Categories
اخبار آلتکوین‌ها, اخبار مهم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ریپل برای شرکت‌های مالی که می‌خواهند معاملات ارزهای دیجیتال ارائه دهند، «Liquidity Hub» راه‌اندازی می‌کند

شرکت فین‌تک Ripple سرویس جدیدی را با هدف شرکت‌های مالی اعلام کرده است که به آنها اجازه می‌دهد معاملات ارزهای دیجیتال را به مشتریان ارائه دهند.

این شرکت می‌خواهد به مشتریان سازمانی خود اجازه دهد از طریق این سرویس ( Liquidity Hub ) به ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشند.

ریپل در یک پست وبلاگی در 9 نوامبر از Liquidity Hub پرده برداری کرد و از «آینده اول رمزنگاری» که در آن هر شرکتی باید یک استراتژی برای دارایی های کریپتو داشته باشد، تبلیغ کرد.

این سرویس جدید مشتریان سازمانی خود را هدف قرار می‌دهد تا به دارایی‌های دیجیتال از طیف وسیعی از ارائه دهندگان مانند صرافی‌ها، بازارسازان و میزهای معاملاتی خارج از بورس (OTC) دسترسی داشته باشند. در حال حاضر در مرحله پیش نمایش است و در سال 2022 راه اندازی خواهد شد.

Liquidity Hub در ابتدا از بیت‌کوین ، اتریوم ، لایت‌کوین ، اتریوم کلاسیک، بیت‌کوین کش و XRP پشتیبانی می‌کند که در دسترس بودن آن بر اساس مکان جغرافیایی متفاوت است.

این شرکت قصد دارد در آینده دارایی های رمزنگاری شده خود را گسترش دهد و توکن های دیگری از جمله NFT ها را نیز شامل شود.

Asheesh Birla، مدیر کل RippleNet، گفت که ریپل نزدیک به دو سال است که از این فناوری منبع یابی رمزارزها برای پشتیبانی از محصول نقدینگی درخواستی (ODL) خود استفاده کرده است. او افزود:

«مشتریان ما می‌خواهند به یک‌جای مورد اعتماد برای خرید، فروش و نگهداری دارایی‌های رمزنگاری شده دسترسی داشته باشند که به کار گسترده ما با مؤسسات مالی کمک کرده است».

اولین شرکت دارای مجوز بیت کوین خودپرداز آمریکا، Coinme، اولین شریک نسخه آلفا Liquidity Hub است.

دیوید شوارتز، مدیر ارشد اجرایی Ripple می‌گوید:

در طول زمان، شاهد گسترش بازار NFT خواهیم بود.

ریپل همچنین در حال بررسی عمیق‌تر DeFi است و برنامه‌های خود را برای ارائه خدمات معاملاتی و سرمایه‌گذاری در کریپتو اعلام کرده است. بیرلا اضافه کرد که منطقی است که مشتریان پس از خرید و نگهداری اتریوم، نسل‌های بعدی خدمات را بخواهند.

در 6 نوامبر، Cointelegraph گزارش داد که Ripple از XRP پیچیده (wXRP) در شبکه اتریوم پشتیبانی می‌کند و دارندگان توکن بومی خود را قادر می‌سازد با پروتکل های DeFi تعامل داشته باشند.

شرکت فین‌تک مستقر در سانفرانسیسکو هنوز درگیر نبردی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار است. در آخرین نوبت در این حماسه، قاضی سارا نتبرن به این شرکت دستور داده است که ضبط‌های ویدئویی و صوتی از جلسات داخلی خود را برای شواهد در این پرونده ارائه کند.

رگولاتور مالی از ریپل و مدیرانش به دلیل جمع آوری بیش از 1.3 میلیارد دلار از طریق عرضه اوراق بهادار ثبت نشده شکایت کرده است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها