Categories
تحلیل فاندامنتال رمزارزهای جدید, مقالات آلتکوین‌‌ها

دنت DENT امکان استفاده از یک شبکه تلفن همراه بدون هزینه رومینگ داده است. توکن DENT به عنوان ارز برای پرداخت داخل شبکه استفاده می‌شود.

زمان مطالعه: 8 دقیقه

به زودی، دوران گزارش‌های پیچیده از هزینه‌های تلفن بین المللی، مسافرانی که چندین سیم کارت و شماره محلی خریداری می‌کنند، و شرکت‌های تلفن که برای دسترسی کاربران به داده‌های آنلاین در خارج از کشور به دریافت هزینه‌های باجگیرانه اقدام می‌کنند از بین می‌رود. این به لطف DENT Wireless ممکن است که در زبان عامیانه به آن “DENT” گفته می‌شود. دنت (DENT) چیست؟

DENT قصد دارد “اپراتور جدید تلفن همراه دیجیتال و جهانی” شما شود. از طریق شبکه DENT، هر کسی در سراسر دنیا می‌تواند از طریق صرافی DENT به رمزگذاری و معاملات دقیقه‌ای تلفن همراه و بسته‌های داده دسترسی پیدا کند. این امر به لطف فناوری بلاکچین و توکن بومی DENT امکان پذیر شده است.

در این مقاله، ما می‌خواهیم اکوسیستم DENT Wireless را مورد بررسی قرار دهیم. ما خدمات ارائه شده از طریق شبکه DENT و در کنار آن صرافی DENT را بررسی خواهیم کرد. علاوه بر این، دلایل بالقوه محبوبیت توکن DENT را نیز مورد بررسی قرار می‌دهیم.

DENT Wireless چیست؟

DENT Wireless  یا DENT در حال آزادسازی بازار داده‌های تلفن همراه، ایجاد یک شبکه جهانی داده و تلفن همراه است. یکی از نقاط فروش منحصر به فرد DENT امکان استفاده از یک شبکه تلفن همراه ( شبکه DENT ) و سفر آزادانه به سراسر کره زمین بدون نگرانی از هزینه رومینگ داده یا خرید سیم کارت‌‍های محلی است. DENT سیم کارت eSIM را طراحی کرده است، حول یک زیرساخت جدید داده تلفن همراه که با استفاده از فناوری بلاکچین ایجاد شده است. این پروژه در حال معرفی یک مدل شفاف غیرمتمرکز برای شبکه‌های داده تلفن همراه است. علاوه بر این، کاربر می‌تواند بسته‌های تلفن همراه شخصی را از طریق صرافی DENT انتخاب کند.

اکوسیستم DENT Wireless توسط توکن بومی DENT مبتنی بر ERC-20 می‌باشد. توکن DENT به عنوان توکن پایه در صرافی DENT استفاده می‌شود و به عنوان ارز برای پرداخت دارایی‌های داخل شبکه استفاده می‌شود. این شامل دقیقه مکالمه همراه و بسته‌های داده است. علاوه بر این، از طریق کمک هزینه داده‌های توکن ساز ، DENT یک مدل جدید از جامعه شفاف برای ردیابی و معامله داده‌های تلفن همراه ایجاد کرده است.

چرا DENT اینقدر محبوب شده است؟

هنگام تلاش برای تعیین موفقیت یک پروژه ارز رمزنگاری، اغلب بهتر است از چند منظر به آن نگاه کنید. تجزیه و تحلیل بنیادی (فاندامنتال)، تجزیه و تحلیل ‘پامپامنتال’ (جامعه و بازاریابی در پشت برند) و تجزیه و تحلیل تکنیکال زمینه‌های کلیدی برای بررسی هستند اولاً، فاندامنتال DENT قوی است و دارای اولین مزیت یک شبکه تلفن همراه غیرمتمرکز جهانی با داده‌های توکن سازی شده و قابل معامله است. علاوه بر این، تیم پشتیبان DENT سخت در حال کار بر روی بسیاری از پیشرفت‌ها و به روزرسانی‌ها برای پروژه است که در طول 2021/2022 راه اندازی می‌شود.

در مرحله دوم، مبانی پامپامنتال به جامعه و بازاریابی در پشت برند اشاره دارد. DENT دارای یک جامعه فعال و در حال رشد در چندین پلتفرم اجتماعی از جمله توییتر، تلگرام و اینستاگرام است. علاوه بر این، DENT قبل از اینکه در بزرگترین صرافی جهان (براساس حجم معاملات) فهرست شود، در گزارش پروژه‌های Binance Research ظاهر شد. این بدان معنی است که مخاطبان بایننس قبل از قرار گرفتن در معرض DENT با مطالب آموزشی در مورد پروژه اطلاعات بدست آوردند. از آن زمان، DENT در چندین کمپین بازاریابی ‘BNB Coin’ بایننس ظاهر شده است.

سرانجام، تحلیل تکنیکال نحوه بازی روانشناسی بازار در نمودارهای معاملاتی را بیان می‌کند. به عنوان یک نمای کلی، توکن DENT در اوایل ژوئن 2017 با قیمت حدود 0.0044 دلار راه اندازی شد. در جریان بازار گاوی در سال 2018، DENT با نزدیک شدن به 0.09 دلار به بالاترین قیمت خود در صرافی بایننس رسید. با این حال، این قیمت تا بیش از 95 درصد با شروع بازار خرسی سقوط کرد اما از آن زمان روند تابستانی 2020 را نشان داده است. ما در ادامه مقاله در مورد پرایس اکشن DENT بیشتر صحبت کردیم. آلت کوین‌های با سرمایه کوچک بازار مانند DENT می‌توانند از نظر قیمت بسیار بی ثبات باشند. قبل از شروع معامله در بازار ارز رمزنگاری، حتماً تحقیق خود را انجام دهید و یک استراتژی (برنامه‌ریزی) سرمایه گذاری داشته باشید!

اکوسیستم بی سیم DENT

DENT Wireless دامنه گسترده‌ای را ارائه می‌دهد و مجموعه گسترده‌ای از خدمات را ارائه می‌دهد. در زیر برخی از ویژگی‌های اصلی شبکه DENT آورده شده است.

DENT eSIM

DENT eSIM در بیش از 80 کشور جهان به مدت 365 روز معتبر است. eSIM مانند اکثر اپراتورهای اصلی هزینه رومینگ گران دریافت نمی‌کند و برای شروع کار رایگان است. علاوه بر این، DENT eSIM خدمات انعطاف پذیری را با یک قیمت مقرون به صرفه، بدون نیاز به قرارداد دست و پا گیر ارائه می‌دهد.

همچنین، DENT eSIM به این معنی است که کاربران هنگام سفر به خارج از کشور نیازی به تغییر سیم کارت یا شماره تلفن ندارند. با یک اپراتور جهانی و جهانی برای اتصال هر کسی در سراسر دنیا به شبکه DENT، این می تواند کاتالیزوری برای نوآوری در آینده داده های تلفن همراه باشد.

DENT eSIM برای دانلود از طریق Google Play یا Apple’s App Store در دسترس است.

تیم‌های DENT

تیم ‌DENT؛ خانواده، دوستان و همکاران را قادر می‌سازد داده‌های تلفن همراه را به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، داده‌ها را می‌توان با یک دستگاه خریداری کرد و بین چندین نفر در چندین دستگاه در هر نقطه از جهان به اشتراک گذاشت. با گسترش اکوسیستم DENT Wireless، برنامه وب کاملاً جدید رایگان دانلود می‌شود، کاربران فقط هزینه داده‌ها را پرداخت می‌کنند. به علاوه، تیم‌های DENT به کاربران امکان می‌دهند داده‌ها را با هر دستگاه سازگار با eSIM به اشتراک بگذارند!

کاربران می‌توانند یک برنامه جهانی داده را با تیم‌های DENT از برنامه DENT خریداری کنند. تیم‌های DENT امکان افزودن اعضا را فراهم می‌کنند تا بتوانند داده‌های تلفن همراه را در هر دستگاهی به روشی مقرون به صرفه به اشتراک بگذارند.

بعلاوه، این امر والدین را قادر می‌سازد تا داده‌ها را با فرزندان خود به اشتراک بگذارند و میزان استفاده از اینترنت آنها را پیگیری کنند. همچنین، این به همکاران، هم اتاقی‌ها و مشاغل اجازه می‌دهد تا در هزینه‌ها صرفه جویی کرده و کمک هزینه داده در نظر بگیرند. علاوه بر این، حجم داده را می‌توان با کاربران دیگر شبکه DENT خریداری و فروخت.

صرافی DENT

یکی از ویژگی‌های اصلی پروژه، صرافی DENT است. این اولین بازار فروش داده‌های تلفن همراه و زمان مکالمه با همکاری شرکت پیشرو صنعت ارتباطات از راه دور Telco است. صرافی DENT با توکن DENT تأمین می‌شود. این پلتفرم برای کالا سازی داده‌ها و دقایق مکالمه ایجاد می‌شود و آنها را به دارایی قابل معامله تبدیل می‌کند که توسط بلاکچین تأمین می‌شود.

دقیقاً مانند سایر کالاها، DENT داده‌ها و دقایق مکالمه را به روشی مشابه برق، نفت و سوخت‌های فسیلی تبدیل می‌کند. صرافی DENT با استفاده از توکن DENT به عنوان دارایی رمزنگاری برای هر تراکنش، امکان داد و ستد جهانی داده‌ها را فراهم می‌کند. علاوه بر این، صرافی DENT به کاربران اجازه می‌دهد تا سفارشات خود را اجرا کنند و سبد سهام را به روشی ساده مدیریت کنند که درست مانند بسیاری دیگر از صرافی‌های رمزنگاری محبوب کار کند.

برنامه DENT

برنامه تلفن همراه DENT در حال حاضر با پیشرفت‌های زیادی روبرو شده است. این برنامه در iOS و Android موجود است، هنوز ویژگی‌های مختلفی برای اکوسیستم وجود دارد که هنوز در دسترس کاربران iOS نیست. در زیر ویژگی‌های مختلف برنامه DENT را بررسی کرده و جنبه‌های مختلف موجود در هر سرویس عملیاتی را “مشخص” کرده ایم.

DENT کسب کنید

در حال حاضر فقط از طریق برنامه DENT در Android در دسترس است، DENT Earn راهی نوآورانه برای جمع آوری برخی از توکن‌های DENT بطور رایگان است. کاربرانی که هر روز به برنامه وارد می‌شوند می‌توانند پاداش‌های ویژه ویژه‌ای را در یک دوره سه روزه کسب کنند. بعلاوه، با پاسخ دادن به نظرسنجی‌ها، به کاربران توکن‌های DENT را بطور رایگان می‌دهد که می‌توانند برای خرید دقیقه مکالمه و داده مورد استفاده قرار دهند.

DENT Earn همچنین با به اشتراک گذاشتن پیوند خود با دوستان، با دریافت DENT رایگان پس از ثبت نام، به آنها پاداش می‌دهد. علاوه بر این، این برنامه دارای چندین بازی است که در آن کاربران می‌توانند با تکمیل وظایف و چالش‌ها، DENT رایگان دریافت کنند. این کار شامل تماشای فیلم‌ها و تکمیل بازی‌های کوچک درون برنامه ‌ای است. کاربران می‌توانند توکن‌های DENT رایگان خود را برای داده‌های تلفن همراه و بسته‌های مکالمه در صرافی DENT خرج کنند.

برترین‌ها

داده‌های شما تمام شده است و نمی‌خواهید منتظر شارژ بعدی ماهانه خود باشید؟ دیگر مجبور نیستید! با استفاده از برنامه DENT می‌توانید در هر زمان که نیاز دارید موارد اضافی را ارسال یا دریافت کنید! علاوه بر این، این برنامه اشتراک داده‌های تلفن همراه را تسهیل می‌کند، به کاربران امکان می‌دهد کمک هزینه داده را برای اعضای خانواده، دوستان یا همکاران در سراسر جهان ارسال کنند.

برنامه DENT شما چه به اطلاعات تلفن همراه یا به بسته مکالمه نیاز داشته باشید را پوشش داده است. DENT این امکان را ایجاد کرده است که با وارد کردن شماره تلفن همراه به طور خودکار شبکه‌ای که شخص از آن استفاده می‌کند را مشخص کند. در این مرحله، DENT لیستی از بسته‌های مختلف موجود برای شبکه تلفن مورد نظر را ارائه می‌دهد. شبکه DENT از بیش از 200 شرکت شبکه مخابراتی پشتیبانی می‌کند که در بیش از 50 کشور حضور دارند. امکانات اضافی هم در AppStore و هم در Google Play در دسترس است.

بازار DENT

پیشرفت اخیر در برنامه تلفن همراه DENT Android، بازار DENT است. DENT یک بازار غیرمتمرکز ساخته است که صرفاً به فروش، خرید و معامله بسته‌های مکالمه و داده‌های تلفن همراه اختصاص دارد. علاوه بر این، این بسته‌ها می‌توانند توسط خریدار استفاده شوند و یا به عنوان هدیه برای دوستان، خانواده یا همکاران خریداری شوند.

DENT ” بسته‌های نامحدود” نیز ارائه می‌دهد. این بدان معناست که تاریخ انقضا برای بسته‌های تلفن همراه وجود ندارد و تا زمانی که دوست دارید برای استفاده در دسترس هستند! شاید شما چند ماه از یک بسته داده خاص استفاده می‌کنید، پس تغییر شرایط شما را ملزم به جابجایی می‌کند و به نوبه خود، بیشتر از داده‌ها استفاده می‌کنید. بسته تلفن همراه DENT را می‌توانید در هر زمانی که با شرایط شخصی شما متناسب باشد عوض کرده و تغییر دهید. علاوه بر این، تمام دارایی‌های موجود در برنامه DENT همگام سازی می‌شوند. وقتی کاربر دارایی خود را از داخل بازار DENT خریداری می‌کند، این دارایی‌ها به طور خودکار در حساب صرافی DENT ظاهر می‌شوند.

DENT Afterburner

DENT به کاربران وفادار برنامه DENT Android و DENT Exchange این فرصت را می‌دهد تا از طریق DENT Afterburner پاداش و تخفیف کسب کنند. کاربران می‌توانند توکن‌های DENT خود را به مدت 30 روز در Afterburner Vault قفل کنند تا مزایای انحصاری را دریافت کنند. جوایز روزانه و پاداش‌های ارجاعی بلافاصله پس از قفل کردن توکن‌ها در دسترس هستند. اگر کاربران نیاز به دسترسی به توکن‌های خود داشته باشند، پس از 30 روز قفل کردن، می‌توانند بدون هیچ گونه خسارت این کار را انجام دهند.

مزایا بسته به سطح عضویت متفاوت هستند، که برای سطح “کارت سفید” حداقل با 30،000 توکن DENT شروع می‌شود. بالاتر از  این سلسله مراتب  “کارت قرمز” با حداقل سهام 200،000 DENT و “کارت سیاه” که حداقل به 1 میلیون DENT نیاز دارد. جوایز شامل بسته مکالمه صوتی رایگان هر دو هفته، تخفیف کارمزد معاملات، حداکثر 56٪ پاداش روزانه و حداکثر 56٪ پاداش ارجاع می‌باشد!

نقشه راه DENT

تیم DENT طی چند سال گذشته به طور خستگی ناپذیری کار کرده است و در سال 2021 می‌توانیم شاهد نتیجه گیری کار آنها باشیم. از اوایل سال 2021 پیش از راه اندازی محصولات و خدمات جدید هیجان انگیز، می‌توانیم از طرف DENT انتظار افزایش بازاریابی جهانی و افزایش آگاهی از برند را داشته باشیم. تمرکز اصلی بازار آنها معطوف به بازارهای بین المللی و مسافران است.

در نیمه اول سال 2021، DENT دارای برنامه شلوغی از جمله فعال کردن DENT eSIM برای لپ تاپ‌ها و رایانه‌ها با ویندوز 10 است. همچنین، DENT امکانات معامله داده را برای eSIM در صرافی  DENT در هر دو برنامه وب و تلفن همراه راه اندازی می‌کند. ممکن است به زودی این تبلیغات را در سراسر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک، اینستاگرام و اسنپ چت مشاهده کنید.

تیم DENT در حال حاضر در حال توسعه اتصال دستگاه و شبکه برای بازی‌های المپیک امسال توکیو است. همچنین، آنها قصد دارند بیش از 20 کشور جدید را به بسته جهانی DENT eSIM اضافه کنند. DENT Exchange همچنین شاهد ارتقا تجربه معاملاتی کاربر در دستگاه‌های تلفن همراه نیز خواهد بود.

خلاصه DENT Wireless

DENT Wireless با کمک فناوری بلاکچین در حال تولید یک شبکه جهانی داده غیر متحرک جدید است. اکنون امکان رمزگذاری، به اشتراک گذاری و ردیابی شبکه‌های تلفن همراه و داده از طریق DENT Wireless وجود دارد. این می‌تواند به هم اتاقی‌ها کمک کند داده‌های مشترک را به راحتی ردیابی و مدیریت کنند. با استفاده از تیم‌های DENT، مشاغل و خانواده‌ها می توانند داده‌های تلفن همراه را سازماندهی، نظارت و مدیریت کنند.

DENT Wireless با افزایش فعالیت توسعه دهندگان و جامعه طی چند سال گذشته از بازار نزولی قبلی جان سالم به در برد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد توکن DENT در مسیر درستی به سمت بالاترین سطح قبلی خود یعنی 0.10 دلار با توجه به نمودار CoinGecko حرکت می‌کند. در زمان نوشتن این مقاله، توکن DENT در حدود 0.005 دلار قیمت دارد، که در ماه 339 درصد رشد داشته است. علاوه بر این، پشتیبانی و بازاریابی از آن در صرافی‌هایی مانند بایننس در سال 2021 نشان می‌دهد که DENT یک پروژه امیدوار کننده برای رشد در سال 2021 است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها