چند نهنگ ناشناس در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰۰ میلیارد واحد توکن شیبا را جابجا کرده‌اند. بررسی دقیق‌تر داده‌ها نشان می‌دهد که چند بازیگر کلیدی در حال جابجایی توکن‌های SHIB بین کیف پول‌ها و صرافی‌ها هستند. به عنوان مثال، ۷۷.۱۸ میلیارد عدد توکن شیبا توسط یک نهنگ به کیف پول کوین بیس منتقل شده است. ۲۰۵ میلیارد عدد SHIB نیز بین چند کیف پول جابجا شده‌اند، از جمله یک انتقال ۵۳.۰۶ میلیارد واحدی شیبا به کیف پول رابین هود.

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

چند نهنگ ناشناس در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰۰ میلیارد واحد توکن شیبا را جابجا کرده‌اند. بررسی دقیق‌تر داده‌ها نشان می‌دهد که چند بازیگر کلیدی در حال جابجایی توکن‌های SHIB بین کیف پول‌ها و صرافی‌ها هستند.

به عنوان مثال، ۷۷.۱۸ میلیارد عدد توکن شیبا توسط یک نهنگ به کیف پول کوین بیس منتقل شده است. ۲۰۵ میلیارد عدد SHIB نیز بین چند کیف پول جابجا شده‌اند، از جمله یک انتقال ۵۳.۰۶ میلیارد واحدی شیبا به کیف پول رابین هود.

با قطعیت نمی‌توان اظهار نظر کرد که آیا این انتقال‌ها در هماهنگی با یکدیگر انجام شده‌اند یا خیر، اما علی‌الظاهر همینطور به نظر می‌رسد.

قیمت شیبا اینو در حال حاضر در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۷ دلار است. پس از افزایش قیمت اخیر، به نظر می‌رسد که SHIB در حال تکمیل پولبک است. حمایت کلیدی فعلاً در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۹ دلار است و شیبا توانسته که این سطح را حفظ کند. با این شرایط، می‌توان به صعود دوباره شیبا خوشبین بود.

اما در رابطه با مقاومت‌های پیش رو، شیبا با یک مقاومت مهم در محدوده ۰.۰۰۰۰۳۰ دلار مواجه است و اگر بتواند از این سطح عبور کند، می‌توانیم شاهد یک فاز صعودی دیگر باشیم.

نظر شما در این باره چیست؟ چنانچه بازار مجدداً وارد فاز صعودی شود، آیا SHIB می‌تواند سقف قیمتی جدیدی را ثبت کند؟

منبع: cryptonews.net

در دانشگاه مترجمی زبان انگلیسی خوندم. از همان آغازین روزهای اینترنت دایل آپ، عاشق فناوری بودم‌ و روزانه ساعت‌ها وقتم رو صرف مطالعه موضوعات مختلف این حوزه میکردم. کارم رو با مترجمی آغاز کردم و بعداً وارد عرصه تولید محتوا شدم. از موقعی که دوج یه جوک کوین بود وارد عرصه کریپتو شدم. شش ساله که در این حوزه هم مینویسم و هم فعالیت شخصی دارم. تلاشم اینه که بتونم اطلاعات مفیدی رو در اختیار سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به خصوص تازه‌کار دنیای ارزهای دیجیتال قرار بدم.
«آینده ازآن کریپتو خواهد بود»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها