Categories
مطالب محبوب
زمان مطالعه: 10 دقیقه

بهترین ایردراپ های 2024 کدام‌ها هستند؟ آیا شرکت در بهترین پروژه‌های ایردراپ 2024 ارزش وقت گذاشتن را دارد یا اینکه بهتر است سراغ سایر روش‌های سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال برویم؟ بهترین سایت‌های ایردراپ (Airdrop) خارجی کدامند و از میان ایردراپ‌های موجود باید دست روی کدامیک بگذاریم؟ حالا که بازار ارز دیجیتال شرایط بسیار خوبی در پیش گرفته و با نزدیک شدن به هاوینگ بیت کوین (Bitcoin halving)، احتمالاً می‌توانیم رشدهای هیجان‌انگیزی را در قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال ببینیم، سایر روش‌های سرمایه‌گذاری در این بازار نیز جذابیت‌های خاص خود را پیدا کرده‌اند که یکی از مهم‌ترین آنها ایردراپ است.

اگر در این مقاله در کنار ما به دنبال انتخاب بهترین ایردراپ های ۲۰۲۴ هستید، احتمالاً شناخت اولیه نسبت به این روش سرمایه‌گذاری را داشته و می‌دانید که ایردراپ چیست و چه میزان پتانسیل سودآوری در این روش پیش روی شما قرار دارد. حتی ممکن است در گذشته تجربه شرکت در پروژه‌های جذاب ایردراپ در بازار ارز دیجیتال را نیز داشته و از مزیت این روش سرمایه‌گذاری استفاده کرده باشید. در بیتشال تصمیم گرفتیم تا از میان پروژه‌های موجود، بهترین پروژه‌های ایردراپ در سال جدید را از منابع مختلف گردآوری کرده و به شما معرفی کنیم.

البته این مقاله به هیچ وجه یک پیشنهاد برای سرمایه‌گذاری و شرکت در هر یک از این ایردراپ‌ها نیست؛ اما سرنخی برای شما است تا بهترین گزینه‌های موجود را مورد بررسی قرار داده و دست روی بهترین‌ها برای یک سرمایه‌گذاری ایده‌آل بگذارید.

ویژگی‌های بهترین ایردراپ های 2024

البته که در این مسیر پر چالش انتخاب بهترین ایردراپ های ۲۰۲۴ نمی‌توانیم شما را تنها بگذاریم و لازم دانستیم تا قبل از معرفی بهترین پروژه های ایردراپ در سال پیش رو، نکات و فاکتورهایی را با شما در میان بگذاریم که دقت به آنها می‌تواند شما را در انتخاب بهترین گزینه‌ها برای این سرمایه‌گذاری کمک کند. با رونق گرفتن بازار ارز دیجیتال، شاهد روی کار آمدن پروژه‌های کلاهبرداری بسیار زیادی هستیم و این پروژه‌های کلاهبرداری به عرصه ایردراپ‌ها نیز رسیده است. به شدت باید مراقب باشید که اگر به دنبال سرمایه‌گذاری بر روی بهترین ایردراپ های ۲۰۲۴ هستید، با پروژه‌های کلاهبرداری همراه نشده و سرمایه‌های ارزشمند خود را در چنین پروژه‌هایی قرار ندهید.

مهمترین ویژگی‌هایی که کمک می‌کند تا شما از پروژه‌های کلاهبرداری ایردراپ (Airdrop) در امان بمانید، موارد زیر هستند:

  • تحقیق در مورد کیفیت پروژه: در قدم اول شما باید درباره کیفیت پروژه اعم از کاربردها و اهداف و تیم توسعه دهنده آن بررسی لازم را انجام دهید. برای این تحقیق فقط به سایت اعلام شده از سوی ایردراپ بسنده نکرده و سایت‌های معتبر دیگر را نیز چک کنید.
  • پیگیری اخبار از رسانه‌های معتبر: اخبار مربوط به پروژه‌های جذاب ایردراپ از رسانه‌ها و سایت‌های معتبر مربوط به بازار ارز دیجیتال معمولاً اعلام می‌شود و شما با دنبال کردن این اخبار نیز می‌توانید گزینه‌های کلاهبرداری را از پروژه‌های با کیفیت متمایز کنید.
  • تحقیق درباره سرمایه‌گذاران: همچنین قدرت سرمایه‌گذاران نیز یکی دیگر از نکاتی است که در تمایز قائل شدن میان پروژه‌های کلاهبرداری و پروژه‌های قدرتمند شما را کمک خواهد کرد. معمولا پروژه‌های خوب توسط شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران بزرگ پشتیبانی می‌شود.
  • ارزیابی در شبکه‌های اجتماعی: همچنین شما می‌توانید برای تشخیص کیفیت بهترین پروژه‌های ایردراپ (Airdrop) سراغ شبکه‌های اجتماعی آنها رفته و بررسی کامل و دقیقی روی آنها داشته باشید. از تعداد دنبال کنندگان گرفته تا کامنت‌ها و نظرات کاربران همگی می‌توانند در این مسیر شما را یاری کنند.

بهترین پروژه های ایردراپ (Airdrop)

بهترین ایردراپ های 2024

نکات لازم درباره نحوه تشخیص بهترین ایردراپ های 2024 را با شما در میان گذاشتیم و حالا نوبت به این رسیده تا بهترین پروژه‌های پیش رو در سال جاری را به شما معرفی کنیم. ایردراپ‌ها پروژه‌های بسیار جذابی برای سرمایه‌گذاری و رسیدن به درآمد بالا آن هم بدون صرف هزینه‌های قابل توجه هستند؛ اما توصیه می‌کنیم که حتماً تمام نکات امنیتی برای این روش سرمایه‌گذاری را در نظر گرفته و مراقب باشید تا هر پروژه‌ای را برای سرمایه‌گذاری خود انتخاب نکنید.

دقت کنید که هر چند ممکن است یک پروژه برای تعامل با کاربران خود هیچگونه هزینه‌ای هم دریافت نکند، اما اتصال کیف پول‌های نرم‌افزاری به چنین پروژه‌هایی می‌تواند چالش‌های سنگینی را برای معامله‌گران در بازار ارز دیجیتال رقم بزند. با دقت به این نکته در ادامه ایردراپ های جذاب ۲۰۲۴ را مهمان ما در بیتشال باشید.

1- ایردراپ ژوپیتر (Jupiter)

بهترین ایردراپ های 2024

یکی از ایردراپ‌هایی که در سال ۲۰۲۴ می‌تواند کیفیت بسیار بالایی از خود رقم بزند، ژوپیتر است. ژوپیتر یک تجمیع کننده نقدینگی پیشرو در شبکه بلاکچین سولانا است که بیش از ۱.۲ میلیون کاربر فعال در پلتفرم خود دارا است. چیزی حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد از کل حجم معاملات غیرمتمرکز در شبکه سولانا (Solana) در پلتفرم ژوپیتر انجام می‌پذیرد. این پروژه در طول چند ماه اخیر ایردراپ‌های بسیار جذاب و سودآوری را برای کاربران رقم زده و در ادامه نیز شاهد تکرار آنها خواهیم بود.

طبق آنچه تیم توسعه دهنده ژوپیتر اعلام کرده‌اند، حدود ۴۰ درصد از ۱۰ میلیارد توکن JUP برای ایردراپ (Airdrop) در نظر گرفته شده و همین موضوع می‌تواند جذابیت‌های انتخاب آن برای سرمایه‌گذاری از میان پروژه‌های ایردراپ (Airdrop) را بیشتر هم کند. برای سرمایه‌گذاری در این پروژه لازم است تا حتماً وارد سایت رسمی ژوپیتر شده و کیف پول سولانا خود را به این سایت متصل کنید. جذابیت‌های این ایردراپ زمانی بیشتر می‌شود که بدانید سولانا در حال حاضر با رشد‌های بسیار زیادی در بازار ارز دیجیتال روبرو شده و پروژه‌های تعریف شده در شبکه سولانا نیز مورد توجه کاربران زیادی در سرتاسر جهان قرار گرفته‌اند.

2- لایرزیرو (LayerZero)

بهترین پروژه های ایردراپ

یکی دیگر از پروژه‌های جذابی که اخبار مربوط به آن، نشان از روی کار آمدن آن در نیمه اول سال ۲۰۲۴ دارد، لایزیرو است. LayerZero یک پروتکل با قابلیت ایجاد همکاری در میان بلاکچین‌های مختلف است که بر روی پلتفرم اتریوم (Ethereum) اجرا شده و می‌تواند تحولی جدید در نقل و انتقالات میان زنجیره‌ای در بازار ارز دیجیتال باشد. البته هنوز اخبار رسمی و دقیق درباره شرایط ایردراپ (Airdrop) این پروژه بیان نشده اما ‌بینی‌ها نشان از این دارد که معرفی توکن لایرزیرو به بازار ارز دیجیتال همراه با ایردراپ خواهد بود.

3- مارجینفی (Marginfi)

بهترین پروژه های ایردراپ

اگر علاقمند به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های دیفای و وام‌دهی هستید، یکی از بهترین پروژه‌ها برای ایردراپ در سال ۲۰۲۴ Marginfi است. مارجینفی یک پروتکل وام‌دهی غیرمتمرکز است که البته هنوز توکن بومی نداشته، اما گمانه‌زنی‌ها برای راه‌اندازی یک توکن بومی برای آن در آینده و در طول سال جاری آغاز شده است. مارجینفی از یک پروتکل مدیریت ریسک بسیار پیشرفته‌ای برای خدمات وامدهی استفاده می‌کند که هم به نفع وام دهندگان و هم به نفع وام گیرندگان است.

البته در زمانی که در حال نگارش این مقاله در بیتشال هستیم، هنوز هیچگونه ادعای رسمی از سوی مارجینفی برای ارائه توکن و پروژه ایردراپ نشده است، اما توصیه می‌کنیم که حتماً اخبار مربوط به بهترین ایردراپ های ۲۰۲۴ را دنبال کنید تا اگر قرار بر عرضه توکن از سوی مارجینفی بود، این سرمایه‌گذاری جذاب را از دست ندهید. همچنین شما با بررسی سایت رسمی مارجینفی هم امکان ارزیابی این پروژه را برای خود دارید. مارجینفی بر روی شبکه سولانا قرار گرفته و کاربران بسیار زیادی را در طول سال‌های اخیر با خود همراه کرده است.

4- ایجین لایر (EigenLayer)

بهترین پروژه های ایردراپ

در معرفی بهترین پروژه‌های ایردراپ همچنین باید سراغ ایجین لایر هم برویم. ‌ایجین لایر یک پروژه مبتنی بر شبکه بلاکچین اتریوم برای فرایند استیکینگ است که یک خدمت کاملاً جدید و جذاب را عرضه می‌دارد. با ورود به پلتفرم‌ ایجین لایر کاربران می‌توانند از فرایند استیکینگ دوباره توکن‌های اتریوم بهره‌مند شوند. در واقع در این پلتفرم علاوه بر اینکه شما توکن‌های خود را استیک می‌کنید، می‌توانید دوباره آنها را در اختیار داشته و برای سایر روش‌های سرمایه‌گذاری از آنها استفاده کنید. اخبار مربوط به این پروژه نشان از این دارد که در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۴ می‌توانیم شاهد رونمایی از ایردراپ این پروژه در بازار باشیم.

5- امبیینت (Ambient)

بهترین پروژه های ایردراپ

امبیینت یک صرافی غیرمتمرکز است که امکان انجام معاملات دو طرفه برای کاربران خود را با استفاده از کاربرد قرارداد هوشمند فراهم کرده است. این صرافی همچنین کاهش‌های قابل توجهی در کارمزد معاملات نسبت به سایر صرافی‌های غیرمتمرکز را فراهم کرده و همین موضوع باعث جذابیت استفاده از خدمات آن برای کاربران شده است.

امبیینت از اواخر سال ۲۰۲۳ با رسیدن به حجم معاملات ۱۰۰ میلیون دلاری در حال گمانه‌زنی برای ایجاد یک توکن اختصاصی است که احتمالاً ممکن است در سال ۲۰۲۴ شاهد رونمایی از این توکن باشیم. برای کسانی که اخبار بهترین ایردراپ های ۲۰۲۴ را دنبال می‌کنند، لازم است تا حتماً نیم نگاهی به این پروژه و عرضه توکن بومی آن داشته باشند که می‌تواند یک پروژه بسیار جذاب از نظر سودآوری در میان ایردراپ های ۲۰۲۴ باشد.

6- اسکرول (Scroll)

بهترین پروژه های ایردراپ

اسکرول یک پروژه راه‌حل لایه ۲ با دانش صفر است که با هدف افزایش مقیاس‌پذیری اتریوم و همچنین حفظ حریم خصوصی کاربران به وجود آمده است. نمونه پروژه‌های مختلف زیادی در طول سال‌های اخیر با این رویکرد در بازار ارز دیجیتال معرفی شده‌اند که خیلی از آنها به محبوبیت قابل توجهی رسیده و ارزشمندی قابل توجهی را نیز می‌توانیم برای این دسته از توکن‌ها در نظر بگیریم.

پروژه‌هایی مانند اپتیمیزم (Optimism) با توکن بومی Op و آربیتروم (Arbitrum)، از جمله محبوب‌ترین و بهترین توکن‌ها در این عرصه هستند که در سال‌های اخیر با رشد‌های قابل توجهی از نظر قیمتی هم روبرو بوده و سرمایه‌گذاران خود را با سودهای جذابی همراه کرده‌اند. اسکرول نیز روند مشابهی با این پروژه‌ها در پیش گرفته و عرضه توکن بومی آن در سال ۲۰۲۴ با یک پروژه ایردراپ می‌تواند فرصت ایده‌آلی برای سرمایه‌گذاری باشد.

7- اسماگ (Smog)

بهترین پروژه های ایردراپ

برای کسانی که علاقه به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های ایردراپ میم‌کوین‌ها دارند، می‌توانیم اشاره به پروژه اسماگ داشته باشیم که یک میم‌کوین جذاب در پلتفرم سولانا است. البته قابلیت‌ها و کاربردهای خوبی را هم می‌توانیم برای پلتفرم اسماگ در نظر بگیریم. برخلاف اکثر میم‌کوین‌های بازار که بر روی پلتفرم اتریوم قرار گرفته‌اند، اسماگ روی شبکه بلاکچین سولانا تعریف شده و با افزایش تقاضا برای خرید سولانا و بالا رفتن جذابیت‌های پلتفرم این ارز دیجیتال، شاهد افزایش تقاضا برای خرید توکن‌هایی مانند اسماگ هم هستیم.

قیمت ارز دیجیتال اسماگ در چند وقت اخیر با رشدهای قابل توجهی روبرو بوده و شرکت در ایردراپ آن نیز می‌تواند جذابیت بالایی برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۴ داشته باشد. حتی برخی از تحلیلگران امکان ۱۰۰ برابر شدن قیمت ماگ را نیز می‌دهند که این موضوع می‌تواند آن را تبدیل به یک توکن بسیار جذاب برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۴ نماید. البته هنوز و در زمان نگارش این مقاله، اسماگ در صرافی‌های متمرکز ارز دیجیتال لیست نشده و با وارد شدن آن به جمع توکن‌های موجود در صرافی‌های متمرکز می‌توانیم افزایش قیمت قابل توجهی را برای آن متصور باشیم.

8- متامسک (Metamask)

متامسک

کمتر کاربری را می‌توان در بازار ارز دیجیتال پیدا کرد که با کیف پول نرم‌افزاری متامسک آشنا نباشد. شاید برای شما عجیب به نظر برسد که نام این کیف پول را نیز در لیست بهترین ایردراپ های ۲۰۲۴ قرار داده و در حال صحبت درباره آن هستیم. تاکنون هیچگونه ادعای رسمی برای عرضه توکن بومی برای متامسک را شاهد نیستیم و اینکه این کیف پول در سال ۲۰۲۴ ایردراپ برگزار کند هم تضمین‌شده نیست؛ اما اگر اخبار شبکه‌های اجتماعی را دنبال کرده باشید، متوجه می‌شوید که گمانه‌زنی‌هایی برای برگزاری یک ایردراپ در این کیف پول مشاهده می‌شود که این گمانه‌زنی‌ها در صورت وقوع پیوستن می‌تواند یک پروژه ایردراپ بسیار جذاب در سال جاری باشد.

اگر از جمله کاربران کیف پول نرم‌افزاری متامسک هستید می‌توانید با افزایش میزان استفاده از این کیف پول، کم‌کم شرایط بسیار ایده‌آلی برای شرکت در ایردراپ آن برای خود ایجاد کرده و در صورت رونمایی از پروژه‌های ایردراپ، با تبدیل شدن به یکی از کاربران فعال این کیف پول، از فرصت‌های پیش رو استفاده کنید.

بهترین سایت های ایردراپ در سال 2024

بهترین ایردراپ های 2024 را به شما معرفی کرده و نکات بسیار مهمی درباره آنها را نیز با شما در میان گذاشتیم که با استفاده از آنها می‌توانید واچ لیستی از بهترین پروژه‌های ایردراپ برای خود ایجاد کرده و در طول سال جاری آنها را دنبال کنید. کنکاش در اخبار مربوط به ایردراپ‌های پیش رو در سال ۲۰۲۴ وقت خیلی زیادی از شما نخواهد گرفت؛ اما حتی در صورت ورود به یک پروژه موفق به سود قابل توجهی در آن خواهید رسید. اگر به دنبال بررسی اخبار مربوط به بهترین ایردراپ های سال ۲۰۲۴ هستید، برای این منظور می‌توانید سراغ سایت‌های مختلفی بروید که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • سایت کوین‌مارکت‌کپ (Coinmarketcap) یکی از سایت‌هایی است که معمولاً پروژه‌های ایردراپ پیش رو را در پلتفرم خود لیست می‌کند.
  • سایت کوین‌جکو (CoinGecko) به عنوان رقیب کوین‌مارکت‌کپ هم در حال معرفی پروژه‌های ایردراپ جدید است که برای نگارش این مقاله نیز از این سایت کمک گرفتیم.
  • ایردراپ‌آلرت (AirdropAlert) سایت معروف و مشهور دیگری در زمینه معرفی پروژه‌های ایردراپ است که خیلی از کاربران ایرانی در حال استفاده از خدمات آن برای جا نماندن از پروژه‌های ایردراپ جذاب هستند.

جمع‌بندی

بهترین ایردراپ های 2024 را به شما معرفی کردیم که بسیاری از آنها هیچ هزینه‌ای ندارند و شما می‌توانید به صورت کاملاً رایگان در آنها شرکت کنید. مزیت استفاده از بهترین ایردراپ های رایگان این است که عملاً کاربران بدون هیچگونه سرمایه می‌توانند در آنها شرکت کرده و سود بسیار جذابی به دست آورند. البته هرچند این سودها برای کاربران خارجی خیلی عدد قابل توجهی نیست؛ اما با توجه به بالا بودن قیمت دلار در ایران، همین سودهای دلاری می‌تواند تبدیل به یک سرمایه بسیار جذاب برای ایرانی‌ها شود.

دقت داشته باشید که اتفاقاً رایگان بودن یک پروژه ایردراپ یکی از نشانه‌های اعتبار آن است و وقتی شما با پروژه‌ای روبرو شدید که برای شرکت در آن نیاز به صرف هزینه‌های قابل توجهی داشتید، حتماً باید دقت بیشتری داشته و بررسی کنید که آیا پروژه مورد نظر کلاهبرداری است یا خیر. در ایردراپ های رایگان احتمال کمتری را برای کلاهبرداری بودن پروژه می‌توانیم متصور باشیم.

سوالات متداول

1- ایردراپ ارز دیجیتال چیست؟

ایردراپ ارز دیجیتال فرایندی است که در آن تیم‌های توسعه دهنده ارزهای دیجیتال مختلف با عرضه رایگان توکن‌ها به کاربران، به دنبال اعطای پاداش به آنها یا تبلیغات برای گسترش جامعه خود در بازار هستند.

2- آیا پروژه‌های ایردراپ سود خوبی دارد؟

تشخیص اینکه یک پروژه ایردراپ سودآور است یا خیر، نیاز به بررسی‌های مختلفی دارد؛ اما پروژه‌های بسیار زیادی در این زمینه در سال‌های گذشته سود قابل توجهی را به کاربران خود اعطا کرده‌اند.

3- چگونه در ایردراپ ارز دیجیتال شرکت کنیم؟

هر پلتفرمی بر اساس هدفی که از برگزاری ایردراپ دارد، وظایف و شرایط متفاوتی برای ورود به پروژه را برای کاربران خود تعریف می‌کند که شما با بررسی سایت هر پروژه می‌توانید این وظایف را انجام داده و در ایردراپ آن شرکت داده شوید.

source

شطرنج که بازی می‌کنی مهم نیست با وزیر ببری یا با پیاده. اصلا فکرشو نکن که چی از دست دادی، رو آینده تمرکز کن. این منم، نویسنده‌ای که همه چیز رو نوشتم، به جز شکست. با کریپتو پیاده‌ها هم می‌تونن برنده باشن. بی‌پرده صحبت می‌کنم و بی‌تعارف همه چیز رو تو مقالات من می‌بینی؛ حتی نکاتی که ممکنه به مزاق خیلی‌ها خوش نیاد.
خوشحال میشم که مطالب من رو در بیتشال بخونید و نظرتون رو بگید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها