. ارز شیبا اینو نیز به جایگاهی در این لیست معتبر رسید.

توکن های دیگری مانند Safemoon، Cumrocket، فلوکی نیز از پنج دقیقه شهرت خود لذت برده‌اند. و کلکسیونرهای NFT همگام با این روند هستند. سنگ‌ها، بچه گربه ها و اعداد روی زمینه‌های سیاه با صدها هزار و حتی میلیون‌ها دلار معامله شده‌اند.

بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری با در دست داشتن کوین‌های بی‌ارزش از یک برنامه تلویزیونی محبوب احساس نمی‌کنند که از بین رفته‌اند. در حالی که برخی از از دست دادن پول ناامید می‌شوند، برخی دیگر با خوشحالی از ثروت بدست آمده لذت می‌برند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها