Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاربران، بیت کوین را بطور گسترده از صرافی‌ها برداشت می‌کنند، در حالی که سپرده‌های BTC به کمترین میزان 4 ماه اخیر خود رسید.

بگزارش‌های اخیر تحلیلی نشان می‌دهد که تعداد زیادی از کاربران در حال برداشت بیت کوین از صرافی‌های رمزنگاری هستند و تعداد سپرده‌های BTC به پایین‌ترین سطح رسیده است

نمودارهای ایجاد شده توسط Glassnode نشان می‌دهد که کاربران اکنون ترجیح می‌دهند بجای اینکه آن را به صرافی برای فروش واریز کنند، بیت کوین خود را نگهداری کنند و آن را در کیف پول سرد خود نگه دارند.

علاوه بر این، تعداد کاربران در شبکه BTC در حال افزایش است زیرا صرافی‌های بزرگ در حال خرید بیت کوین هستند.

برداشت بیت کوین از صرافی‌های بزرگ، سپرده‌های BTC را به پایین‌ترین سطح خود رساند

نمودارهای ارائه شده با استفاده از داده‌های Glassnode نشان می‌دهد که دیدگاه سرمایه گذاران به ارز دیجیتال شاخص جهان صعودی است.

طبق نمودار 7-MA، صرافی‌های رمزنگاری در حال حاضر شاهد برداشت‌های گسترده بیت کوین هستند که به بالاترین رقم سالانه خود رسیده است. آخرین باری که چنین برداشت‌های بزرگ بیت کوین در مارس 2020 مشاهده شد، دو برابر بیشتر از نمودار حاضر بودند.

نمودار دیگر Glassnode، کاهش قابل توجه سپرده‌های صرافی‌های بزرگ را نشان می‌دهد. سپرده این صرافی‌ها به کمترین میزان چهار ماهه رسیده‌اند و هم اکنون این سپرده در مجموع 2،645.738 می‌باشد.

تعداد کاربران شبکه BTC نیز رو به افزایش است

ویل وو تاجر و کارآفرین رمزنگاری نیز نمودار ارائه شده توسط Glassnode را به اشتراک گذاشته است. با نشان دادن این نمودار، معامله گر مشخص می‌کند که تعداد موسسات جدیدی که به شبکه BTC وارد می‌شوند در حال افزایش است.

نمودار نشان می‌دهد که افزایش گسترده کاربران جدید بیت کوین را می‌توان با دسامبر 2017 تا ژانویه 2018، قبل از شروع زمستان دو ساله رمزنگاری مقایسه کرد.

وو تصریح كرد: “تعداد کاربران بیت کوین در حال افزایش هستند.” از 10 مه، بیت کوین رو به افول است: به دو دلیل اول اینکه، پس از اینکه ایلان ماسک در توییت خود نوشت که تسلا پذیرش BTC را برای خرید خودروهای الکترونیکی متوقف کرده است، و دوم، اقدام دولت چین برای سرکوب مشاغل رمزنگاری و استخراج بیت کوین.

در زمان نوشتن مقاله، قیمت بیت کوین در زیر سطح قیمتی 40000 دلار است و طبق داده‌های ارائه شده توسط کوین مارکت کپ، این قیمت تا 36594 دلار در حال نوسان است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها