Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا اینو (SHIB) با افزایش 20 درصدی روزانه دیگر، همچنان کاربران فضای رمزنگاری را تحت تاثیر قرار می‌دهد. با این حال، هدف بعدی چیست؟

سطح پشتیبانی کلیدی: $0.000042

سطح مقاومت کلید: $0.000062

رالی شیبا اینو (SHIB) با یک فشار چشمگیر دیگر با بیش از 20 درصد امروز ادامه دارد. SHIB تمام انتظارات را نادیده گرفته است و در عرض یک هفته دوباره دو برابر شده است. این نشان می‌دهد که جذابیت میم کوین‌ها از بسیاری از استدلال‌های اساسی در بازار آلت کوین فراتر می‌رود.

نمودار شیبا اینو واضح است، قیمت به صورت سهموی با مقاومت احتمالی در سطح فیبوناچی بعدی همانطور که در نمودار نشان داده شده است، بالا می‌رود. از سوی دیگر، به نظر می‌رسد منطقه حدود 0.000042 دلار کاندیدای خوبی برای حمایت باشد.

هر زمان که ارزها در یک حرکت سهموی قرار می‌گیرند، خطوط حمایت و مقاومت می‌توانند به سرعت تغییر کنند، به خصوص زمانی که ارزهایی مانند آینده SHIB در حال کشف قیمت هستند. نیروهای بازار باید تعادل جدیدی را برای تعریف سطوح حمایت و مقاومت بیابند که می‌تواند چندین بار تلاش کند، به این معنی که انتظار می‌رود نوسانات بالا باشد.

شاخص های فنی قیمت SHIB

حجم معاملات: حجم معاملات در این رالی افزایش یافت، اما اکنون به نظر می‌رسد که کمرنگ شده است. از این رو، مهم است که خط روند سهموی را زیر نظر داشته باشید، زیرا پس از شکستن، شیبا می‌تواند وارد یک اصلاح شود.

RSI :RSI در منطقه بیش از حد خرید قرار دارد و به روند صعودی خود ادامه می‌دهد. این نشان می‌دهد که گاوها کنترل کامل بازار را در اختیار دارند.

MACD :MACD بسیار صعودی است، با این حال، مهم است که هر نشانه‌ای از ضعف را در بازه زمانی 4 ساعته مشاهده کنید. هیستوگرام در این بازه زمانی به بالاترین حد خود می‌رسد. اگر قیمت از خط روند سهموی شکسته شود، ممکن است عقب نشینی صورت گیرد.

پیش‌بینی کوتاه‌مدت قیمت برای قیمت ارز شیبا

گسست از مثلث نزولی رالی قابل توجهی را به وجود آورده است. برخی از نشانه‌های اولیه وجود دارد که نشان می‌دهد گاوها ممکن است قبل از از سرگیری فشار بیشتر به استراحت نیاز داشته باشند (به حجم مراجعه کنید). با این حال، خط روند سهموی فعلی برای تأیید این احتمال باید سقوط کند. تا آن زمان، شیبا از دستیابی به سطوح بالاتر بازمانده است. یک هدف معقول در این زمان 0.000062 دلار به نظر می‌رسد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها