Categories
اخبار بازارهای مالی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به نقل از سایت کریپتوپوتیتو، بازار ارزهای دیجیتال صبح امروز سه شنبه در حالی که تقریباً 200 میلیارد دلار طی 24 ساعت گذشته از سرمایه بازار آن کم شده است، به رنگ قرمز درآمده است.

کل سرمایه بازار در جریان معاملات صبح سه شنبه به وقت آسیا با کاهش 11 درصدی از 1.74 تریلیون دلار به پایین‌ترین سطح 1.55 تریلیون دلار کاهش یافت.

فروش گسترده منجر به از بین رفتن تقریبا 200 میلیارد دلار سرمایه بازار دارایی‌های دیجیتال شده است. این پایین‌ترین سرمایه بازار از 30 مه تاکنون است.

کمترین سقف کل بازار طی اصلاح فعلی مربوط به 24 مه بود که به 1.46 تریلیون دلار کاهش یافت. اگرچه هنوز هم بازارها 50 درصد بالاتر از ابتدای سال 2021 هستند.

اثر ایلان؟

معامله گر و تحلیلگر فنی “Rekt Capital” بیشتر تحرکات بازار در سال جاری را به گردن ایلان ماسک و تسلا می‌اندازد. در طی 24 ساعت گذشته هیچ توییت محرمانه دیگری از طرف ایلان ماسک وجود نداشته است که باعث این افت بازار شده باشد.

به نظر می‌رسد آخرین دور از ترس ناشی از ترس نظارتی در حملات اخیر باج افزارهای ایالات متحده است که ارزهای دیجیتال را دوباره در کانون توجه قرار داده است، زیرا قانونگذاران و سیاستمداران بارها آنها را برای استفاده در فعالیت‌های جنایی مورد انتقاد قرار داده‌اند.

بیت کوین در زمان نوشتن این خبر 9٪ در یک روز کاهش یافته است و به 32900 دلار رسیده است. به گفته CoinGecko، فروش شدید منجر به ریزش تقریباً 4000 دلار از سطح قیمت 36700 دلار در یک روز شده است.

یوتیوبر فعال در زمینه ارزهای دیجیتال به نام لارک دیویس اشاره کرده است که شکل گیری صلیب مرگ اکنون بسیار اجتناب ناپذیر است.

مرگ بیت کوین هر روز نزدیکتر می‌شود … و با پرایس اکشن فعلی آن احتمال وقوع آن افزایش می‌یابد!

شاخص ترس و طمع بیت کوین در پایین‌ترین سطح از زمان سقوط بازار در مارس 2020 است و در زمان نوشتن این مقاله حدود 13 است.

حمام خون بازار دارایی‌های دیجیتال

طبق معمول، بقیه بازار در حال حاضر بیشتر از بیت کوین متحمل افت قیمت شده‌اند. اتریوم در روز سقوط 10 درصدی را تجربه کرده و به 2500 دلار کاهش یافته است و به نظر می‌رسد در خطر سقوط بیشتر و تشکیل دره‌های زیر هم قرار دارد.

بایننس کوین با افت 13 درصدی به زیر 350 دلار رسید، کاردانو با افت 11 درصدی به 1.50 دلار رسید و دوج کوین با سقوط به 0.32 دلار 13٪ افت قیمت داشته است.

سایر آلت کوین‌ها که در زمان نوشتن مقاله افت قیمت دو رقمی را تجربه کردند و شامل XRP ، پولکادات، یونی سواپ، ICP ، بیت کوینکش، لایت کوین، چین لینک، سولانا، پلی گان و.. . این لیست همچنان ادامه دارد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها