Categories
تحلیل تکنیکال آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 3 دقیقه

به طور کلی ماه سپتامبر ماه سختی برای بازار ارزهای رمزنگاری شده بوده است. بازار با دور دیگری از استهلاک روبرو شد. قیمت کاردانو در 24 ساعت گذشته کاهش یافت و به سطح پشتیبانی اساسی خود نزدیک شد. همچنین آوالانچ پس از توجه به سیگنال فروش در نمودار چهار ساعته خود کاهش یافت. سرانجام، دوج کوین پس از تجربه کاهش 4.1 درصدی در پایین‌ترین سطح یک ماه و نیم خود قرار داشت.

کاردانو (ADA)

کاردانو در 24 ساعت گذشته 3.7 درصد در نمودار خود سقوط کرد و 2.42 دلار معامله شد. نزدیکترین خط پشتیبانی این کوین 2.20 دلار بود. حمایت‌های دیگر در 1.97 دلار و 1.83 دلار باقی مانده است. با از دست دادن ارزش ADA در روز گذشته، دیگر پارامترها نیز نزولی باقی ماندند.

شاخص قدرت نسبی با وجود توجه به صعود، زیر خط نیمه بود. نوارهای قرمز در هیستوگرام MACD قابل مشاهده بودند زیرا نشانگر با یک متقاطع نزولی ملاقات می‌کرد. Oscillator عالی همچنین نوارهای سیگنال قرمز را چشمک می‌زند.

اگر فشار خرید تقویت شود، ممکن است ADA به سمت بالا حرکت کند تا اولین مقاومت خود را در 2.45 دلار لمس کرده و بالاترین قیمت یک هفته ای خود یعنی 2.60 دلار را دوباره آزمایش کند. هدف بعدی 2.78 دلار است.

آوالانچ (AVAX)


آوالانچ در 24 ساعت گذشته پس از نمایش سیگنال فروش، 7.4 درصد سقوط کرد. این آلت کوین 67.30 دلار قیمت داشت و به سمت پایین‌ترین قیمت خود در 64.80 دلار حرکت می‌کرد. سایر خطوط پشتیبانی، قیمت آوالانچ را می‌توان در صورت پایین آمدن از سطح قیمت فعلی به ترتیب 55.40 دلار و 48.26 دلار پیدا کرد.

در نمودار چهار ساعته، ارز AVAX به زیر 20-SMA سقوط کرد و نشان می‌دهد که حرکت قیمت متعلق به فروشندگان است. قدرت نسبی زیر نیم خط باقی ماند و نشان می‌دهد که فروشندگان قبل از بازار بودند. نوارهای قرمز در هیستوگرام MACD مشاهده شد. Oscillator عالی نوارهای سیگنال قرمز و سیگنال فروش را مشاهده کرد.

شاخص قدرت نسبی صعودی را نشان می‌دهد و در صورتی که بتواند از خط نیم خط بالاتر برود، این کوین می‌تواند از روی صعود حرکت کند. مقاومت‌ها به ترتیب 73.83 دلار و 79.07 دلار است.

دوج کوین (DOGE)


قیمت دوج کوین در 24 ساعت گذشته 4.1 درصد سقوط کرد و 0.204 دلار معامله شد. نزدیکترین حمایت 0.192 دلار باقی ماند، قیمت فعلی دوج کوین پایین‌ترین سطح یک ماه و نیم بود. حرکت قیمتی متعلق به فروشندگان است، در نمودار چهار ساعته، قیمت این کوین زیر خط 20-SMA بود.

شاخص قدرت نسبی در زیر خط نیمه بود که نشان‌دهنده از دست دادن قدرت خرید است. هیستوگرام MACD نیز توسط یک فاز طولانی از نوارهای قرمز کوچک تحت سلطه بود، که همین امر را نشان می‌دهد. جریان پولی Chaikin زیر خط میانی است که به این معنی است که جریان سرمایه منفی خواهد بود.

روند صعودی RSI می‌تواند خبرهای خوبی برای دوج کوین به همراه داشته باشد، اگر شاخص به بالای 50 برسد، قیمت‌ها می‌تواند افزایش یابد و مقاومت اساسی 0.213 دلار را لمس کند و سپس به بالاترین حد یک هفته 0.240 دلار برسد. سایر علائم قیمت که می‌تواند به عنوان سقف قیمت عمل کند 0.273 دلار و سپس 0.314 دلار است.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً نظر نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات بیتشال نیست. هر سرمایه‌گذاری و معامله با ریسک همراه است. هنگام تصمیم‌گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها