Categories
اخبار فناوری‌ها
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اسپیس چین، یک استارتاپ مستقر در سنگاپور که تمرکز خود را روی ادغام بلاک چین با فناوری فضایی قرار داده است، ماه آینده دو مأموریت به فضا برای استقرار زیرساخت‌های ماهواره‌ای غیرمتمرکز و خدمات چند امضایی برای مشتریان شرکتی خود راه اندازی خواهد کرد.

طبق اعلامیه شرکت، اولین مأموریت که برای 3 ژوئن برنامه ریزی شده است، اسپیس چین یک گره فضایی را روی موشک SpaceX Falcon 9 پرتاب خواهد کرد که شرکت مدیریت دارایی دیجیتال Nexus Inc را قادر می‌سازد تا قابلیت‌های بلاک چین سازمانی خود را توسعه دهد و عملکرد بسیار امن، چند منظوره امضای تراکنش اتریوم را اجرا خواهد کرد.  این ماموریت چهارمین بار حمل و نقل بلاک چین اسپیس چین به فضا و اولین ادغام فناوری اتریوم در سخت افزار آن در داخل ایستگاه فضایی بین المللی است.

پرتاب دوم، برنامه ریزی شده برای 24 ژوئن، گره‌های فضایی ایجاد شده برای صرافی ارز دیجیتال Biteeu، پروژه اجتماعی Divine و Nexus Inc را در مدار ماهواره YAM-2 حمل می‌کند که توسط یک موشک SpaceX Falcon 9 تحت یک برنامه اشتراک گذاری در مدار قرار می‌گیرد. Divine، یک پروژه اجتماعی تحت عنوان من بخشی از بنیاد خیریه جهانی هستم، از فناوری اسپیس چین برای پخش آموزه‌های قرآن از فضا به چندین پلتفرم ساخته شده روی زمین برای پروژه Divine استفاده خواهد کرد.

به طور جداگانه، اسپیس چین و مشاغل فضایی اوراسیا مستقر در قزاقستان از امضای تفاهم نامه همکاری برای همکاری در پروژه‌های مشترک در فناوری‌های فضایی و بلاک چین خبر داده‌اند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها