Categories
مطالب محبوب, مقالات آلتکوین‌‌ها

در این نوشته به معرفی میم کوین‌های جدید و اینکه چگونه می‌توان یک میم کوین آینده دار پیدا کرد، پرداخته ایم.

زمان مطالعه: 15 دقیقه

سرمایه گذاری روی میم کوین‌ها، حتی برای باتجربه‌ترین سرمایه گذاران، فراز و فرودهای خود را دارد. با این حال، می‌توان با جستجو و به‌کارگیری اطلاعات صحیح، خطرات را به‌حداقل و پاداش را به‌حداکثر رساند.

گزینه‌‌های متعددی در لیست میم کوین های ارز دیجیتال برای انتخاب وجود دارد که بیشتر آنها کلاهبرداری هستند. بنابراین، باید در بهترین حالت دانش و آگاهی باشید تا با یاری شانس نتیجه دلخواهتان حاصل شود. در ادامه، تمام آن‌چیزی که برای شناخت میم کوین های آینده دار نیاز دارید را در اختیارتان خواهیم گذاشت. همچنین با رعایت احتیاط، به‌ معرفی 12 میم کوین جدید می‌پردازیم.

بهتر است بخوانید: بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری

مقدمه

حقیقت این است که در میان سنگ‌ها الماس وجود دارد، فقط باید بدانید کجا و چگونه نگاه کنید. در این نوشته به‌معرفی میم کوین‌های جدید، اینکه چگونه می‌توان یک میم کوین آینده دار پیدا کرد، بررسی ریسک‌های سرمایه‌گذاری در میم کوین، نحوه سرمایه گذاری روی میم کوین‌ها و دیگر اطلاعات مرتبط با این دارایی‌ پرطرفدار خواهیم پرداخت. قبل از هر چیز میم کوین چیست؟

میم کوین چیست؟

میم کوین یک اصطلاح برای رمز ارزهایی است که به‌عنوان طنز و سرگرمی در بازار ارز دیجیتال شناخته می‌شوند. در حالی که میم کوین‌ها می‌توانند سرگرم کننده باشند، سرمایه گذاری پرخطری هستند و ممکن است ارزش ذاتی کمی داشته باشند یا اصلاً ارزش نداشته باشند.

همانند سایر ارزهای دیجیتال، میم کوین‌ها به فناوری بلاک چین، نوعی پایگاه داده توزیع‌شده برای ردیابی دارایی‌های مجازی از جمله رمز ارزها و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) متکی هستند. و برخلاف سایر رمز ارزهای کاربردی، اکثر میم‌کوین‌ها صرفاً ابزار معاملاتی هستند.

لازم به‌توضیح است ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل، کاردانو، ماتیک پالیگان و پولکادات به‌عنوان میم کوین در نظر گرفته نمی‌شوند. همچنین میم کوین نوسانات قیمت بالاتری نسبت به‌ سایر رمز ارزها دارد. اگر قصد دارید در مورد نحوه پیدایش و دلیل محبوبیت این دسته از رمز ارزها اطلاعات بیشتری کسب کنید مقاله میم کوین چیست؟ راهنمای جامعی برای شماست.

سرمایه گذاری روی میم کوین‌

برای هر سرمایه گذاری، در ابتدا باید ریسک‌ها و پاداش‌های موجود در آن را ارزیابی کنید. بنابراین، در اینجا دو عامل اساسی وجود دارد که بهتر است در نظر گرفته شود:

  1. بیش از ۹۰ درصد از میم کوین‌های جدید کلاهبرداری هستند، بنابراین یادگیری نحوه اجتناب از این پروژه‌ها به‌افزایش بازده مورد انتظار شما کمک می‌کند. به‌این معنی‌که جلوگیری از ضرر، خود نوعی سود محسوب می‌شود.
  2. نگاه به‌یک پروژه با تیم قوی و اختصاصی با چشم انداز بلند مدت، به‌جای یک پروژه کپی. به‌این هدف‌که یک میم کوین شناخته‌شده‌ و اصیل انتخاب شود حتی اگر درصد سود کمتری داشته باشد.

بهترین میم کوین‌ ها برای سال 2024

پس از بررسی موارد گفته شده در بالا و مطالعه با دقت مقاله تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال، در اینجا چند میم کوین جدید امیدوار کننده وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را زیر نظر داشته باشید.

میم کوین‌ها بسیار غیرقابل پیش بینی هستند. لطفا قبل از هر گونه اقدامی تحقیقات خود را کامل کنید.

لیست میم کوین‌های جدید به شرح زیر است:

۱. میم کوین شیبا سوآپ

شیبا سوآپ - میم کوین آینده دار

اولین میم کوین آینده دار در این لیست ارز دیجیتال شیبا سوآپ با نماد BONE است. ارز BONE یک توکن حاکمیتی از اکوسیستم شیبا سوآپ است که به‌دارندگان آن اجازه می‌دهد تا در مورد پیشنهادات آینده شبکه شیبا سوآپ حق رای داشته باشند. شیبا سوآپ دارای ۲۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ توکن است. بنیان‌گذاران شیبا سوآپ، همان بنیان‌گذاران میم کوین معروف شیبا اینو هستند.

۲. میم کوین دوج ایلان مارس

دوج ایلان مارس - میم کوین جدید

دومین میم کوین آینده دار ارز دیجیتال دوج ایلان مارس با نماد ELON است. این میم کوین که نام خود را ترکیبی از دوج کوین و ایلان ماسک، کارآفرین آمریکایی انتخاب کرده است، از حامیان صریح دوج کوین است. میم کوین دوج ایلان مارس، فراتر از نام ساده خود، توانسته جامعه قابل توجهی با بیش از صدها هزار دنبال کننده در توییتر و بیش از ده‌ها هزار دنبال کننده در تلگرام بسازد. بنیان‌گذاران این میم کوین ناشناخته هستند.

۳. میم کوین فلوکی اینو

فلوکی اینو

سومین میم کوین آینده دار ارز دیجیتال فلوکی با نماد FLOKI است. فلوکی گاهی اوقات توسط برخی با عنوان “فلوکی اینو” نیز خوانده و شناخته می‌شود. این میم کوین توسط طرفداران و اعضای انجمن شیبا اینو ایجاد شده است و بنام سگ واقعی ایلان ماسک نامگذاری شده است.

۴. میم کوین بیبی دوج کوین

بیبی دوج کوین - میم کوین جدید

چهارمین میم کوین آینده دار ارز دیجیتال بیبی دوج کوین با نماد BabyDoge است. بیبی دوج کوین چند ترفند و درس از پدر میم خود، دوج کوین آموخته است. بیبی دوج کوین با نشان دادن سرعت تراکنش‌های بالای خود به‌دنبال تحت تاثیر قرار دادن پدرش دوج کوین است. میم کوین بیبی دوج کوین در ژوئن ۲۰۲۱ راه اندازی شد و دارای یک نقشه راه بلندپروازانه شامل تلاش‌های بیشتر برای خیریه حیوانات خانگی، ایجاد NFT، GameFi و موارد دیگر است.

۵. میم کوین مونا کوین

مونا کوین - meme coin

پنجمین میم کوین آینده دار ارز دیجیتال مونا کوین با نماد MONA است. مونا کوین که در ژانویه ۲۰۱۴ در ژاپن راه اندازی شد، بدون فرآیند پیش استخراج، بر اساس الگوریتمی به‌نام Lyra2RE (v2) و بر اساس هارد فورک لایت کوین ساخته شده است. انجمن میم کوین مونا کوین فعال‌ترین انجمن کاربران ارزهای دیجیتال در ژاپن با پشتیبانی چشم‌گیر سرمایه گذاران محلی و علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال است.

میم کوین مونا کوین زمانی مورد توجه عموم قرار گرفت که در شبکه تلویزیونی WBS توکیو نمایش داده شد و داستان مردی را ارائه کرد که با میم کوین مونا کوین یک قطعه زمین در ناگانو خریداری کرد.

۶. میم کوین هوگ فایننس

هوگ فایننس - meme coin آینده دار

ششمین میم کوین آینده دار ارز دیجیتال هوگ فایننس با نماد HOGE است. میم کوین هوگ که با نام هوگ فایننس یا هوگ کوین شناخته می‌شود، با این هدف راه‌اندازی شد که صرفاً یک «دیفای» کاهش‌دهنده تورم باشد. با این حال، تیمی از بنیان‌گذاران میم کوین هوگ فایننس با چشم‌اندازی بزرگ‌تر، پروژه را به‌سمت یک نقشه راه بشردوستانه‌تر و سودمندتر هدایت کردند.

هوگ فایننس یکی از اولین میم کوین‌های فعال در دیفای است که با موفقیت تاییدیه سرتیک را تکمیل کرده است. هوگ فایننس همچنین شروع به‌تولید NFT و حمایت از ورزش‌های الکترونیکی و کامیون‌های مسابقه‌ای رالی کرده است.

۷. میم کوین داگی

دوجی - meme coin آینده دار

هفتمین میم کوین آینده دار ارز دیجیتال داگی با نماد DOGGY است. میم کوین داگی (ارز DOGGY) توکن منحصر به‌فرد، پیکسلی و غیرقابل تعویض (NFT) است. این NFT‌ها در شبکه میم کوین داگی دارای آواتارهای سگ با ویژگی‌های مختلف هستند، از جمله انواع نژاد سگ و لوازم جانبی آن‌ها مانند عینک، روسری و کلاه. این ویژگی‌ها نادر بودن و قیمت NFT‌های داگی را تعیین می‌کند.

دارندگان میم کوین داگی همچنین می‌توانند برای کسب جوایز شرط بندی کنند.

۸. میم کوین سیف‌مون

سیف‌مون

هشتمین میم کوین آینده دار ارز دیجیتال سیف‌مون با نماد SAFEMOON است. سیف‌ مون یک توکن مالی غیرمتمرکز (دیفای) است.  پروتکل سیف‌مون ترکیبی از توکنومیک RFI و یک پروتکل تولید نقدینگی خودکار است. سیف مون قصد دارد یک صرافی توکن غیرقابل تعویض (NFT) و همچنین پروژه‌های خیریه و برنامه‌های آموزشی کریپتو را توسعه دهد.

پروتکل سیف‌مون در حال گسترش است و شامل یک بازار NFT و زیرساختی می‌شود که به‌کاربران این امکان را می‌دهد ارزهای دیجیتال خود را از این طریق تولید و عرضه کنند.

۹. میم کوین فگ توکن

فگ توکن

نهمین میم کوین آینده دار ارز دیجیتال فگ توکن با نماد FEG است. ارز فگ یک شبکه تراکنش غیرمتمرکز در زنجیره هوشمند اتریوم و بایننس چین است. FEG مخفف Feed Every Gorilla به‌معنی «به هر گوریل غذا بدهید» است. نماد این توکن نیز قبلا تصویر یک گوریل بود. فگ توکن یک اکوسیستم کامل را ارائه می‌دهد که با تمرکز بر تغییر شکل و تکامل نحوه عملکرد دیفای ساخته شده است.

این شامل یک صرافی FEG برای مبادله، سهام و ارائه نقدینگی به توکن‌ها و همچنین fWraps است که به‌کاربران امکان می‌دهد ارزهای دیجیتال دیگری مانند کاردانو، دوج کوین یا ریپل را ذخیره و پاداش دریافت کنند. فگ توکن قرار است با از بین بردن نیاز به استخرهای نقدینگی، تامین مالی غیر متمرکز را ایمن‌تر، کارآمدتر و پربازده‌تر کند.

اگر می‌خواهید در مورد میم کوین فگ بیشتر بدانید مقاله ارز فگ چیست؟ را مطالعه کنید.

۱۰. میم کوین کینگ شیبا

کینگ شیبا

دهمین و آخرین میم کوین آینده دار در این لیست ارز دیجیتال کینگ شیبا با نماد KINGSHIB است. پادشاهی پادشاه شیبا به‌ زنجیره هوشمند بایننس رسیده است تا بدین‌گونه از افراد خود برای سرمایه گذاری‌ها و پاداش برای وفاداری آن‌ها محافظت کند.

میم کوین کینگ شیبا تمام توکن‌های پاداش را از سرزمین‌های خود بیرون و کوین سوزی روزانه را فراهم آورده تا بهترین فرصت سوددهی را به‌کاربران خود ارائه دهد. بنیان گذاران میم کوین کینگ شیبا می‌گویند:

«همه توکن‌های شیبا اینو و فلوکی خود را که در دست دارید بفروشید و به کینگ شیبا ادای احترام کنید!»

11. میم کوین پپه

میم کوین پپه، که از نماد معروف اینترنتی، قورباغه پپه، الهام گرفته شده است، یک نمونه جالب از ارزهای دیجیتال مبتنی بر فرهنگ اینترنتی است. این میم کوین نه تنها به دلیل طراحی خلاقانه و جذابش در میان طرفداران ارزهای دیجیتال محبوبیت یافته، بلکه به عنوان ابزاری برای بیان و اشتراک‌گذاری احساسات و طنز در جامعه‌ی گسترده‌ی اینترنتی نیز شناخته می‌شود. علی‌رغم نوسانات بازار، پپه به عنوان یک دارایی سرگرم‌کننده و در عین حال بحث‌برانگیز که می‌تواند نظرات مختلفی را به خود جلب کند، فرصت‌های سودآوری مناسبی را ارائه می‌دهد.

په په کوین

12. میم کوین بوم

میم کوین بوم (Book Of Meme)، که بر پایه یک مفهوم نوآورانه در جهان ارزهای دیجیتال شکل گرفته است، به عنوان پلتفرمی برای ترکیب فرهنگ میم با سرمایه‌گذاری معرفی شده است. این میم کوین با ایجاد یک اکوسیستم از میم‌های دیجیتالی که می‌توانند معامله شوند، برجسته شده و به کاربران اجازه می‌دهد تا از محبوبیت میم‌ها به صورت مالی بهره‌مند شوند. بوم با هدف ایجاد یک بازار آزاد برای خلق و مبادله میم‌های ارزشمند، تلاش می‌کند تا نه تنها به عنوان یک وسیله سرمایه‌گذاری بلکه به عنوان یک مرجع برای سرگرمی و ابراز خلاقیت در فضای دیجیتال عمل کند.

بوم کوین

چگونه می‌توان یک میم کوین آینده دار پیدا کرد؟

با توجه به‌موارد گفته شده، در ادامه به‌بررسی جزئیاتی خواهیم پرداخت که به‌ما در نحوه یافتن میم کوین‌های آینده دار کمک خواهد کرد.

  • توزیع توکن در شبکه میم کوین

اولین نشانه برای انتخاب نکردن یک میم کوین زمانی است که تیم توسعه‌دهنده بخش بزرگی از توکن‌ها را به‌خود اختصاص می‌دهد. از طرف دیگر، آن‌ها همچنین گاهی اوقات ۵۰ درصد از توکن را به‌یک شخصیت مشهور ارز دیجیتال می‌دهند. این یک پرچم قرمز است زیرا آن‌ها مانند بقیه سرمایه گذاران خرید نکرده‌اند.

یک میم کوین آینده دار، تقریباً تمام توکن‌های شبکه خود را برای خرید توسط هر شخص علاقه‌مندی در یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) قرار می‌دهد.

  • استخر نقدینگی میم کوین متعلق به چه کسی است؟

فاکتور دوم برای انتخاب نکردن یک میم کوین زمانی است که بنیان‌گذاران توکن آن‌را در یک بورس غیرمتمرکز قرار می‌دهند و مطمئن می‌شوند که مالک کل استخر نقدینگی هستند. این به آن‌ها این قدرت را می‌دهد که در هر زمانی که بخواهند کل استخر نقدینگی را با تمام توکن‌های BNB و ETH در آن حذف کنند.

برای میم کوین‌های جدید، همیشه تامین کنندگان نقدینگی برتر را بررسی کنید. برای اهداف امنیتی، بیشتر استخر نقدینگی باید توسط آدرس‌های صحیح نگهداری شود نه آدرس مالکان پروژه!

  • کارمزد معاملات بالا

اصل سوم برای انتخاب نکردن یک میم کوین زمانی است که متوجه می‌شوید کارمزد تراکنش‌های بالایی برای انتقال توکن‌ها وجود دارد و این کارمزدها شفاف نیستند. این نشانه‌ای است که باید از آن عقب نشینی کنید.

همیشه تحقیقات با کیفیت انجام دهید تا از قبل هزینه‌ها را بدانید و درک کنید. کارمزد تراکنش بالا نیز تاکتیک دیگری برای منصرف کردن مردم از فروش توکن است و این نشانه خوبی برای انتخاب یک میم کوین آینده دار نیست.

به‌حداکثر رساندن سود سرمایه گذاری در میم کوین

به‌یاد داشته باشید که هنگام سرمایه گذاری در میم کوین‌ها دو هدف داریم: کاهش ریسک و به‌حداکثر رساندن بازده. در اینجا نکاتی وجود دارد که چگونه می‌توانیم میم کوین‌های آینده دار بعدی را شناسایی کنیم:

  • آیا پروژه میم کوین تمرکز بلندمدت دارد؟

قبل از سرمایه گذاری در هر میم کوین، زمانی را برای کشف جامعه کاربران توکن اختصاص دهید تا بدانید توسعه دهندگان روی چه‌چیزی تمرکز می‌کنند. آیا آن‌ها برنامه بلندمدتی برای ایجاد یک جامعه قوی و رشد روزافزون دارند؟ یا آن‌ها بیشتر به‌تلاش برای پمپاژ قیمت و فشار مردم به‌خرید علاقه دارند؟

اولی چیز خوبی است، در حالی که دومی یک پرچم قرمز است. اگر همچنین متوجه شدید که وایت پیپر موثری برای پروژه وجود دارد که چشم انداز و ماموریت واقعی آن را برجسته می‌کند، مطالعه و درک آن کمک زیادی خواهد کرد.

  • سابقه تیم توسعه دهنده میم کوین چگونه است؟

آیا تیم پشت پروژه قابل اعتماد است یا فقط با وعده‌های پوچ پر شده است؟ وقتی آن‌ها می‌گویند که قرار است کاری را انجام دهند، آیا برای انجام آن پیگیری می‌کنند یا فقط حرفش را می‌زنند؟ آیا آن‌ها برای افزایش قیمت میم کوین فقط وعده می‌دهند؟

وقتی پاسخ این سوالات را پیدا کردید، به‌شما کمک می‌کنند تا پتانسیل آینده میم کوین را بدانید. وقتی تیم توسعه میم کوین قابل اعتماد نباشد، آن‌ها قصدی برای ساختن و حضور بلندمدت ندارند.

  • آیا توکن پروژه پتانسیل میم کوین شدن دارد؟

در واقعیت امروزی، میم کوین‌های بامزه به‌راحتی سهم بازار را به‌دست می‌آورند، زیرا بیشتر مردم عاشق خرید توکن‌های زیبا، سرگرم‌کننده و دوست‌داشتنی هستند. یک مثال خوب از عشق مردم به میم کوین این است که چگونه دوج کوین و شیبا اینو در مدت کوتاهی چنین جامعه‌ای را به‌خود جذب کرده است.

اینجاست که باید تشخیص دهید آیا میم کوین مورد نظر شما این علاقه را در جامعه خود گسترش می‌دهد یا خیر؟ از رفتار و عملکرد تیم توسعه دهنده و بازخورد جامعه کاربران به‌راحتی قابل تشخیص است.

خطرات سرمایه گذاری روی میم کوین

    با توجه به‌اینکه میم‌ کوین‌ها به‌عنوان سرگرم‌کننده به‌بازار عرضه می‌شوند، می‌توانند جنبه تاریکی نیز داشته باشند که در ادامه به‌مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

    نوسان قیمت آنها

    در حالی‌که کسب درآمد با میم کوین‌ها از نظر فنی امکان پذیر است، اما این یک سرمایه گذاری منطقی و مطمئن به‌حساب نمی‌آید، چراکه میم کوین‌ها نسبت به رمز ارزهای اصلی مانند بیت کوین و اتریوم در معرض عوامل نوسان بیشتری هستند. در نتیجه ارزش یک میم کوین می‌تواند یک شبه به‌شدت کاهش یابد.

    قیمت‌ میم کوین‌ها نه‌تنها به‌شدت نوسان دارند، که بسیاری از آن‌ها در بازار نزولی حتی به‌صفر سقوط می‌کنند و تنها چیزی که باقی می‌گذارد سرمایه گذاران مال‌باخته و بنیان‌گذارانی هستند که اغلب ناشناس می‌مانند و دست هیچ فردی به‌آن‌ها نمی‌رسد.

    خریداران این میم کوین‌ها می‌توانند کاربران تازه وارد و نامطمئنی باشند که ممکن است پویایی زیربنایی یا همان فاندامنتال پروژه مورد نظر را به‌طور کامل درک نکرده باشند، و تنها با تأییدیه‌های افراد مشهور در رسانه‌های اجتماعی یا تبلیغات گسترده اقدام به سرمایه‌گذاری کنند.

    نهنگ‌های میم کوین

    نوسان قیمت در میم کوین‌ها تنها نگرانی نیست. بسیاری از میم کوین‌ها اغلب توسط گروه کوچکی از افراد که دارای سرمایه‌های بزرگ هستند نگهداری می‌شوند. بر اساس داده‌های آنچین، ۴۸ درصد از میم کوین دوج کوین فقط توسط ۷ کیف پول دیجیتال کنترل می‌شود. این رقم برای ارز شیبا اینو که ۶۹ درصد از مالکیت آن در میان ۱۵ کیف پول متمرکز شده است، حتی واضح‌تر است.

    با چنین تمرکز بالایی، یک سرمایه‌گذار بزرگ بهٰ‌راحتی می‌تواند با موقعیتی که دارد بازار را دستکاری کند یا زمانی که دارایی‌های خود را نقد می‌کند، خواسته یا ناخواسته قیمت میم کوین را سقوط دهد.

    عدم‌توجه به میم کوین‌های بازنده

    در میان میم کوین‌ها، شیبا اینو و دوج کوین داستان‌های موفق ماجرا در نظر گرفته می‌شوند. واقعیت این است که اکثر آن‌ها در نهایت محو خواهند شد. در همین باره جاناتان زپتینی، مدیر عملیات بین‌المللی شبکه ارز DCR، می‌گوید:

    «هیچ‌کس نام همتایان دوج کوین در سال‌های ۲۰۱۳-۲۰۱۴ را به‌خاطر نمی‌آورد، که اکنون در هیچ کجا معامله نمی‌شوند و مقادیر بسیاری از پول کاربران را از بین برده‌اند. ما انسان‌ها تمایل داریم که فقط روی برندگان تمرکز کنیم و این واقعیت را نادیده می‌گیریم که بردها بسیار اندک هستند.»

    قمار در میم کوین

    با این حال، مهم است که سرمایه گذاری در میم کوین‌ها را بیشتر به‌عنوان قمار در نظر بگیریم تا سرمایه گذاری. نیک ساپونارو، مدیرعامل استارتاپ بلاک چین The Divi Project می‌گوید:

    «بیشتر میم کوین‌ها به‌صفر رسیده‌اند. سرمایه گذاری در میم کوین‌ را باید یک تاس در نظر گرفت و افرادی که پول خود را در این دارایی‌های سوداگرانه می‌گذارند با این فرض‌ که هر چیزی را که سرمایه‌گذاری می‌کنند از دست خواهند داد باید این کار را انجام دهند.»

    تحلیل فاندامنتال کوین

    در نتیجه قبل از سرمایه گذاری در میم کوین‌ها، در مورد اینکه تحلیل فاندامنتال چیست و چه‌کاربردی در بازار رمز ارز دارد باید بیشتر بدانید. دانستن تحلیل فاندامنتال به‌شما کمک می‌کند تا به‌خوبی یک پروژه‌های میم کوین را به‌صورت ریشه‌ای تحلیل، و سپس اقدام به‌ سرمایه‌گذاری نمایید.

    فراموش نکنید هنگامی که در دارایی‌های بسیار پرنوسان و سوداگرانه مانند ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می‌کنید، محدود کردن مقدار سرمایه گذاری نیز مهم است. کارشناسان مالی پیشنهاد می‌کنند که تنها ۵ تا ۱۰ درصد از سبد خود را به این سرمایه گذاری تخصیص دهید و فقط پولی را سرمایه گذاری کنید که می‌توانید از دست دهید.

    جمع بندی

    سودهای نجومی خطرات زیادی به‌همراه دارد. شما باید پروژه را از اعضای تیم تا توکنومیک آن‌ها به‌درستی مطالعه کنید. باید از آن‌ها بپرسید که جریان درآمدشان از کجاست. در نهایت، نگاه کنید که میم کوین مورد نظر شما در کدام صرافی‌ها لیست شده است؟ وجود میم کوین در یک صرافی معتبر در کنار دیگر موارد گفته شده می‌تواند نشانه خوبی باشد.

    درست مانند هر سرمایه گذاری مالی دیگری، قبل از خرید میم کوین، تحقیقات خود را انجام دهید. اگر میم کوین مورد نظر شما هیچ پیشینه‌ای ندارد و یافتن اطلاعات در مورد آن سخت است، مراقب باشید. حتی در اوج‌ترین میم کوین‌ها نیز در نهایت ممکن است به‌یک کلاهبرداری تبدیل شود. فقدان وایت پیپر یا اکوسیستم تثبیت شده می‌تواند یک علامت هشدار باشد.

    چنانچه تعداد زیادی میم کوین به‌امید ایجاد جوامع خاص خود و ارزش گذاری‌های بسیار بالا ایجاد شد، اما در ادامه زمستان بازار ارزهای دیجیتال شاهد بازگشت قیمت‌ها از ماه به‌زمین بودیم که میم کوین‌ها علاوه بر اینکه از این قاعده مستثنی نبودند، جزو ضررده‌ترین‌ها دسته‌های رمز ارزی قرار گرفتند و سرمایه‌گذاران خود را ناامید کردند.

    امیدواریم مطلب “چگونه می‌توان یک میم کوین آینده دار پیدا کرد؟ معرفی 12 میم کوین‌ جدید” مورد توجه شما قرار گرفته باشد. لطفا نظرات خود را در مورد موضوعات مطرح شده از طریق کامنت با ما در میان بگذارید.

    تفاوت میم کوین، شت کوین و آلت کوین

    سوالات متداول

    سوالات پرتکرار زیادی در مورد میم کوین وجود دارد که در ادامه به اصلی‌ترین آن‌ها می‌پردازیم. اگر سوال شما در بین موارد زیر نبود، در بخش کامنت پرسش خود را مطرح کنید تا با کمک دیگر کاربران بتوانید پاسخ آن‌را بیابید.

    تفاوت شت کوین و میم کوین چیست؟

    در مورد میم کوین که مفصل صحبت شد، اما اگر تفاوت شت کوین و میم کوین را بخواهیم به‌طور خلاصه بیان کنیم، می‌توان این‌گونه توصیف کرد که به رمز ارزهای فاقد کاربری و ارزش واقعی که نسخه کپی و بی‌محتوایی از یک ارز دیجیتال دیگر است شت کوین و به رمز ارزهایی که بر اساس طنز و سرگرمی ایجاد شده‌اند میم کوین گفته می‌شود. البته فراموش نکنیم که یک میم کوین می‌تواند در دسته شت کوین‌ها نیز قرار بگیرید.

    دلیل ایجاد میم کوین چیست؟

    میم کوین‌ها برای اهداف متفاوتی ایجاد شده‌اند. از شوخ طبعی برنامه نویسان تا کسب سودهای نجومی برای بنیان‌گذاران. برخی نیز برای کلاهبرداری، میم کوین ایجاد کرده‌اند. به‌عنوان نمونه، با استفاده از محبوبیت فیلم «اسکوئید گیم» یک میم کوین مبتنی بر این بازی ایجاد و در عرض چند روز سازندگان آن واحدهای خود را فروختند و با پول همه ناپدید شدند.

    چرا میم کوین‌ها محبوب هستند؟

    هیچ پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد. سرمایه گذاران مختلف به‌دلایل مختلف به توکن‌های میم علاقه نشان می‌دهند. بسیاری از سرمایه گذاران، میم کوین را به‌دلیل پتانسیل سودهای سریع، جذاب می‌دانند. میم کوین‌های محبوب مانند دوج و شیبا دارای تاریخچه مستندی از افزایش قیمت سریع و تصاعدی هستند.

    همچنین دیگران از این واقعیت لذت می‌برند که میم کوین‌ها نمایانگر جنبه ساده رمز ارزها هستند. بسیاری نیز ممکن است طرفدار سگ یا حیوان دیگری باشند که میم کوین از آن الهام گرفته است. برای این سرمایه‌ گذاران، میم کوین ممکن است بیشتر به‌عنوان یک کالای کلکسیونی عمل کند.

    آیا میم کوین‌ها به رشد خود ادامه خواهند داد؟

    میم کوین‌ها در چند سال گذشته به شهرت رسیده‌اند و اغلب به امید به آینده‌ای مثل دوج کوین و شیبا اینو ایجاد شده‌اند. اما در حال حاضر، رویکرد بسیاری از پروژه‌ها به‌ سمت بازی‌های ارز دیجیتال، متاورس و پیشرفت‌های فنی برای افزایش استفاده و کاربرد توکن‌های شبکه خود است.

    بازار نیز احتمالاً شاهد تعداد بیشتری از میم کوین‌ها در آینده خواهد بود. با این حال، همانطور که گفته شد، در صورت تغییر رویکرد شبکه میم کوین‌ها به سمت تکنولوژی‌های روز و کاربردی شدن، می‌تواند منجر به آینده جالبی برای این دسته از رمز ارزها و در نتیجه رشد ارزش و قیمت در آن‌ها شود.

    خرید میم کوین چگونه است؟

    خرید میم کوین بسیار ساده است و مانند هر ارز دیجیتال دیگری می‌توانید آن‌ها را به لیست دارایی خود اضافه کنید. کافی است از طریق یک صرافی معتبر ایرانی مانند بیتشال یا خارجی مانند بایننس اقدام کنید. بازار ساز خودکار (صرافی‌ غیرمتمرکز) مانند صرافی یونی سواپ و صرافی پنکیک سواپ نیز امکان خرید میم کوین را در اختیار شما می‌گذارد.

    اگر قصد خرید میم کوین به‌خصوصی را دارید، بررسی کنید که صرافی‌ که انتخاب می‌کنید دارای آن میم کوین باشد.

    معایب سرمایه گذاری در میم کوین چیست؟

    قیمت‌ میم کوین همزمان با نوسانات احساسات جوامع مرتبط با آن‌ها افزایش و کاهش پیدا می‌کنند. به این معنی که قیمت میم کوین می‌تواند بسیار غیرقابل پیش بینی باشد.

    به این موارد این واقعیت افزوده می‌شود که توزیع میم کوین‌ها به‌‌شدت نابرابر و در کنترل تعداد محدودی ولت است.

    در همین حال، میم کوین‌های محبوب می‌توانند بر قیمت یکدیگر تاثیر بگذارند. به‌عنوان مثال، یک میم کوین ممکن است در قیمت سقوط کند زیرا سرمایه گذاران به سمت خرید میم کوین جدیدی هجوم برده‌اند.

    آیا باید روی میم کوین‌ها سرمایه گذاری کنید؟

    برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران حرفه‌ای/جدی، تجارت میم کوین پتانسیل سودهای سریع را ارائه می‌دهد. این مورد برای سرمایه گذاران معمولی/خرد نیز صادق است. اما قیمت در میم کوین به سرعت در حال تغییر و حرکت است. این، کار را برای سرمایه گذارانی که همیشه بازارها را تماشا نمی‌کنند پیچیده می‌کند و ممکن است با زیان قابل توجهی در سرمایه‌گذاری‌ در میم کوین خود مواجه شوند.

    با این حال، یکی از توصیه‌های صحیحی که به اکثر سرمایه‌گذاران خرد و تازه وارد می‌شود این است که پول بیشتری از آنچه که می‌توانند از دست بدهند را در میم کوین سرمایه‌گذاری نکنند. شخم زدن پس انداز زندگی خود در یک میم کوین می‌تواند یک فرد را ثروتمند کند، اما به همین راحتی نیز می‌تواند به فاجعه ختم شود و یک فرد را ورشکسته و ناامید کند.

    آیا می‌توان میم کوین تولید کرد؟

    هر فردی که دانش فنی لازم را داشته باشد به‌راحتی می‌تواند یک میم کوین ایجاد کند. با این حال، تبدیل یک کوین یا توکن به یک میم کوین محبوب کاری بسیار دشوار است.

    محبوب‌ترین میم کوین‌ها کدامند؟

    طبق اطلاعات بیتشال مارکت، هم اکنون چهار میم کوین برتر از نظر ارزش بازار عبارت است از: دوج کوین، شیبا اینو، شیبا سوآپ و دوج ایلان مارس. بیبی دوج کوین، فلوکی اینو، کیشو اینو، سیف‌مون و تعدادی دیگر نیز در دسته میم کوین‌های محبوب قرار دارند.

    آیا میم کوین‌ها را باید جدی گرفت؟

    به‌طور خلاصه و همانطور که گفته شد میم کوین‌ها ارزهای دیجیتالی هستند که از جوک‌های اینترنتی الهام گرفته شده‌اند. به‌عنوان مثال، دوج کوین از الگوی رفتاری سگی با نژاد شیبا اینو الهام گرفت. این دسته از رمز ارزها اغلب قرار نیست جدی گرفته شوند، اما همچنان می‌توانند با افزایش جامعه کاربری شتاب بیشتری پیدا کنند، ارزش بگیرند و جدی گرفته شوند.

    سلب مسئولیت

    تمام اطلاعات موجود در وب سایت بیتشال با حسن نیت و فقط برای اطلاعات عمومی منتشر شده است. هرگونه اقدامی که خواننده بر اساس اطلاعات موجود در این وبسایت انجام دهد، بر عهده خود اوست.

     

    وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 Comments
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها