Categories
مقالات بیت‌کوین

بیایید نگاهی به برخی از پیش‌بینی‌های بلندمدت برای آینده قیمت بیت کوین تا سال 2030 بیندازیم. با این نکته که پیش‌بینی قیمت اغلب نادرست است.

زمان مطالعه: 10 دقیقه

بیت کوین شکل دیگری از پول است، اما در مقایسه با سایر ابزارهایی که در طول تاریخ به‌عنوان پول مورد استفاده قرار گرفته‌اند، بیت‌کوین کمیاب‌ترین است. همچنین بیت کوین به‌عنوان اولین ارز دیجیتال ایجاد شده با بیشترین ارزش بازار، توانسته بسیار فراتر از یک نسخه همتا به همتای پول نقد الکترونیکی حرکت کند و به ذخیره ارزش و محافظی در برابر تورم تبدیل شده است.

به‌همین دلیل بیت کوین را می‌توان به‌عنوان یک حساب پس انداز بلندمدت بی‌ثبات اما آینده‌دار در نظر گرفت. اکنون ممکن است این سوالات مطرح شود که آیا قیمت بیت کوین در بلندمدت افزایش می‌یابد؟ آیا بیت کوین یک میلیون دلار خواهد شد؟ و پیش‌ بینی قیمت بیت کوین برای سال ۲۰۳۰ و پس از آن چیست؟

مقدمه

در میان آشفتگی گسترده در بازارهای ارزهای دیجیتال که به‌دنبال فروپاشی صرافی ارز دیجیتال FTX رخ داد، قیمت بیت کوین در نوامبر ۲۰۲۲ (آبان ۱۴۰۱) به پایین‌ترین حد در دو سال اخیر رسید. اگرچه بیت کوین در سال ۲۰۲۳ مقداری ضرر را جبران کرده است، اما هنوز با رکورد قیمتش که کمتر از ۱۸ ماه از آن می‌گذرد، فاصله زیادی دارد.

علی رغم شرایط نزولی کنونی، لیث، رئیس تحلیل سرمایه‌گذاری AJ Bell اشاره کرد که طی ده سال گذشته، سرمایه‌گذاران بیت کوین از بالاترین بازدهی در میان سایر دارایی‌ها برخوردار بوده‌اند، به‌طوری‌که ۱۰۰۰ پوند سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۱۳ به‌ بیش از ۱٫۶ میلیون پوند افزایش یافته است.

ویکتور پروکوپنیا، بنیانگذار VP Capital همچنین خاطرنشان کرد که بازارهای ارزهای دیجیتال به سرمایه گذاران صبور که می‌توانند در برابر نوسانات ذاتی بازار مقاومت کنند، پاداش می‌دهد. او در مصاحبه‌ای با Crypto Investor گفت:

«به‌عنوان یک پیشگام کریپتو، قبلاً شاهد این نوسانات بوده‌ام. در سال ۲۰۱۷ ارزش بیت کوین از ۲۰٫۰۰۰ دلار به ۳٫۰۰۰ دلار کاهش یافت. اکنون نیز، با جنگ در اوکراین و افزایش تورم، شاهد بی‌ثباتی در تمام طبقات دارایی هستیم. سرمایه گذاران باتجربه این نوسانات را درک می‌کنند و مدیریت خواهند کرد.»

بررسی قیمت بیت کوین

در ۱ ژانویه سال ۲۰۲۱ (۱۲ دی ۱۳۹۹)، ارزش بیت کوین از ۲۹٫۳۷۴ دلار به ۴۶٫۳۰۶ دلار در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ (۱۰ دی ۱۴۰۰) افزایش یافت و در این بین توانست دو بار از مرز ۶۰٫۰۰۰ دلار عبور کند، به ویژه زمانی که در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۹ آبان ۱۴۰۰) به‌ بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۶۸٫۷۸۹ دلار رسید.

در حالی که این ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۲ بیش از ۶۰ درصد از ارزش خود را از دست داد، اما سال ۲۰۲۳ زمینه‌های بالقوه‌ای برای خوش‌بینی فراهم کرده است. بیت کوین در سال ۲۰۲۳، چندین بار از مرز ۲۱۰۰۰ دلار عبور کرده است و از ابتدای سال در زمان نگارش این مقاله در ۶ فوریه ۲۰۲۳ (۱۷ بهمن ۱۴۰۱) حدود ۴۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

پیش بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳

پس از سقوط شبکه ترا (لونا) و استیبل کوین UST این شبکه در می ۲۰۲۲ (اردیبهشت ۱۴۰۱) و در پی آن سقوط قیمت بیت کوین، مایک نوو گراتز، مدیر عامل Galaxy Digital، اظهار داشت: «درک این نکته مهم است که نوسانات در ۲۰۲۳ احتمالاً ادامه خواهد داشت و وضعیت همچنان چالش برانگیز خواهد بود.»

نوو گراتز معتقد است که ارزهای دیجیتال ناپدید نخواهند شد با این حال وی افزود: «این بدان معنا نیست که بازار کریپتو پایین نخواهد آمد و مستقیماً به سمت بالا حرکت خواهد کرد. بازسازی، چرخه بازخرید و ادغام به اعتماد مجدد به ارزهای دیجیتال نیاز دارد. کریپتو در چرخه‌ها حرکت می‌کند و ما به تازگی شاهد یک چرخه بزرگ بوده‌ایم.»

همچنین مطالعه کنید: پیش‌بینی قیمت بیت کوین در سال 2023

عوامل شکل‌دهنده پیش بینی قیمت بیت کوین

به منظور کاهش نرخ انتشار بیت کوین‌های جدید، شبکه این ارز دیجیتال به‌گونه‌ای طراحی شده است که تقریباً هر چهار سال یک‌بار تولید در آن نصف می‌شود. این رویداد که به «هاوینگ» معروف است، عرضه توکن‌های BTC را کاهش و به کمیاب‌تر شدن آن کمک می‌کند.

بیت کوین دارای حداکثر عرضه ۲۱ میلیون توکن است. تا ۶ فوریه ۲۰۲۳، ۱۹٫۲۶۶٫۹۳۱ بیت کوین در گردش بود.

تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که ارزش بیت کوین بین ۱۲ تا ۱۵ ماه پس از وقوع هر هاوینگ افزایش قابل توجهی می‌یابد. ۳ رویداد هاوینگ گذشته که در سال‌های ۲۰۱۲، ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ اتفاق افتاد، به ترتیب شاهد افزایش ۹۹۱۵ درصدی، ۲۹۴۹ درصدی و ۶۶۵ درصدی قیمت بیت کوین بود.

هاوینگ‌ها باعث ایجاد هیجان در کریپتو می‌شوند، اما آیا لزوماً به این معنی است که قیمت بیت کوین در آینده افزایش می‌یابد؟

از دیدگاه تاریخی، هر هاوینگ افزایش قیمت بیت کوین را اندکی پایین می‌آورد، به این معنی که اثر هاوینگ بیت کوین ممکن است در حال کاهش باشد. این بدان معنا نیست که هاوینگ قیمت را بالا نمی‌برد. با این حال، تأثیر آن به‌طور قابل توجهی در هر دوره کاهش می‌یابد.

رویدادهای هاوینگ پنجم و ششم بیت کوین، که قرار است در سال های ۲۰۲۸ و ۲۰۳۲ اتفاق بیفتد می‌تواند عوامل شکل دهنده برای پیش بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۳۰ باشد.

جو برنت، تحلیل‌گر ماینینگ در Blockware Solutions، معتقد است که دوره‌های هاوینگ می‌تواند برای پیش بینی قیمت بیت کوین در آینده مفید باشد. او گفت:

«در درازمدت، بیت کوین از نظر برنامه‌ریزی کمیاب‌تر می‌شود… ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ BTC [توکن‌های] نهایی همگی تا حدود سال ۲۱۴۰ استخراج می‌شوند – بیش از ۱۰۰ سال دیگر! این کمبود روزافزون یک محرک بزرگ برای قیمت بیت کوین در آینده خواهد بود، زیرا فعالان بازار به‌دنبال ابزارهایی برای حفظ ثروت خود هستند.»

عوامل دیگری که پیش بینی قیمت بیت کوین را شکل می‌دهند

در ابتدای سال ۲۰۲۰ (اواخر ۱۳۹۸)، ارزش کل بازار جهانی ارزهای دیجیتال حدود ۱۹۱ میلیارد دلار بود. در نوامبر ۲۰۲۱ (آبان ۱۴۰۰) این عدد به ۲٫۹ تریلیون دلار رسید و در زمان نگارش این مقاله (بهمن ۱۴۰۱) در حدود ۸۹۱ میلیارد دلار در نوسان است.

گزارش «ثروت جهانی در سال ۲۰۲۲» توسط گروه مشاوره بوستون (BCG) بیان می‌کند:

«دارایی‌های رمزنگاری شده در پایان دسامبر ۲۰۲۱ (دی ۱۴۰۰) به ارزش بازار بیش از ۲ تریلیون دلار رسید، رقمی بزرگتر از تولید ناخالص داخلی کانادا. پیش‌بینی‌های ما نشان می‌دهد که این مقدار می‌تواند تا قبل از پایان دهه (تا قبل از پایان ۲۰۳۰)، چهار تا پنج برابر، علی رغم احساسات نزولی اخیر، رشد کند.»

این گزارش ادامه داد:

«مدیران دارایی‌های غیر سنتی در حال حاضر بین ۰٫۸ تا ۱ تریلیون دلار ثروت مرتبط با کریپتو را مدیریت می‌کنند. این مقدار قابل توجهی از ارزش است که تقریباً ۲ تا ۳ درصد از کل ثروت تحت مدیریت تا سال ۲۰۲۱ را نشان می‌دهد.

به‌عنوان مثال، در سال ۲۰۲۱، پلتفرم رمزنگاری BlockFi سه تا پنج برابر بیشتر از یک بانک خصوصی معمولی درآمد کسب کرده است. اگر این ارقام خود را ثابت کنند، می‌توانیم شاهد پذیرش و عادی سازی انبوه ارزهای دیجیتال در دنیای مدرن مالی باشیم.

نقش پذیرش عمومی در پیش بینی قیمت بیت کوین

تحولات مثبت در بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۱ شامل پذیرش بیت کوین به‌عنوان ارز قانونی توسط کشور السالوادور در اوایل سپتامبر و راه اندازی صندوق معامله آتی بیت کوین (ETF) در ماه اکتبر بود.

اولین ETF مرتبط با بیت کوین به سرمایه گذاران خرد، تنوع، حفاظت و نقدینگی و راه جدیدی را برای درگیر شدن در دنیای به‌سرعت در حال رشد ارزهای دیجیتال ارائه کرد.

افزایش نرخ پذیرش نیز می‌تواند نویدبخش افزایش قیمت بیت کوین در آینده باشد. در همین راستا داده‌های Fundera نشان داد که بیت کوین تا اکتبر ۲۰۲۲ توسط بیش از ۱۵۰۰۰ کسب و کار به‌عنوان نوعی روش پرداخت پذیرفته شده است و این تعداد دائما در حال افزایش است.

نقش اتریوم در پیش بینی قیمت بیت کوین

تامی دا کوستا، تحلیلگر DailyFX در این باره معتقد است، در حالی که بیت کوین به‌عنوان “پدر” ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود، می‌تواند با رقابت بسیار بیشتری از سوی دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار، اتریوم (ETH) روبرو شود. او گفت:

«با توجه به ماهیت بلاک چین‌ها، بلاک چین اتریوم نسبت به بیت کوین گزینه سازگارتری با محیط زیست است و ویژگی‌های بسیار بیشتری ارائه می‌دهد. همچنین عرضه نامحدود سکه‌ها در شبکه اتریوم، آن‌را به گزینه‌ای عملی‌تر برای دولت‌هایی تبدیل می‌کند که مفهوم دارایی‌های دیجیتال را به‌عنوان یک وسیله بالقوه برای مبادلات می‌پذیرند، مشروط بر اینکه نهاد نظارتی وجود داشته باشد.»

نقش طلا در پیش بینی قیمت بیت کوین

تعدادی از تحلیل‌گران به شباهت‌های بیت کوین و طلا اشاره کرده‌اند که می‌تواند عامل دیگری برای پیش بینی قیمت بیت کوین در آینده باشد. گزارشی که توسط ETF Stream در مارس ۲۰۲۲ منتشر شد، گفت:

«نادیده گرفتن شباهت‌های بین بیت کوین و طلا دشوار است. هر دو، به درستی یا نادرست، به‌عنوان یک محافظ طبیعی در برابر تورم در نظر گرفته می‌شوند. مقدار محدودی از هر دو وجود دارد. آن‌ها معمولاً همبستگی نسبتاً کمی با سهام و درآمد ثابت دارند. و خارج از سیستم‌های سنتی مانند دولت‌ها یا بانک‌های مرکزی به‌عنوان یک ذخیره ارزش عمل می‌کنند.»

در ماه مه ۲۰۲۱، بانک سرمایه گذاری گلدمن ساکس نیز به این موضوع اشاره کرد. در اکتبر ۲۰۲۱، تحلیلگران JPMorgan این احساس را تکرار کردند: «به نظر می‌رسد سرمایه گذاران نهادی در حال بازگشت به بیت کوین هستند و شاید آن را به‌عنوان یک محافظ تورم بهتر از طلا می‌دانند.»

نقش فناوری در پیش بینی قیمت بیت کوین

در حالی که مقایسه بین بیت کوین و طلا مناسب است، پویایی‌های اخیر بازار نشان می‌دهد که ارزهای دیجیتال مطابق با سهام فناوری‌ها نیز رفتار می‌کنند. این به این دلیل است که زیرساخت ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین خود نوعی فناوری محسوب می‌شود، فناوری بلاک چین.

در طول سال‌های گذشته، بیت کوین بیشتر به‌عنوان یک محافظ بالقوه در برابر تورم، با مشخصه‌ای شبیه به طلا در نظر گرفته می‌شد، با‌ این حال، این روایت در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ با آشکارتر شدن ارتباط مستقیم بین ارزهای دیجیتال و سهام فناوری تغییر کرده است.

بیت کوین تنها دارایی در جهان است که خطر رقیق سازی ندارد، چرا که فقط ۲۱ میلیون واحد از آن موجود است. دولت‌ها و بانک‌های مرکزی می‌توانند دلار، ین و یورو بیشتری ایجاد کنند. معدن چیان طلا می‌توانند طلای بیشتری پیدا کنند. اما بیت کوین طبق ساختار از پیش تنظیم شده‌ای تولید می‌شود که امکان دست‌کاری در آن وجود ندارد و این خصوصیات همه به‌دلیل فناوری زیرساخت آن است.

ویژگی‌های پولی منحصربه‌فرد بیت کوین، آن را بیشتر شبیه به یک فناوری پس‌انداز جدید می‌کند تا سرمایه‌گذاری سنتی.

پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال 2030 و پس از آن

بیایید اکنون نگاهی به برخی از پیش‌بینی‌های بلندمدت برای آینده قیمت بیت کوین بیندازیم که تا ۶ فوریه ۲۰۲۳ انجام شده بود.

به یاد داشته باشید که پیش‌بینی‌های قیمت، به ویژه برای دارایی‌های پر نوسان مانند ارز دیجیتال، اغلب اشتباه است.

همچنین، به خاطر داشته باشید که بسیاری از پیش‌بینی‌های بلندمدت قیمت کریپتو با استفاده از یک الگوریتم انجام می‌شوند، به این معنی که می‌توانند در هر زمانی تغییر کنند.

پیش بینی قیمت بیت کوین از نگاه دیجیتال‌کوین‌پرایس

DigitalCoin Price یک پیش‌بینی طولانی مدت از قیمت بیت کوین در آینده دارد که استدلال می‌کند ارزش این سکه در سال ۲۰۳۲ می‌تواند ۴۵۰٫۰۰۰ دلار باشد.

پیش بینی قیمت بیت کوین از نگاه PricePrediction

PricePrediction یک پیش بینی صعودی برای آینده قیمت بیت کوین در سال ۲۰۳۰ ارائه داده و ادعا کرده است که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۳۰ می‌تواند به ۴۴۳٫۰۰۰ دلار افزایش یابد و همچنین به پتانسیل خیره کننده ۹۳۵٫۰۰۰ دلار در سال ۲۰۳۲ برسد.

پیش بینی قیمت بیت کوین از نگاه Telegaon

بر اساس پیش بینی قیمت بیت کوین از نگاه Telegaon، بیت کوین می‌تواند در سال ۲۰۳۰ با ۱۷۵٫۰۰۰ دلار معامله شود و تا سال ۲۰۴۰ بیش از دو برابر و به قیمت ۳۵۴٫۰۰۰ دلار برسد.

آیا بیت کوین یک میلیون دلار خواهد شد؟

صندوق سرمایه‌گذاری آرک اینوست پیش بینی می‌کند قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۳۰ به یک میلیون دلار خواهد رسید. گزارش جدید این صندوق نشان می‌دهد که چگونه بیت کوین در دهه گذشته عملکرد بهتری از هر طبقه دارایی اصلی داشته است.

ARK Invest در گزارش تحقیقاتی خود در سال ۲۰۲۳ در مورد ایده‌های بزرگی می‌گوید که یکی از آن‌ها بیت کوین است که با وجود رکود شدید اقتصادی به جهت ویروس کرونا و جنگ اوکراین، شبکه بیت کوین و بلاک چین‌های عمومی نظیر آن همچنان به ایجاد انقلاب‌های متعدد ادامه می‌دهند.

به‌همین دلیل است که از نظر ARK، هنوز هم پیش بینی می‌شود که بیت کوین این دهه را (۲۰۳۰−۲۰۲۰) با قیمت یک میلیون دلار به‌پایان برساند، زیرا از نظر آنها، بنیاد بیت کوین – حتی با وجود یک سال پرتلاطم – سالم است.

چرا بیت کوین یک میلیون دلار خواهد شد؟

آرک بر این باور است که ساختارهای مالی متمرکز مثل بانک‌ها خدمات بیت کوین را ارائه نمی‌دهند. همچنین سایر دارایی‌های سنتی نیز امنیت و سوددهی قابل مقایسه‌ای با بیت کوین ندارند. این موضوع را از عملکرد و تاریخچه بیت کوین به‌راحتی می‌توان متوجه شد. ARK می‌گوید به‌همین دلیل دارندگان بیت کوین رو به افزایش هستند.

آرک در جایی از گزارش خود اشاره می‌کند اصول شبکه بیت کوین تقویت شده و پایگاه دارندگان بیشتری به خود جذب کرده است. به‌دلیل این استحکام اساسی، بیت کوین به عملکرد بهتری نسبت به کلاس‌های دارایی سنتی ادامه می‌دهد.

در این گزارش آمده است بر اساس تاریخچه پنج ساله، بیت کوین به‌طور متوسط ۲۷۲٪ افزایش یافته است، در حالی که سهام جهانی ۶٫۱٪ و طلا ۲٫۲٪ افزایش داشته‌اند.

این اولین باری نیست که ARK یا مدیر عامل آن، کتی وود، چنین پیش‌بینی‌های جسورانه‌ای را در مورد مسیر صعودی قیمت بیت کوین در آینده انجام می‌دهند. در ماه مه ۲۰۲۱، وود اولین پیش بینی متهورانه خود را در طول مصاحبه در بلومبرگ انجام داد و پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۶ به ۵۰۰٫۰۰۰ دلار خواهد رسید.

در اوایل سال ۲۰۲۲، او پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۳۰ را به یک میلیون دلار رساند.

در حالی که کتی وود و صندوق تحت مدیریت آن «ARK» به‌دلیل مواضع و نظرات خود در مورد قیمت بیت کوین در آینده شناخته می‌شوند، این گزارش همچنین به قراردادهای هوشمند و امور مالی غیرمتمرکز اشاره دارد.

طبق گزارش آرک، با افزایش ارزش دارایی‌های مالی توکن شده در زنجیره، برنامه‌های غیرمتمرکز و شبکه‌های قرارداد هوشمندی که به آن‌ها نیرو می‌دهند، می‌توانند ۴۵۰ میلیارد دلار درآمد سالانه ایجاد کنند و تا سال ۲۰۳۰ به ارزش بازار ۵.۳ تریلیون دلار برسند.

موارد گفته شده در بالا عواملی است که تحلیلگران آرک و مدیرعامل آن را به این نتیجه رسانده است که قیمت بیت کوین به یک میلیون دلار در سال ۲۰۳۰ خواهد رسید.

جمع بندی

نظرات و دیدگاه‌های متفاوتی در مورد پیش بینی قیمت بیت کوین در آینده وجود دارد که اغلب مثبت و برخی منفی هستند. اما تنها زمان مشخص خواهد کرد که قیمت بیت کوین در آینده به کجا خواهد رسید.

لازم به توضیح است این پیش بینی‌ها بر اساس الگوریتم انجام می‌شوند و پیش‌بینی‌های مبتنی بر الگوریتم نیز ممکن است اشتباه کنند، زیرا از عملکرد گذشته برای اطلاع‌رسانی برآوردهای خود استفاده می‌کنند. بنابراین نباید به‌عنوان جایگزینی برای تحقیقات شخصی استفاده شوند.

همچنین همیشه قبل از هر معامله یا سرمایه گذاری، بررسی‌ها و تحقیقات لازم را انجام دهید و به یاد داشته باشید که پیش‌بینی‌های قیمت اغلب اشتباه می‌شوند و قیمت‌ها می‌توانند کاهش یا افزایش پیدا کنند.

امیدواریم مطلب “پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۳۰ ؛ آیا بیت کوین یک میلیون دلار خواهد شد؟” مورد توجه شما قرار گرفته باشد. لطفا نظرات خود را در مورد موضوعات مطرح شده از طریق کامنت با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

سوالات پرتکرار زیادی در مورد پیش بینی قیمت بیت کوین در آینده وجود دارد که در ادامه به اصلی‌ترین آن‌ها می‌پردازیم. اگر سوال شما در بین موارد زیر نبود، در بخش کامنت پرسش خود را مطرح کنید تا با کمک دیگر کاربران بتوانید پاسخ آن‌را بیابید.

چه زمانی قیمت بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد؟

بر اساس پیش‌بینی Telegaon تا ۶ فوریه ۲۰۲۳، بیت کوین می‌تواند در سال ۲۰۳۰ با قیمت ۱۷۵٫۰۰۰ دلار معامله شود و تا سال ۲۰۴۰ بیش از دو برابر شود و به میانگین بالقوه ۳۵۴٫۰۰۰ دلار برسد. با این حال، این پیش‌بینی‌ها می‌توانند اشتباه باشند، زیرا بر اساس عملکرد تاریخی کوین هستند، که بازدهی آتی را تضمین نمی‌کند.

پیش بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۸ چیست؟

DigitalCoin Price پیش بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۸ را ۱۲۴٫۰۰۰ دلار، Telegaon پیش‌بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۸ را ۱۲۵٫۰۰۰ دلار و PricePrediction ادعا می‌کند قیمت بیت کوین در پنج سال آینده یعنی ۲۰۲۸، ۲۱۰٫۰۰۰ دلار معامله شود. با این حال، پیش‌بینی‌های قیمت اغلب اشتباه می‌شوند و قیمت‌ها می‌توانند کاهش یا افزایش پیدا کنند.

پیش بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۳۰ چیست؟

DigitalCoin Price با تعیین اهداف بلندمدت برای قیمت بیت کوین در سال ۲۰۳۰، پیش‌بینی کرد که قیمت بیت کوین در این سال یعنی ۲۰۳۰ می‌تواند با‌ متوسط ۲۳۵٫۰۰۰ دلار معامله شود. در حالی که این سایت پیش بینی قیمت بیت کوین را برای سال‌های ۲۰۴۰ یا ۲۰۵۰ ارائه نکرده است، اما پیش‌بینی کرد که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۳۲ می‌تواند ۴۰۵٫۰۰۰ دلار باشد.

پیش بینی‌های دیگر تحلیلگران و شرکت‌های فعال در این حوزه درباره پیش بینی قیمت بیت کوین در ۲۰۳۰ نیز در بالا ارائه شد.

راهنمای عمومی

در صورتی که می‌خواهید در مورد مفاهیم پایه و آموزش‌های کاربردی رمزارزها اطلاعات بیشتری کسب کنید، همیشه می‌توانید از راهنماهای ما در منو و دیگر بخش‌های سایت که حاوی منابع عالی است، استفاده کنید.

ما همچنین منابع غنی از مواردی داریم که به جزئیات بیشتر قیمت ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، تتر و سایر موارد می‌پردازد. خواندن منابع مفید به شما کمک می‌کند تا با اصطلاحات رایج بازار ارز دیجیتال و همچنین بهترین استراتژی‌ها در برخورد با انواع مختلف شرایط بازار آشنا شوید.

سلب مسئولیت

تمام اطلاعات موجود در وب سایت بیتشال با حسن نیت و فقط برای اطلاعات عمومی منتشر شده است. هرگونه اقدامی که خواننده بر اساس اطلاعات موجود در این وبسایت انجام دهد، بر عهده خود اوست.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها