Categories
تحلیل تکنیکال آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دوج‌ کوین داغترین رمزنگاری سال 2021 است که امسال سود زیادی را نصیب دارندگان خود کرد. این اعداد نجومی، هر سرمایه گذارای را به خود جذب کرده است. با این حال، هر کسی که از قبل دوج را در کیف پول خود نداشته باشد، از سود زیاد دوج حسرت می‌خورد. در اینجا نگاهی دقیق‌تری خواهیم داشت به دو سیگنال فروش که امروزه از دوج به گوش می‌رسند.

هر سگی روز خودش را دارد و امسال سال دوج‌کوین است!

طبق گفته زبانهای آکسفورد، عبارت “هر سگی روز خود را دارد” به این ایده اشاره دارد که “هر کس در برهه‌ای از زندگی خود موفق است یا موفق خواهد بود.” برای دوج‌ کوین، چند روز گذشته “روز” سرمایه گذاران این ارز رمزنگاری بوده است. از اول ژانویه سال جاری میلاد ، این آلت‌کوین 9000% رشد داشته است که برای کوینی که برای “شوخی” ایجاد شده است بد نیست.

با این حال، این بازدهی خنده آور نیست و از بهترین بازدهی‌هایی است که بازار ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. دوج‌ کوین حتی جایگاه بیت‌کوین و اتریوم (دو رمزارز برتر از نظر سرمایه بازار) را به خطر انداخته است.

آلت‌کوین تزئین شده با شیبواینو در سراسر این بازار محبوب است، که توسط افرادی مانند ایلان ماسک، اسنوپ داگ و غیره تبلیغ می‌شود. عملکرد آن در تمام این مدت “بهترین نمایش” بوده است، با این حال، دو سیگنال فروش TD9 ممکن است این روند صعودی را برای همیشه بخواباند.

هر سگی روز خودش را دارد و امسال سال دوج‌کوین است!

دو سیگنال فروش دوج

مشهور است که سگ‌ها کمی بیش از حد هیجان زده می‌شوند و کمی زیاد غذا می‌خورند یا زیادی بازی می‌کنند. دوج‌ کوین خیلی زیاد صعود کرده است، ممکن است زمان سقوط فرا رسیده باشد! اما ابتدا، طبق اندیکاتور TD Sequential، این سگ پیر می‌تواند مدتی روند خنثی داشته باشد. با معامله در برابر دلار، سیگنال فروش  TD9 پس از رشد نجومی در روزهای اخیر ظاهر شده است.

این سیگنال می‌تواند تا 80٪ از سود دوج‌ کوین را از بین ببرد. در برابر بیت کوین نیز، همین سیگنال را نشان می‌دهد. شکل گیری فروش TD9 در جفت BTC حتی قویتر است و این شکل بخوبی کامل شده است. از آنجا که این نموادر  در جفت دلار کامل شکل نگرفته است، دوج‌ کوین همچنان می‌تواند بازدهی بیشتری ارائه دهد. این سیگنال ممکن است نشان دهد که دوج‌ کوین به زودی نزولی می‌شود.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها