Categories
اخبار بازارهای مالی
زمان مطالعه: 3 دقیقه

پس از چند ماه آشفته، بازار ارزهای دیجیتال در این ماه رشد مثبت داشت و حجم آن بیش از نیم تریلیون دلار افزایش یافت.در یک هفته بیش از 110 میلیارد دلار وارد بازار ارز دیجیتال شد و بیت کوین از مرز 50 هزار دلار عبور کرد. هم اکنون بالغ بر از 2.2 تریلیون دلار در گردش است و بیت کوین پس از افزایش از زیر 30 هزار دلار به بیش از 50 هزار دلار ، پیشرو در این زمینه!

در بازار چه خبر است؟ حرکت بعدی به کدام سمت است؟

در حقیقت ، بیت کوین با جهش یک شبه روبرو شد و قیمت را به بالای 50 هزار دلار رساند ، اما این حرکات بازار برخی از رقبایش است که تاکنون قابل توجه ترین بوده اند. همه ده ارز دیجیتال ارزشمند دارای حداقل 5 درصد افزایش بودند و همه آنها از افزایش بازار سود بردند. قیمت کاردانو (ADA) برای اولین بار در تاریخ خود از 3 دلار فراتر رفت و ارزش بازار آن را به بیش از 100 میلیارد دلار رساند.

بر اساس داده های کوینجکو، در حالی که حجم کلی بازار ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 127.77 میلیارد دلار (1.56 درصد کاهش) داشته است، ارزش بازار رمز ارز در سراسر جهان در روز گذشته با 4.73 درصد افزایش به 2.23 تریلیون دلار رسیده و بیش از 110 میلیارد دلار به بازار وارد شده.

در واقع، یک روند صعودی برای اولین بار از ماه مه ارزش کل بازار را از 2.23 تریلیون دلار فراتر برد. سایر ارزهای دیجیتال برجسته نیز سود قابل توجهی را تجربه کرده اند، زیرا اتریوم (ETH) در 24 ساعت گذشته 5.2 درصد و در هفت روز گذشته بیش از 21.14 درصد افزایش یافته است. همچنین، رقیب اتریوم، سولانا، به سقف قیمتی جدیدی (ATH) رسیده است ، که در حال حاضر از نظر ارزش کلی بالاتر از دوج کوین (DOGE) قرار دارد.

سولانا (SOL) این هفته به دلیل افزایش علاقه سرمایه گذاران به بالاترین سطح خود رسید، زیرا هیجان در اطراف شبکه که قراردادهای هوشمند مورد نیاز برای سیستم های مالی غیرمتمرکز و توکن های غیرمالی (NFT) را ممکن می سازد، به بالاترین حد خود رسید.

وب سایت بین المللی Crypto و بینش های بنیادی Santiment نشان داد که هیجان و حجم جمعیت در سولانا به بالاترین حد خود رسیده است، و احساسات وزنی با چهار انحراف از میانگین آن پیشی گرفته است. پس از تنها 18 ماه ، سولانا با سرمایه بازار کمی بیش از 33 میلیارد دلار ، هشتمین ارز رمزنگاری شده در جهان شده است.

حرکت بعدی بازارها ارزهای دیجیتال

از نظر جهت آینده بازار ، تحلیلگران ارزهای دیجیتال تقسیم شده اند. طرفداران مدل سهام به جریان مثبت بیت کوین معتقدند و بر این باورند که بازگشت فعلی، بازار را مجددا به بالاترین سطح تاریخ خواهد رساند و ارزهای دیجیتال دیگر نیز از آن پیروی می کنند.

مایکل ون دو پوپ ، تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال ، سطح 51000 دلار را منطقه مهمی برای شکست قبل از رسیدن به 60000 دلار می داند. او توییت کرد:

“به نظر من واگرایی نزولی احتمالی نگران کننده نخواهد بود. تقویت بیشتر برای بیت کوین و در راه رسیدن به 60 هزار دلار. ”

علاوه بر این ، معامله گر Crypto و تحلیلگر Josh Rager نیز این را یک سطح بحرانی می داند.

نمی توانم منتظر بمانم تا بیت کوین این سطح روزانه را از بین ببرد

با این حال ، بیت کوین فاصله زیادی با اوج آوریل خود دارد ، اما نشانه های صعودی بر دارایی دیجیتال شاخص 4.70 درصد در 24 ساعت گذشته و 6.15 درصد در هفته گذشته برای بسیاری خبرهای مثبتی است.

سیاست های بازار ارز دیجیتال

حتی در شرایطی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) قوانین سختگیرانه تری را در این حوزه پیش می‌برد، گاوها از این پنج شنبه پرسود و مثبت در حال لذت بردند.این در حالی اتفاق می افتدکه  السالوادور یک صندوق اعتماد 150 میلیون دلاری را در پیش بینی برنامه این کشور برای کسب پول قانونی بیت کوین ، که انتظار می رود از 7 سپتامبر اجرایی شود ، مجاز کرده است.

این کشور اخیراً اولین تبلیغات بیت کوین خود را منتشر کرد ، اگرچه همه از قانون جدید هیجان زده نیستند. تظاهرات در واکنش به تصمیم دولت در شرایطی تشدید می شود و نگرانی ها مبنی بر این است که دولت دراین باره سریع عمل می کند. نظر شما درباره آینده بازار چیست؟

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها