Categories
اخبار بازارهای مالی
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ارزش مجموع ارزهای دیجیتال موجود در جهان اخیرا و برای نخستین بار در تاریخ به حدود ۲۰۰۰ ( 2 تریلیون) میلیارد دلار رسیده است، دلیل رشد این بازار افزایش قابل توجه به قیمت بیت کوین در بازار جهانی طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته بوده است.

دارزش کل بازار ارزهای دیجیتال روز دوشنبه از ۲۰۰۰ میلیارد دلار عبور کرده بود. و هم اکنون در حدود 2065میلیارد قرار دارد. این بدان معناست که هم‌اکنون ارزش بازار ارزهای دیجیتال با ارزش شرکت اپل آمریکا که یکی از گران‌ترین شرکت‌های جهان به شمار می‌رود برابری می‌کند. برای اینکه مقایسه بهتری در این زمینه داشته باشیم باید گفت که ارزش شرکت اپل هم اکنون برابر مجموع ارزش دو شرکت گوگل و تسلا است و تسلا هم در حال حاضر گران‌ترین شرکت خودروسازی در جهان به شمار می‌رود.

درواقع بخش قابل توجهی از افزایش ارزش بازار ارزهای مجازی مربوط به سه ماه گذشته است و ارزش بازار آنها در طول این سه ماه بیش از یک تریلیون دلار افزایش یافته است. برای نخستین بار در ماه ژانویه بود که مجموع ارزش ارزهای مجازی از یک تریلیون دلار عبور کرد.

یکی از دلایل دو برابر شدن ارزش بازار رمزارزها، دو برابر شدن قیمت بیت کوین در بازار جهانی طی سال جاری است. بیت کوین حتی چند روز پیش رقم ۶۱ هزار و ۵۵۶ دلار را رد کرد و هم‌اکنون در بازه قیمتی 60,800 قرار دارد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها