Categories
مقالات آلتکوین‌‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

هزینه‌های بالای تراکنش در شبکه اتریوم ، کاربران را به جستجو در شبکه‌های دیگر تشویق می‌کند.

آخرین گزارش نانسن نشان می‌دهد که بایننس اسمارت چین ده برابر بیشتر از شبکه اتریوم تراکنش انجام داده است.در آوریل، صرافی غیرمتمرکز پنکیک سوآپ روی شبکه بایننس اسمارت چین، تراکنش‌های بیشتری را نسبت به کل شبکه اتریوم انجام داده است.

بر اساس این گزارش، تعداد قابل توجهی از سرمایه‌گذاران از هر دو شبکه اتریوم و بایننس اسمارت چین استفاده می کنند.بر اساس گزارش شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای نانسن، شبکه بایننس، مشتریان خرد زیادی را نیز به خود جذب کرده است.

هزینه‌های گزاف کارمزد در شبکه اتریوم باعث شده سرمایه‌گذاران خرده فروش با کیف پول‌های کوچکتر، وادار به جستجوی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در زنجیره‌های دیگر شوند. بایننس اسمارت چین یکی از رقبای برتر اتریوم است که زمان معاملات سریع و هزینه‌های ارزان تر را ارائه می‌دهد.

بایننس اسمارت چین برای سرعت، مقیاس‌پذیری و قابلیت همکاری بین‌زنجیره‌ای بهینه‌سازی شده است، اما بزرگترین مشکل آن، غیرمتمرکز بودن است، که مزیت این غیرمتمرکز بودن بایننس اسمارت چین، نسبت تراکنش بسیار بالاتری در مقایسه با اتریوم است، در نتیجه هزینه معاملات در بایننس اسمارت چین بسیار ارزان‌تر از اتریوم خواهد بود. اما فراموش نکنید شبکه بایننس اسمارت چین از بابت امنیت، توزیع پذیری و غیرمتمرکز بودن، تحت هیچ شرایطی به پای اتریوم نمی‌رسد و حتی در این موارد با شبکه اتریوم قابل مقایسه نیست.

با توجه به اینکه قیمت گس اتریوم تا 80 دلار برای معاملات معمولی ساده و صدها دلار برای معاملات پیچیده و پر ازدحام افزایش یافته است، از آنجایی که زنجیره هوشمند بایننس میزبان قوی‌ترین اکوسیستم دیفای بعد از اتریوم است، بسیاری از کاربران را به سمت خود کشانده است.

داده‌ها نشان می‌دهد که تقریباً 7.4 درصد از وجوه رمزنگاری، 45.6 درصد از معامله‌گران آربیتراژ و 39.1 درصد از ارائه دهندگان نقدینگی بزرگ و سودآور، هر دو زنجیره هوشمند بایننس و اتریوم را در بر می‌گیرند. علاوه بر این، معاملات استیبل کوین‌های با ارزش بالای یک میلیون دلار به طور مداوم 90 درصد از کل حجم معامله شده در پنکیک سواپ را نشان می‌دهد که یک صرافی غیرمتمرکز روی شبکه بایننس اسمارت چین است.

با توجه به اینکه دیگر پروتکل‌های لایه 1 مانند سولانا، آوالانچ و فانتوم از محبوبیت زیادی برخوردار شده‌اند ، باید دید که اتریوم و بایننس اسمارت چین در رقابت با یکدیگر چگونه خواهند بود.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها