Categories
اخبار اتریوم
زمان مطالعه: 3 دقیقه

نمودار تکنیکال اتریوم چشم انداز 6500 دلاری را نشان می‌دهد

بر اساس یک مطالعه در هاروارد، میزان موفقیت الگوهای فنجان و دستگیره در بازارهای فارکس و بورس، در بازه‌های زمانی روزانه، به ترتیب 65 و 68 درصد است.

ارز دیجیتال بومی بلاکچین اتریوم بنام اتر، با چشم انداز افزایش قیمت تا 6500 دلار مواجه است.

نمودار فنجان و دسته اتریوم چه می‌گوید؟

این قیاس صعودی نشانه‌هایی را از الگوی فنی به نام “فنجان و دسته” می‌گیرد. به طور دقیق، وقتی در نمودار ساختار یک فنجان و دسته شکل می‌گیرد، ابتدا به طور قابل توجهی صعودی می‌شود و سپس اصلاح می‌شود تا یک سطح گرد ایجاد شود که “فنجان” نامیده می‌شود.

این حرکت در پی بازگشتی به بالاترین سطح قبلی و تلاش برای شکست در بالای سطح فوق دنبال می‌شود. در نتیجه، قیمت بار دیگر عقب نشینی می‌کند و کف گرد کوچکتری به نام “دسته” ایجاد می‌کند.

در نهایت، قیمت برای دومین بار به بالاترین سطح قبلی باز می‌گردد و با موفقیت حرکتی برابر عمق فنجان ایجاد می‌کند.

بنابراین، به نظر می‌رسد که نرخ ارز ETH/USD یک فنجان را رنگ آمیزی کرده است و اکنون در حال شکل گیری دسته‌ای است. همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است:

نمودار فنجان و دسته اتریوم چه می‌گوید؟

عمق جام ETH/USD تقریباً 2،437 دلار است. در نتیجه اگر این جفت ارز مقاومت 4،112 دلار را برای یک حرکت صعودی مجدداً آزمایش کنند، احتمال افزایش قیمت 2،437 دلاری وجود دارد، که در صورت وقوع این افزایش قیمت، اتر ۶۵۴۹ دلاری پیش بینی می‌شود.

یک مطالعه در دانشگاه هاروارد نشان می‌دهد که الگوهای فنجان و دسته در نمودارهایی با بازه زمانی روزانه به ترتیب 65 و 68 درصد درصد موفقیت را در بازارهای فارکس و بورس دارند.

قیمت اتریوم در آینده

در گزارشی که در 7 سپتامبر منتشر شد، “چارترد” غول بانکی چند ملیتی که مقر آن در لندن است، استفاده اقتصادی اتر را مورد بحث قرار داد و افزود که هزینه خرید یک اتر می‌تواند در آینده به 26000 تا 35000 دلار برسد؛

“در حال حاضر انتقال به اتریوم دو می‌تواند اتریوم را با افزایش عملکرد و مقیاس‌پذیری و کاهش نگرانی‌های زیست‌محیطی تغییر دهد، اگرچه نیز می‌تواند مسائل امنیتی پیچیده‌تری را ایجاد کند.”

در مصاحبه با CNBC، کتی وود، مدیرعامل Ark Invest، گفت که شرکت او سرمایه‌گذاری‌های رمزنگاری شده خود را به 60 درصد بیت کوین و 40 درصد اتر تقسیم می‌کند. مدیر اجرایی سابق AllianceBernstein، تقاضای بالاتر برای اتریوم را در پی رشد مداوم برنامه‌های غیر‌متمرکز با پشتیبانی اتریوم (DeFi) و توکن‌های غیرمثلی (NFT) تصور کرد.

وود به اندرو راس سورکین، مجری CNBC در این باره گفت؛

“من شیفته آنچه در دیفای می‌گذرد هستم، چراکه باعث کاهش هزینه‌های زیرساخت خدمات مالی می‌شود، چنانچه نیز می‌دانم که صنعت مالی سنتی در حال حاضر از آن استقبال نمی‌کند”

او افزود؛

“اعتماد ما به اتریوم به طرز چشمگیری افزایش یافته است زیرا شاهد آغاز انتقال اتریوم از اثبات کار به اثبات سهام هستیم.”

خطرات رقبای اتریوم

در همین حال، اتریوم نیز به دلیل ناتوانی در حل هزینه‌های بیشتر تراکنش‌ها و مشکلات شبکه با انتقاد مواجه شد. این امر باعث شد رقبای نوظهور مانند، آوالانچ، سولانا و کاردانو بخشی از هژمونی (تسلط) بازار اتریوم را بخورند.

بر اساس نقشه راه رسمی اتریوم، دو سال دیگر طول می‌کشد تا شبکه اتریوم به یک پروتکل اثبات سهام کامل تبدیل شود. انتقال شامل یک فرآیند سه مرحله‌ای است. در مرحله اول، اتریوم، بیکین چین را برای معرفی سهام در یک لایه جداگانه پیاده‌سازی کرده است.

گام بعدی، که در سال 2021 برنامه‌ریزی شده است، ادغام زنجیره‌ی اصلی اتریوم با Beacon Chain است. در همین حال، اتریوم “زنجیره‌های خرد” را معرفی می‌کند که انتظار می‌رود اتریوم را قادر سازد تا در مرحله نهایی، تراکنش‌های بیشتری را پردازش کند.

نظرات و نظرات بیان شده در اینجا صرفاً نظر نویسنده است، هر حرکت سرمایه‌گذاری و معاملاتی شامل ریسک می‌شود، هنگام تصمیم گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها