Categories
تحلیل فاندامنتال رمزارزهای جدید, مقالات آلتکوین‌‌ها

در این مقاله با ارز FEG آشنا خواهید شد و پس از آن خرید ارز FEG از طریق تراست ولت و کیف پول متامسک را آموزش خواهید دید.

زمان مطالعه: 24 دقیقه

ارز feg از دسته توکن‌های میم است. توکن‌های میم یا طنز ارزهای دیجیتالی هستند که از سرگرمی و جوک‌های موجود در اینترنت الهام گرفته‌اند و معمولا مشکل خاصی در حوزه رمزارزها را حل نمی‌کنند. این دسته از رمزارزها با بهره‌گیری از ترندهای روز خود را معرفی و تبلیغ می‌کنند و چنانچه خوش شانس باشند و بتوانند کاربران زیادی به خود جذب کنند شاید امیدی به خرید و سرمایه‌گذاری در آن‌ها باشد.

فهرست مطالب

بنابراین حتما قبل از خرید این دسته از رمزارزها تمام جوانب را بسنجید، احساسی عمل نکنید و با تحقیق کامل اقدام کنید. در ادامه به معرفی توکن فگ از زبان خودشان می‌پردازیم. فراموش نکنیم هیچ ساختاری در معرفی خود معایب را نمی‌گوید! این ارز هم از این قاعده مستثنی نیست.

در این مقاله نحوه خرید ارز feg ، آینده ارز FEG و تحلیل فاندامنتال FegToken بیان شده است.

ارز فگ از زبان سایت فگ!

ارز feg یک ارز دیجیتال غیر تورمی است که با ایده موفقیت در آینده ساخته شده است. یکی از اهداف بنیان‌گذاران FegToken راه‌اندازی صرافی ارز دیجیتال غیرمتمرکز است. حداکثر سقف تولید شده (Max Supply) ارز feg صد کوادریلیون است.

ایده اصلی ارز feg، ساخت شبکه معاملات غیرمتمرکز است که با بلاک چین اتریوم کار می‌کند. مسیر پیش رو برای feg با نوسانات بازار تعیین می‌شود، اما مدل و ایده‌ای که ارزfeg از آن استفاده می‌کند ممکن است ارز feg و شبکه آن را به موفقیت برساند.

حداکثر توکن تولید شده ارز Feg صد کوادریلیون است! 100,000,000,000,000,000

در هر معامله در شبکه ارز FEG، یک کارمزد 1 درصدی بین دارندگان توزیع می‌شود و 1 درصد آن سوخته و از شبکه خارج می‌شود. از این رو شبکه feg دارندگان را به نگهداری ارز feg تشویق می‌کند و مقدار عرضه اضافی را کاهش می‌دهد. این کاهش عرضه، باعث کمیاب شدن بیشتر ارزFEG می‌شود.

این رابطه نسبی معکوس، یک مدل عرضه و تقاضا را تشکیل می‌دهد. علاوه بر این، هیچ محدودیتی در تعداد سوزاندن ارز FEG وجود ندارد. با سوزاندن بدون محدودیت این ارز دیجیتال، اتفاقی که می‌افتد این است که در طول مدت تعداد توکن‌های فگ در بازار کم می‌شود و به طبع آن ارزش آن بالا می‌رود.

درباره ارز فگ توکن

ارز فگ توکن یک پروژه جدید در بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. ارز feg پروژه خود را در اوایل فوریه سال 2021 (اواسط بهمن 1399) استارت زد. این شبکه در هنگام آغاز کار خود هیچ موفقیت قابل توجهی به دست نیاورد و با قیمت‌های بسیار پایین و ناچیز در حال جلو رفتن بود.

دلیل این موضوع را می‌توان این در نظر گرفت در آن زمان ارزهای میم مثل شیبا یا کیشو وارد عرصه نشده بودند. تنها ارز طنزی که در آن زمان در حال پیشروی بود دوج کوین بود که همه موفقیت خود را مدیون پشتیبانی‌های ایلان ماسک بود و خیلی از افراد دوج کوین را یک شت کوین و یک استثنا در بازار ارزهای دیجیتال می‌دانستند.

اما با شروع رشد ارزهای طنزی مثل شیبا، کیشو، دوج الون و… ارز feg هم پا به عرصه ارزهایی با رشدهای نجومی گذاشت.

از 20 آپریل (اوایل اردیبهشت 1400) رشد ارز feg آغاز شد و از قیمت 0.000000001133 توانست به قیمت 0.00000002274 صعود کند. اما این پایان کار FegToken نبود! قیمت ارز feg تقریباً به مدت 1 ماه در همین بازه قیمتی ثابت بود.

نکته قابل توجه درباره رشد بزرگ ارزfeg این است که شروع صعود این ارز با سقوط بزرگ بیت کوین هم زمان بود!

در تاریخ 8 مه 2020 که بیت کوین، پادشاه ارزهای دیجیتال در قیمت 58.450 دلار نزول قیمت خود را استارت زد، ارز feg بزرگ‌ترین صعود تاریخی خود را آغاز کرد.

ارز feg در 8 مه از قیمت 0.00000000177 صعود خود را شروع و فقط در طی 5 روز قیمت آن به 0.00000002274 رسید.

ارز feg در عرض این 5 روز توانست حدود 20.000 درصد سود از آن سرمایه گذاران خود کند.

ارز feg در 12 مه دچار یک اصلاح جزئی شد اما در عین ناباوری دوباره یک روند صعودی قوی را کلید زد؛

ارز feg در همان روز از قیمت 0.00000001965 به قیمت 0.0000003793 صعود کرد.

در این بازه زمانی نیز سرمایه گذاران ارز feg یک سود 1900 درصدی را از ارز فگ تجربه کردند.

FegToken این سودها را فقط در بازه زمانی 5 روزه طی کرد که در نوع خود بی‌نظیر است. پیشرفت ارز feg تحسین بر‌انگیز یود.

با نگاهی به بازار توکن‌های طنز متوجه می‌شویم که این ارزهای دیجیتال با قیمت ناچیز یک روند تقریباً مشابه را پیش گرفته‌اند؛ در ادامه روند نزولی این توکن‌ها از جمله FegToken شروع شد و اکثر این توکن‌ها با ریزش شدید روبرو شدند. این روند نزولی با اصلاحاتی نیز روبرو اما در نهایت همگی این ارزها قیمت‌های خود را از دست دادند و همان طور که گفته شد ارزfeg هم با همین روند همراه بود.

سراغ صرافی ارز feg رفتیم تا صرافی فگ را نیز مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم. ورود عمده صرافیfeg از کشورهای زیر است.

ورود صرافی فگ ارز feg

همان طور که در تصویر مشخص است ورودی عمده صرافی ارز feg از کشورهای؛ آمریکا، چین و روسیه است و این موضوع نشان دهنده این است که کاربران ایرانی فقط با ارز feg کار دارند و با صرافی آن کاری ندارند!

از ابزار گوگل کمک گرفتیم تا اطلاعاتی درباره میزان جستجوی عبارت «feg» و «FegToken» را به دست آوریم. اطلاعات به دست آمده به شرح زیر است:

جستجوی ارز feg در سراسر جهان

همان طور که مشاهده می‌کنید بیشترین جستجوی ارز feg عمدتاً مربوط به کشورهای آفریقایی است.

بیشترین جستجوی ارز feg مربوط به 3 کشور؛ بورکینافاسو، نیجریه و توگو است. حقیقا تا به حال نام کشور بورکینافاسو را نشنیده بودیم!

ایران در جستجوی عبارت ارز feg به انگلیسی رتبه 5 را داشت.

اما عبارت «ارز feg» بیشتر در شهرهای زیر در ایران جستجو داشت:

جستجوی ارز feg در ایران

حجم معاملات ارز feg در بازه زمانی صعود بزرگ

حجم معاملات یک روزه ارز feg در استارت پروژه حدود 900 هزار دلار بوده که برای یک ارز دیجیتال نوپا و ناشناخته، حجم معامله خوبی تلقی می‌شود. حجم معاملات ارز فگ تا تاریخ 21 آپریل حدود 5 – 6 میلیون دلار بود اما با یک جهش به حجم 14- 15 میلیون دلار در روز رسید.

حجم معاملات قابل توجه ارز feg  هم زمان با صعود قیمت آن آغاز شد. حجم معاملات از 11 میلیون دلار تا 200 میلیون دلار در 24 ساعت پیشروی کرد و این در نوع خود برای یک ارز دیجیتال نوپا بسیار حیرت آور بود.

شاید بتوان علت رشد صعودی را این دانست که سرمایه گذاران از نزول بیت کوین با خبر بودند و بخشی از سرمایه‌های خود را به آلتکوین‌های دیگر مخصوصاً آلتکوین‌هایی به قیمت ناچیز مثل: شیبا، هوگ، دوج ایلان و دیگر توکن‌های طنز انتقال دادند.

چراکه علاوه بر ارز feg این ارزهای طنز نیز با سودهای نجومی روبرو شده بودند.

12 مه پایان صعود ارز feg و سایر ارزهای طنز بود. اما بعد از آن هم افراد زیادی منتظر نزول قیمت ارزfeg بودند تا در این نوع ارزها سرمایه‌گذاری کنند.

ارز feg هم جزو ارزهایی بود که بعد از نزول نیز همچنان افراد زیادی در آن سرمایه‌گذاری کردند. با اینکه افراد زیادی در ارز feg سرمایه‌گذاری کرده‌اند و دفعات زیادی ارز feg در کوین مارکت به صورت Trend ظاهر شده است اما همچنان وقتی از نمای دور به نمودار آن نگاه می‌کنیم روند کلی این ارز هنوز هم نزولی است. تاریخ نمودار 12 ماه مه سال 2021 (22 اردیبهشت 1400) است.

دورنمای روند حرکت قیمت ارز feg

 

آیا این روند نزولی پایان می‌یابد و دوباره سودهای حیرت آوری را شاهد خواهیم بود؟

ارز feg یک ارز طنز و شت کوین است؟

یکی از سؤالات بزرگ درباره ارز feg این است که آیا ارز FEG یک توکن میم است و جز کلاس دارایی‌های بدون ارزش (شت کوین) محسوب می‎‌شود؟

پاسخ همه بله و هم خیر است! اگر سری به کوین مارکت کپ بزنیم و وارد دسته توکن‌های طنز شویم ارز feg را در این کلاس دارایی (Meme) پیدا نمی‌کنید. پس اینگونه نمی‌توان FegToken را یک دارایی طنز دانست!

اما اگر ارز feg یک ارز طنز نیست چرا بعضی ویژگی ارزهای طنز و بدون ارزش را به خود نسبت می‌دهد! مهم‌ترین موضوعی که هنگام مشاهده ارز feg توجه ما را جلب می‌کند تعداد صفرهای زیاد آن است. بعضی مواقع در شمردن این صفرها به مشکل می‌خورید! تعداد صفرهای زیاد و قیمت ناچیز از ویژگی‌های مهم ارزهای میم و بدون ارزش واقعی (شت کوین) است.

مورد دیگری که باعث می‌شود ارز feg را یک ارز طنز بدانیم، تعداد حداکثر توکن‌های قابل عرضه ارز feg است. هر چند پروژه ارز feg از توکن سوزی خودکار استفاده می‌کند و از مقدار حداکثر عرضه‌ای که در اوایل پروژه وجود داشت فاصله گرفته است، اما این مقدار در حال حاضر 42 کواردیلیون است.

مقدار ارز feg در مقایسه با هم صنفی‌های میم خود از جمله هوگ فایننس با حداکثر عرضه 1 تریلیون و دوج ایلان با حداکثر توکن قابل عرضه 1 کواردیلیون نیز، حداکثر عرضه (Max Supply) بسیار بیشتری دارد.

اما این نکته هم باید در نظر گرفت که حداکثر عرضه پروژه ارز feg در شروع پروژه 100 کواردیلیون بود اما در حال حاضر 42 کواردیلیون است که پیشرفت (توکن سوزی) خوبی به حساب می‌آید.

البته یکی از علت‌های قیمت ناچیز ارز feg را می‌توان از این منظر هم در نظر گرفت که به دنبال جذب سرمایه‌های گسترده است و همان طور هم که گفته شد حجم معاملات آن در 12 مه 2021 به 200 میلیون دلار هم رسید و سرمایه گسترده‌ای جذب پروژه ارز feg شده بود. اما در حال حاضر حجم معامله کاهش بسیاری داشته است.

50 دلار دیگه چیه؟ ارز feg بخر و شانستو امتحان کن!

یکی از مواردی که در حیطه پروژه‌های طنز یا توکن‌هایی با قیمت ناچیز زیاد مشاهده می‌کنیم این است که اکثر کاربران می‌گویند: با 50 دلار یا 70 دلار چی‌کار می‌شه کرد؟ چرا ریسک نکنیم، شاید همین 50 دلار، 20 برابر یا حتی 100 برابر شد؟ مانند دفعات قبلی. بله این قضیه کاملاً درست است و ریسک و سرمایه‌گذاری در حد 50 دلار در بازارهای مالی اصلاً ریسک محسوب نمی‌شود!

اما از یک منظر دیگر هم به قضیه نگاه کنیم. فرض کنیم 1 میلیون نفر این طرز تفکر را دارند و با همین طرز تفکر هر نفر فقط 50 دلار در ارز feg سرمایه‌گذاری کنند. حالا این 1 میلیون نفر را در 50 دلار ضرب کنید تا به رقم بالای 50 میلیون دلار برسید.

شاید این روش یک نوع روش جذب سرمایه باشد که شرکت‌ها به دنبال مبلغ سرمایه‌گذاری کم اما تعداد سرمایه‌گذار بیشتر هستند!

این ترفند در ایران هم در سال 1395 پیاده شد و یک فرد از طریق کلاهبرداری 15 هزار تومانی بابت پست، از 15 هزار نفر کلاهبرداری کرد. البته رقم واقعی شاید بیشتر از این میزان باشد. چه کسی می‌داند؟

در ادامه یکسری مطالب که برگرفته از وایت پیپر و پروژه ارز feg است را باهم بررسی میکنیم:

اکوسیستم غیرمتمرکز ارز feg

ارز FEG کاملاً غیرمتمرکز است، هیچ مالک اصلی برای شبکه ارز FEG وجود ندارد. همچنین تمام تصمیمات به نفع جامعه فگ در نظر گرفته می‌شود.

میزان سوزاندن ارز feg

در هر معامله ارز feg در شبکه فگ، یک در صد از توکن‌های فگ سوزانده می‌شود، که این موضوع باعث کاهش عرضه ارز FEG می‌شود. این توکن سوزی خودکار باعث میشود حداکثر توکن قابل عرضه ارز feg از 100 کواردیلیون به 42 کواردیلیون ارز feg برسد.

پاداش در ارز feg

ارز feg برای پاداش به دارندگان کوچک، به دارندگان خود با هر بار معامله 1 درصد کارمزد (مالیات) از ارز FEG پاداش می‌دهد. یعنی به عبارتی اگر شما قصد فروش feg داشته باشید؛ 1 درصد از کارمزد شما بین هولدارهای ارز feg تقسیم می‎شود و 1 درصد توکن سوزی در شبکه FEG اعمال می‌شود.

ارز feg در حال طراحی مجدد ساختار مالی غیرمتمرکز (دیفای) است و قصد دارد آن را متحول کند. ارز feg بر روی تغییر شکل و تکامل چگونگی کارکرد کامل شبکه خود متمرکز است در حالی که قوی‌ترین اکوسیستم طراحی شده برای پیشرفت‌های مورد نیاز DeFi را ارائه می‌دهد.

fegToken، توکن اصلی صرافی متمرکز/غیرمتمرکز (CEX/DEX) FEGex است که در آن می‌توانید با استفاده از توکن فگ خدمات خود را انجام دهید. از جمله این خدمات و قابلیت‌ها می‌توان به: صرافی فگ (FEG ex) فگ فاست (FEG Faucet) و فگ رپس (FEG Wrap) اشاره کرد.

فگ به ادعای خود یک «انقلاب عظیم» در حوزه دیفای و صنعت ارزهای دیجیتال است.

ارز FEG و آینده دیجیتال آن

فگ رپ FEG Wrap

فگ رَپ (FegWraps) یک جریان درآمد منفعل اضافی ارز feg را فراهم می‌کند. دارایی fWrap را در دست داشته باشید و به مرور زمان مقدار بیشتری از دارایی fWrap دریافت کنید. این دریافتی می‌تواند بصورت: ADA ،DOGE ،XRP ،LTC ،USDT و موارد دیگر باشد. هر زمان که خواستید می‌توانید تسویه کنید و از FEG Wrap بیرون بیایید.

ارز FEG

تیم FEG درباره FEGWrap گفته:

“حتی هنگام خواب به صورت منفعلانه ارز دیجیتال مورد علاقه خود را دریافت کنید. ما کاملاً در این مورد جدی هستیم! “

فگ ترک (FEG Track)

FEGTrack یک برنامه تلفن همراه و تحت وب است که کاربران را قادر می‌سازد پاداش فگ و موجودی دلاری خود را ردیابی کنند. با تغییر شکل DeFi توسط فگ، این برنامه (سیستم) به طور مداوم در حال بهبود است.

اتحادیه Pan African Sanctuary Alliance (PASA) اولین شریک خیرخواهانه ارز FEG است و به تیم ارز feg هر ماه مبلغ 750 دلار (USD) را به عنوان کمک مالی برای خرید ارز feg اعطا می‌کند.

ارز feg همچنین اولین کیف پول ارز دیجیتال خیریه دائمی در جهان را ایجاد کرده است، یک استخر خیریه برای اهداف اهدا پاداش دائمی.

فگ FEG ترک Track

چندین شریک استراتژیک در اکوسیستم feg وجود دارد که هر کدام موارد استفاده منحصر به فردی دارند. فگ از این شرکا برای رشد و تنوع بیشتر بهره می‌برد.

SmartDeFi آخرین نوآوری است که توسط توسعه دهنده اصلی ارز feg ایجاد شده است. این تکنولوژی DeFi را بازنویسی می‌کند تا بسیار ایمن‌تر (ضد حملات باگ)، کارآمدتر (مسیریابی بهبود یافته با کاهش هزینه‌های کارمزد Gass Fee) و سیستم پاداش بهتری که به سرمایه گذاران اهدا می‌کند عمل کند.

توکن‌هایی که از SmartDeFi استفاده می‌کنند نقدینگی خود را مدیریت و نیاز به تبادلات با استخر نقدینگی میزبان را برطرف می‌کنند.

چشم انداز ارز feg با انتشار محصولات نوآورانه، مانند توکن‌های غیر قابل تبدیل NFT و بازی، به پیشرفت بیشتر فضای ارزهای دیجیتال کمک می‌کند. پایداری FEGToken برای جامعه و رهبران آن از اهمیت بالایی برخوردار است. این ارز می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

عملکرد ارز FEG چیست

FEG یک توکن مالی غیر متمرکز (DeFi) و ضد تورم است که بر روی بلاک چین اتریوم (ERC-20) و زنجیره هوشمند بایننس (BEP-20) کار می‌کند. تیم ارز FEG ادعا می‌کند؛

 ارز FEG برای موفقیت ساخته شده است.

هر زنجیره با مقدار توکن‌های اولیه 100Q (کوادریلیون) راه‌اندازی شد. 50Q روی هر زنجیره بلافاصله سوخته شد تا توکنومیک ضدتورمی ارز feg را شروع کند. 2٪ از هر معامله (خرید، فروش یا انتقال) کارمزد دریافت می‌شود که یک درصد آن بین کلیه آدرس‌های FEG Token در آن زنجیره خاص توزیع می‌شود.

نیمی از این کارمزدها به آدرس سوخته غیر قابل دسترسی (“سیاه‌چاله”) ارسال می‌شود و مابقی آن بین دارندگان آن توکن توزیع می‌شود، دارندگان را برای نگهداری آن تشویق می‌کند و به مرور زمان مقدار کوین در گردش را کاهش می‌دهد. این جوایز بلافاصله و به طور خودکار به کیف پول دارندگان این ارز ارسال می‌شود.

تیم ارز FEG:

فگ توکن (ارز feg) کاملاً غیرمتمرکز است.

هیچ مالک تام الاختیاری برای ارز feg وجود ندارد؛ کلیه ارتباطات، تحولات و کمپین‌های بازاریابی توسط هم نظری اعضای جامعه ارز feg برنامه‌ریزی و انجام می‌شود. FegToken توسط Solidity Finance مورد حسابرسی و تأیید قرار می‌گیرد. از طریق این روند،  ثابت شده FegToken فاقد هرگونه درب پشتی یا مسیرهای حمله (DDoS) در شبکه فگ توکن است.

سالیدیتی فایننس (Solidity Finance) یک شرکت حسابرسی است که خدمات حسابرسی پروژه‌های غیرمتمرکز و قرادادهای هوشمند را انجام می‌دهد. بررسی و حسابرسی ارز FEG توسط Solidity یک امتیاز مثبت برای شبکه ارز feg محسوب می‌‎شود.

نحوه خرید ارز feg

از مسیرهای متفاوتی می‌توان اقدام به خرید ارز feg نمود، از جمله صرافی‌های ایرانی که راحت‌ترین است و نیاز به آموزش خاصی ندارد. اما اگر به هر دلیلی نمی‌خواهید از صرافی ایرانی خرید کنید و بدنبال خرید ارزfeg از بازارهای بین المللی هستید، استفاده از صرافی‌های غیرمتمرکز پیشنهاد می‌شود که البته نیاز به دانش فنی بیشتری دارد، بنابراین اگر این دانش را در اختیار ندارید بهتر است از صرافی‌های ایرانی استفاده کنید.

در نهایت تصمیم خرید فگ با شماست و ما در این مقاله سعی داریم اطلاعات شما را در زمینه ارز feg و همچنین خرید ارز feg بالا ببریم تا بتوانید بهترین تصمیم را برای خرید آن بگیرید. همچنین می‌توانید خرید ارز feg را از طریق وب سایت رسمی این ارز انجام دهید که در ادامه توضیح خواهیم داد.

صرافی فگ (FEG Ex)

صرافی FEGeX برای خرید FEG

خرید ارز feg در صرافی FEGex کمی آداب و رسوم دارد. FEGex (feg.exchange یا fegexchange.com) به ادعای فگ یک صرافی همه کاره ارز feg است. این برنامه از ابتدا با کدنویسی سفارشی ساخته شده است که به طور خاص برای حل مشکلات عمده که در صرافی‌های همچون: یونی سواپ، ام دی ایکس، سوشی سواپ، پنکیک و… وجود دارد ایجاد شده است.

صرافی فگ توکن (FEGex) دارای پلی است که امکان مبادله بین زنجیره‌ای در بین دو زنجیره بلوک (ERC-20 و BEP-20) را فراهم می‌کند. FEGchart امکان ترسیم نمودار پیشرفته را دارد و درک بیشتری از تجزیه و تحلیل تکنیکال ارائه می‌دهد.

راهنمای خرید ارز feg از طریق تراست والت

خرید ارز feg با اپلیکیشن کیف پول تراست ولت Trust Wallet بسیار آسان است. ابتدا مقدار مشخصی BNB وارد کیف پول تراست ولت کنید تا بتوانید همانند خرید از صرافی FEGex ارز دیجیتال خود را SWAP کنیم. در ادامه آموزش شما را با خرید ارز feg از طریق تراست ولت آشنا خواهیم کرد.

پس از انتقال مقدار BNB مشخص به کیف پول تراست ولت، BNB را انتخاب کنید و سپس بر روی More کلیک کنید.

 راهنمای خرید ارز FEG از طریق تراست ولتنحوه خرید ارز FEG با موبایل و کیف پول تراست

در منو باز شده بر روی Swap to Smart Chain کلیک و در صفحه باز شده از فیلد بالا BNB را انتخاب و از فیلد پایین BSC یا همان Binance Smart Chain را انتخاب و در انتها بر روی Swap کلیک کنید.

 استفاده از اسمارت بایننس چین برای خرید ارز Fegمقدار FEG در تراست والت

پس از انتخاب Swap در قدم بعد اطلاعات را تأیید کنید. مقابل عبارت Network Fee میزان کارمزد شبکه را نشان می‌دهد که از حساب BNB شما کسر خواهد شد. دکمه Swap در تراست والت برای feg

پس از تأیید تراکنش تبدیل ارز انجام می‌شود و برای دیدن جزئیات می‌توانید بر روی More Details کلیک کنید. به قسمت Wallet کیف پول بروید و بر روی DApps یا Browser کلیک کنید.

 پروسه خرید و تعویض Fegبخش Exchange تراست والت

در این مرحله وارد DEX پنکیک سواپ PancakeSwap شوید. اگر برای بار اول است که به این صرافی مراجعه می‌کنید از سمت راست بر روی Connect کلیک کنید تا کیف پول تراست ولت را به صرافی پنکیک سواپ متصل کنید.

به بخش Swap مراجعه کرده و مطابق تصویر ابتدا ارز دیجیتال BNB را انتخاب کنید و در کادر پایین که عبارت Select a Currency قرار دارد باید ارز feg را انتخاب کنیم.

 خرید فگ با پنکیک سواپ

در قسمت قبل که شما را با آموزش نحوه خرید ارز FEG از صرافی FEGex آشنا کردیم، آموختید که چگونه آدرس قرارداد هوشمند را کپی کنید. بار دیگر آدرس قرارداد هوشمند را کپی کرده و در قسمت Select a token قرار دهید. به صورت خودکار نام FEG را مشاهده خواهید کرد.

 انتخاب مورد معامله برای خرید فگانتخاب feg در پنکیک سواپ

زمانی که مقدار BNB را وارد می‌کنید تعداد دریافتی ارز feg به شما نمایش داده می‌شود. پس از تایید نهایی بر روی Swap کلیک کنید.

بر روی Confirm Swap کلیک کنید.

 سواپ در پنکیک سواپ

در آخر بر Send کلیک کنید. به کیف پول خود بازگردید و از گوشه بالا بر روی دکمه مشخص شده کلیک کنید تا ارز feg (FEG TOKEN) را به لیست قیمت کیف پول اضافه کنیم.

 بخش Send در تراست والتبخش تنظیمات تراست والت

در کادر جستجو نام feg (FEG TOKEN) را سرچ کنید و در نتایج نمایش داده شده، FEG Token با شبکه BEP20 را تایید کنید.

تبریک می‌گویم! به راحتی توانستید ارز feg را در تراست والت خرید کنید.

 نمایش feg در تراست والتموجودی feg بایننس در تراست والت

آموزش خرید ارز feg در صرافی FEGex

در ادامه مقاله شما را با نحوه خرید ارز feg در صرافی FEGex به صورت قدم به قدم آشنا خواهیم کرد.

همان طور که می‌دانید برای خرید ارز feg می‌توانید از دو صرافی غیرمتمرکز UNISWAP که در بستر شبکه اتریوم و PANCAKE که در بستر شبکه بایننس قرار دارد استفاده کنید. همچنین از صرافی FEGex با پشتیبانی از دو شبکه ذکر شده، امکان خرید این ارز وجود دارد.

خرید FEG از پلتفرم اصلی FEGEx

تمامی مراحل خرید ارز FEG با استفاده از نسخه وب آموزش داده شده است.

از خرید ارز feg در صرافی FEGex بر بستر شبکه اتریوم شروع می‌کنیم.

  1. کیف پول متامسک را نصب کنید.

برای شروع مقدار مشخصی اتریوم به کیف پول متامسک خود واریز کنید.

اتصال کیف پول به FEg ex

2. وارد سایت feg.exchange شوید.

کیف پول متامسک را به صرافی متصل کنید.

از گوشه‌ی سمت راست بر روی Connet Wallet کلیک کنید و اجازه دسترسی را به کیف پول متامسک دهید.

پس از اتصال کیف پول متامسک به صرافی، آدرس کیف پول و شبکه‌ای را که به آن متصل شده‌اید را خواهید دید.

متصل شدن کیف پول به صرافی FEG EX

از قسمت منو وارد Exchange شوید

بخش FEG Ex برای خرید ارز FEG

از قسمت From نوع ارز خود را مشخص کنید. به دلیل اینکه در کیف پول خود اتریوم موجود می‌باشد، ETH را انتخاب کردیم.

در کادر روبرو مقدار ETH را که قرار است به ارز feg  تبدیل کنیم را مشخص می‌کنیم.

فیلد To نوع ارز FEGeth انتخاب کنید. در کادر روبرو مقدار ارز feg را که دریافت خواهیم کرد را نشان می‌دهد.

بر روی دکمه SWAP کلیک کنید.

زمانی که بر روی دکمه SWAP کلیک می‌کنید و تمام دارایی خود را به ارز FEG تبدیل می‌کنید، شبکه اتریوم مقداری کارمزد از شما کسر خواهد کرد. اگر در کیف پول خود اتریوم برای پرداخت کارمزد نداشته باشید با پیغام خطای Insufficient funds مواجه خواهید شد.

بهترین راهکار این است که مقداری از دارایی اتریوم خود را در کیف پول ذخیره کنیم تا در هنگام تبدیل ارز دچار کمبود اتریوم نشویم.

برای این کار مقدار اتریوم را کمتر وارد می‌کنیم و در انتها بر روی SWAP کلیک می‌کنیم.

پس از بررسی نهایی بر روی Confirm کلیک کنید.

جزئیات تراکنش را می‌توانید در etherscan مشاهده کنید.

به شما تبریک می‌گویم. اما اگر نگاهی به کیف پول خود بیاندازید، می‌بینید اثری از ارز feg نیست! درست است. نگران نباشید. شما باید قرارداد هوشمند ارز FEG را به کیف پول متامسک اضافه کنید.

برای این موضوع بر روی لینک کلیک کنید تا به صفحه اختصاصی ارز فگ در کوین مارکت کپ وارد شوید. در کوین مارکت کپ لیست قیمت ارزهای دیجیتال و دیگر دیتاهای مفید از جمله آدرس قرارداد هوشمند را می‌توانیم بررسی کنیم.

در گوشه سمت چپ پایین که در کادر مشکی مشخص است از قسمت اسمارت کانترکت | smart contract بر روی آیکون کپی کلیک کنید تا آدرس قرارداد هوشمند ارز فگ در شبکه اتریوم در حافظه ذخیره شود.

صفحه اختصاصی ارز فگ در کوین مارکت کپ

به کیف پول متامسک بازگشته و بر روی Add Token کلیک کنید. در پنجره مربوطه Custom Token رفته و در کادر Token Contract Address آدرس قرارداد هوشمند ارز فگ در اتریوم را در اینجا وارد کنید. مابقی مقادیر به صورت خودکار درج خواهند شد و در انتها بر روی Next کلیک کنید.

خرید ارز FEG با کیف پول متامسک

در انتها بر روی Add Token کلیک کنید.

کار تمام است و حالا می‌توانید با خیالی راحت دارایی ارزfeg را در کیف پول متامسک مشاهده کنید.

در ادامه به دیگر جزئیات صرافی ارز فگ میپردازیم:

روند لیست کردن ارز feg

برای لیست کردن هر توکنی در صرافی فگ، باید 2 مورد توسط درخواست دهنده تکمیل شود؛ 1- قفل کردن نقدینگی 2- ایجاد جفت ارز معاملاتی

معامله ارز feg

توکن‌های بلاک چین اتریوم (ERC-20) و زنجیره هوشمند بایننس (BEP-20) از طریق FEGex قابل معامله هستند. تعداد جفت‌های معاملاتی ذکر شده در این پلتفرم به مرور افزایش می‌یابد. برخی از ویژگی‌های موفق معاملاتی در FEGex عبارتند از:

اسمارت سواپ ارز feg

برای کاهش قابل توجه هزینه‌های معامله ارز feg و کارمزدهای شبکه، توکن‌ها را باید در قرارداد SmartSwap واریز کنید. هنگام استفاده از اسمارت سواپ، معاملات FegToken شما تحت کارمزدهای معمول توکن‌های FEG نیستند و مسیریابی آن بهینه شده است. یک برد و مزیت بزرگ برای معامله گران نوسان گیر.

هنگام معامله ارز فگ در اسمارت سواپ کلیه فروش‌ها و معاملات (چه استاندارد و چه داخلی) شامل کارمزد فروش می‌شوند. معاملات داخلی باعث افزایش میزان پاداش استیکینگ می‌شود.

معامله گران ارزfeg فقط می‌توانند در درون استخری معامله کنند که اسمارت سواپ در آن اتفاق می‌افتد. معامله گران درحالی‌که دارایی‌های داخل سیستم اسمارت سواپ را در اختیار دارند می‌توانند از طریق روش استاندارد مبادله کنند.

برنامه پاداش نقدی بازگشت وجه ارز feg

معامله گران بخشی از خریدهای خود را به صورت بازپرداخت دریافت می‌کنند. کلیه فروش‌ها (در همه جفت‌ها) در FEGex دارای کارمزد 0.08٪ است که بودجه برنامه پاداش نقدی Token Cashback را تأمین می‌کند. اگر خریدی بر روی هر جفت ارز در FEGex انجام شود، درصد مشخصی از مبلغ خرید به خریدار برگشت داده می‌شود.

این مبلغ به صورت مقدار قابل برگشت و قابل درخواست است و به صورت fETH یا fBNB خواهد بود. زمانی که خریدها از این صرافی انجام می‌شود، موجودی پول برگشتی به طور خودکار رشد خواهد کرد.

استیکینگ در ارز feg

طبق ادعای تیم ارز FEG، در این شبکه می‌توان علاوه بر مشارکت در اکوسیستم، به طور یکپارچه درآمد منفعل کسب کرد!

توکن‌های استیک شده ارزfeg به طور ایمن در قرارداد ذخیره FEG Token نگهداری می‌شوند و به طور مؤثر و موقت، آنها را از عرضه در گردش خارج می‌کنند.

استیکینگ امکان تأیید تراکنش در بلاک چین ارز دیجیتال feg را فراهم می‌کند.

به استیک کننده‌ها 0.12٪ از ارزش دلاری کل معاملات فروشی که در صرافی (در همه جفت‌ها) به صورت fBNB یا fETH اتفاق می‌افتد، پاداش تعلق می‌گیرد، بسته به اینکه از کدام زنجیره برای استیکینگ استفاده شده است.

این پاداش‌ها هر زمان که کسی توکن‌های خود را از استیکینگ خارج می‌کند یا 24 ساعت از آخرین توزیع جوایز می‌گذرد، به طور خودکار بین استیکرها توزیع می‌شوند.

با افزایش جفت معاملات و حجم معاملات در FEGex، جوایز سهام FEG Token به طرز چشمگیری افزایش می‌یابد.

همچنین یک تبدل خودکار پاداش تراکنش‌های ارز feg وجود دارد. استیکرها این پاداش‌ها را به همراه fBNB یا fETH اضافی دریافت می‌کنند.

توجه به این نکته ضروری است که ضرر و زیان غیرمستقیم در این زمینه وجود ندارد و شرکت کنندگان می‌توانند در هر زمان توکن‌های FEG خود خارج کنند.

کارمزد معاملات FEG معمولاً 2٪ در هنگام استیکینگ و خارج شدن از استیکینگ صورت می‌گیرد.

به استثنای توکن‌های FEG و TRY.finance، سایر توکن‌ها 0.2٪ از هزینه فروش را به تأمین کنندگان نقدینگی استخر خود پرداخت می‌کنند، 0.12٪ برای کارمزد پاداش استیکینگ، 0.08٪ برای برنامه پاداش برگشت وجه توکن FEG و 0.05٪ برای هزینه سیستم.

تشخیص این نکته مهم است که مجموع این هزینه‌ها هنوز هم کمتر از کارمزد 0.3٪ در سایر صرافی‌ها است و با برنامه پاداش نقدی دریافت وجه FEG Token و دریافت پاداش این مقدار هنوز کاهش می‌یابد.

نقدینگی در ارز feg

نقدینگی ارز دیجیتال feg را تأمین کنید، جایزه بگیرید

دارندگانی که توکن‌های FEG را به نقدینگی یا تأمین کنندگان نقدینگی (LP) اضافه می‌کنند، به دیگران امکان می‌دهند FEG را با استفاده از توکن‌های FEG که در استخر نقدینگی قرار گرفته‌اند، خریداری کنند. در نتیجه، به این دارندگان بسته به زنجیره تأمین نقدینگی، fBNB یا fETH پاداش داده می‌شود.

نقدینگی 1 طرفه (Pool) در ارز دیجیتال feg

در صورت فعال بودن نقدینگی یک طرفه، نیازی به جفت شدن fBNB یا fETH برای مشارکت در استخر نقدینگی نیست. حداکثر نقدینگی یک طرفه اضافه شده در هر معامله معادل 1٪ اندازه استخر است.

به عنوان مثال، اگر استخر حاوی 100T (تریلیون) FEG باشد، حداکثر یک تریلیون FEG می‌تواند هر بار اضافه شود.

با خرید و فروش FEG توسط سرمایه گذاران ارز feg، استخرهای نقدینگی در معرض ضرر ناگهانی قرار می‌گیرند. جبران خسارت آن به صورت fBNB یا fETH، بر اساس نقدینگی زنجیره‌ای که تأمین شده است، می‌باشد.

تأمین کنندگان نقدینگی سهمی معادل 0.2٪ از کل فروش‌های جفت ارزهایی را که برای آنها نقدینگی فراهم می‌کنند، به صورت پاداش دریافت می‌کنند.

نقدینگی 2 طرفه (جفت ارزی) در ارز feg

با نقدینگی دو طرفه، یک جفت ارز اختیاری برای fBNB یا fETH متناسب با ارزش USD وجود دارد. این گزینه برای همه جفت‌های صرافی در دسترس است.

حداکثر نقدینگی دو طرفه در هر معامله 49٪ از کل ذخیره نقدینگی است.

در مورد نقدینگی غیر از توکن FEG با سایر توکن‌ها چطور؟ سایر توکن‌ها 0.2٪ از معاملات فروش دریافت می‌کنند که به تأمین کنندگان نقدینگی استخر مربوطه پرداخت می‌کنند. هر جفتی که در FEGex لیست شود می‌تواند استیکینگ را دور بزند و 0.35٪ از معاملات فروش را به استخر نقدینگی خود بدهد.

 fWrap (فگ رپ) در ارز feg

ارزهای دیجیتال مورد علاقه خود را بسته‌بندی کنید و بیشتر از آنها درآمد کسب کنید!

از سایت FEGwrap.com یا بخش fWrap در FEGex برای بسته‌بندی ارزهای دیجیتال مورد علاقه خود استفاده کنید و بلافاصله درآمد بیشتری از آنها را دریافت کنید. به دنبال بسته‌بندی FEG خود نیستید؟ مشکلی نیست می‌توانید ADA ،DOGE ،XRP ،LTC ،USDT و ارزهای دیگر خود را بسته‌بندی کنید. هر زمان که بخواهید می‌توانید دوباره به ارزهای دیجیتال اصلی خود باز گردید.

هنگام بسته‌بندی یا بازکردن ارزهای دیجیتال خود، 1٪ کارمزد پرداخت خواهید کرد. هیچ ریسک اضافی و ضرر موقتی در fWrapping وجود ندارد. 1٪ از هر معامله (خرید، فروش یا انتقال) که در طی فرایند fWrap انجام می‌شود، فوری و به طور خودکار بین دارندگان آن fWrap توزیع می‌شود.

این فرایند درصد بهره سالانه عالی (APY) را فراهم می‌کند. APY خود را به راحتی با استفاده از لینک ردیاب در پایین FEGwrap.com مورد بررسی قرار دهید. جفت شدن پایه برای فرایند fWrap ضروری است.

جفت سازی پایه به این معنی است که هر توکن جدیدی که در FEGex لیست می‌شود، گزینه اضافه کردن جفت نقدینگی را بین گزینه‌های توکن تازه لیست شده دارد.

با جفت شدن اضافی این توکن‌ها، به هر کسی که دارای توکن‌های جفت سازی است اجازه می‌دهد تا آنها را به FEGex بیاورد و آنها را fWrap کند تا از 1٪ پاداش توزیع شده در استخرها از هزینه معاملات در صرافی استفاده کند.

معامله بین FEG و یکی از fWrapها تنها در صورتی امکان‌پذیر است که شخصی نقدینگی خود را برای تنظیم این جفت اضافه کند. با استفاده از fWrap Deployer می‌توانید fWrap خود را بسازید و پاداش از کارمزد تراکنش هر توکن را در کمتر از دو دقیقه کسب کنید!

اسمارت دیفای در ارز feg

اسمارت دیفای الگویی برای نسل جدید پروژه‌های دیفای است که استفاده از صرافی‌ها مانند یونی سواپ یا پنکیک سواپ را برای میزبانی نقدینگی غیرممکن و غیرضروری می‌کند. اسمارت دیفای این امکان را برای همه سایت‌های صرافی فراهم می‌کند تا ضمن استفاده از استخر نقدینگی توکن، در معاملات یک توکن ادغام شوند. همه کدهای توکنومی و صرافی بر روی DEX در خود توکن تعبیه شده است.

توکن ROX

توکن ROX یک توکن انقلابی است و اولین توکن SmartDeFi در جهان است که با عرضه کل ROX 1000 در هر دو زنجیره (ERC-20 و BEP-20) راه اندازی شد. 2٪ از هر معامله (خرید، فروش یا انتقال) بلافاصله و به طور خودکار بین دارندگان توزیع می‌شود. ROX دارای تمام ویژگی‌های متمایز FEGex است که همراه با SmartSwap، مسیریابی خودکار (بسته بندی / باز کردن خودکار) و موارد دیگر را در خود تعبیه کرده است!

FEGex میزبان توکن ROX است که در لیست توکن‌های قابل معامله ظاهر می‌شود و می‌تواند مانند سایر توکن‌ها معامله شود.

SmartDeFi چگونه از اکوسیستم ارز feg سود می‌برد

تمام توکن‌های اسمارت دیفای 0.12٪ از معاملات فروش خود را به استخر پاداش FEG Token ارسال می‌کنند، حتی اگر توکنی هرگز در FEGex لیست نشده باشد. در ROX Token مقدار 0.5 درصد از هر معامله فروش با اعمال فشار مثبت، ارز feg را خریداری و می‌سوزاند. هنگام راه اندازی، 100 ROX در یک فاست دائم سوزانده شد و فقط می‌توان پاداش‌های کارمزدی حاصل از فاست را دریافت کرد. 100٪ این پاداش‌ها صرف هزینه توسعه بیشتر اکوسیستم FEG Token می‌شود.

شعار فگ:

خیرخواهی، گسترش نیکی، ایجاد تغییر

انجمن FEG Token با چندین سازمان حیات وحش در تماس است. اتحادیه پناه جویان آفریقایی (PASA) به عنوان یک شریک خیرخواهانه انتخاب شد. PASA ضمن تلاش برای تحقیق، آموزش و واکنش اضطراری در مورد حیات وحش، علیه شکار غیرقانونی مبارزه می‌کند. این اتحادیه یک اشتیاق و هدف جدی برای محافظت از کسانی دارد که قادر به محافظت از خود نیستند.

PASA بزرگ‌ترین ائتلاف از مراکز حیات وحش و پناهگاه‌ها در سراسر آفریقا است. PASA با شبکه‌ای متشکل از 23 سازمان عضو در 13 کشور آفریقایی، به عنوان ائتلافی متحد برای مبارزه، محافظت و نجات نزدیک‌ترین خویشاوندان بشریت در آستانه نابودی فعالیت می‌کند.

PASA چه مقدار کمک دریافت می‌کند؟

100٪ کمک‌های مالی جامعه ما، به اضافه مبلغ 750.00 دلار (USD) توسط تیم FEG Token هر ماه پرداخت می‌شود.

فاست ارز feg

تیم ارز FEG برای شروع 20 تریلیون از توکن‌های FEG خود را به FEGfaucet اختصاص داده است. FEGfaucet ارز دیجیتال feg قفل شده است و فقط می‌توان جوایز حاصل از 1 درصد کارمزد فروش تولید شده را درخواست کرد. هرکسی می‌تواند پاداش ارز feg دریافت کند.

هر کیف پول می‌تواند حداکثر یک بار در هر 24 ساعت از FEGfaucet درخواست کند. برای درخواست از FEGfaucet نیازی نیست FEG داشته باشید. FEGfaucet پاداش‌هایی ایجاد می‌کند و به گسترش کاربران کمک می‌کند!

امید این است که FEGfaucet در هر دقیقه بیش از $ 20.00 (USD) FEG تأمین کند که این رقم بیش از حقوق ماهانه در چندین کشور در حال توسعه خواهد بود و برای بسیاری واقعاً زندگی را تغییر می‌دهد.

شرکا و همکاران ارز feg

FEG Token با چندین پروژه هیجان انگیز دیفای همکاری می‌کند که به دلیل موارد استفاده منحصر به فرد و پایه‌های محکم آنها انتخاب شده‌اند. ارز feg برای بهبود مستمر و نوآوری‌های جدید از مشارکت‌های استراتژیک بیشتر استقبال می‌کند.

TRY.finance (try.finance)

توسعه دهنده اصلی (TRY.finance) تا حد زیادی به ساخت اولیه FEGex کمک کرد. استخر استیکینگ TRY.finance مقدار 5% از معاملات فروش جفت‌های خود را دریافت می‌کند.

GoldFarm (goldfarm.io)

GoldFarm یک پروتکل دیفای فارمینگ به صورت یک سرویس (FaaS) است که به کاربران اجازه می‌دهد فارم‌های رمزنگاری و NFT را به صورت ETH و BSC بدون نیاز به کد نصب کنند.

Fomolabs (fomolab.io)

آوردن NFT به این دسته از جریان‌ها. با مرکز بوکس Tyson Fury همکاری می‌کند.

تعداد دنبال کنندگان ارز feg در توئیتر

تعداد دنبال کنندگان ارز feg در توئیتر 450 هزار نفر است. این تعداد واقعا رقمی بزرگ است. این حجم از محبوبیت فاکتوری بسیار مهم برای موفقیت یک ارز دیجیتال بحساب می‌آید. البته اگر موسسان ارز feg قدردان این تعداد از طرفدار باشند و با بروزرسانی‌های اساسی پروژه feg token را توسعه دهند.

سوالات متداول در مورد آینده ارز feg

سوالات پرتکرار زیادی در مورد پیش بینی آینده ارز feg وجود دارد که در ادامه به اصلی‌ترین آنها می‌پردازیم. اگر سوال شما در بین موارد زیر نبود، در بخش کامنت پرسش خود را مطرح کنید تا با کمک دیگر کاربران بتوانید پاسخ آن‌را بیابید.

آینده ارز feg چگونه است؟

ارز feg در حال حاضر در دنیای ارزهای دیجیتال شناخته شده و آینده آن کمی امیدوار کننده است. از شواهد برمی‌آید FEG Token دارای تیم مناسب در پشت صحنه باشد. همچنین به دلیل مورد پذیرش قرار گرفتن ارز فگتوسط تعدادی از کاربران، تاحدودی آینده FEG Token روشن بنظر می‌رسد. این عوامل باعث شده‌اند که پیش بینی قیمت ارزfeg برای آینده منفی نباشد. آینده ارز feg در صورتی که افراد بیشتری در آن سرمایه‌گذاری کنند طبیعتا مثبت خواهد بود.

نکته مهم دیگر اینکه تمام این موارد وقتی قابل استناد است که پروژه FEG Token مثل حال حاضر در حال توسعه باشد، اینکه آینده هم توسعه را ادامه دهد معلوم نیست!

پیش‌بینی ارز feg تا 2025

پیش بینی‌ ارز feg برای سال 2025 احتمالا منفی نیست. واضح است که FEG Token مورد استقبال برخی از کاربران قرار گرفته است. مورد استقبال قرار گرفتن ارز فگ قیمت FEG Token را در سال 2025 بالا می‌برد.

آیا ارز feg سرمایه گذاری خوبی است؟

اگر به دنبال انجام یک سرمایه گذاری پرخطر هستید، ارز feg ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد. اما اگر به دنبال سرمایه گذاری در پروژه‌های بلاک چین انقلابی هستید که آینده دیفای را شکل می‌دهند، ارزfeg ممکن است سرمایه گذاری مناسبی برای شما نباشد. در صورتی که تصمیم خود را گرفته‌اید، حد سرمایه‌گذاری در ارز feg را رعایت کنید تا در صورت نزول‌های شدید ضرر هنگفتی به شما وارد نشود.

آیا ارز فگ بهتر از شیبا است؟

شیبا اینو شناخته شده‌تر و جامعه کاربری قوی‌تری دارد. اگر طرفدار میم کوین‌ها هستید و ریسک خرید این دسته از کوین‌ها را پذیرفته‌اید، بهتر است پول خود را بین چندین میم کوین پخش کنید. البته تصمیم گیرنده نهایی شما هستید و در نهایت سود و ضرر بر عهده شماست. بنابراین مراقب باشید.

سخنان پایانی

ارز feg یک ارز دیجیتال نوپا در بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. موفقیت این ارز (فگ) در سال 2021 حیرت آور بوده است و سودهای گسترده‌ای را تقدیم سرمایه‌گذاران خود کرده است. البته ارز فگ پس از آن با نزول قیمت شدید روبرو بوده و احتمالا خیلی از کاربران را متضرر کرده است.

روند صعود ارز FEG تقریباً شبیه توکن‌های طنز دیگر است و به طور کلی احتمالا اگر میم‌ کوین‌هایی مثل شیبا، سیف مون، دوج ایلان یا هوگ فایننس به قیمت‌های بالاتری صعود کنند، ارز فگ نیز با این روند صعودی در آینده همراه خواهد بود.

مقاله ارزfeg با جمع آوری از منابع خارجی به صورت تخصصی توسط تیم بیتشال تهیه شده است. امیدوارم این مقاله راهنمای خوبی برای شناخت و سرمایه‌گذاری در این ارز برای شما باشد.

سلب مسئولیت: تمام اطلاعات موجود در وب سایت بیتشال با حسن نیت و فقط برای اطلاعات عمومی منتشر شده است. هرگونه اقدامی که خواننده بر اساس اطلاعات موجود در این وبسایت انجام دهد، بر عهده خود اوست.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
16 Comments
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهدی
مهدی
2 سال قبل

سلام کارمزد فگ بر شبکه اتریوم چقدر است؟

Saeed
Saeed
2 سال قبل

سلام وقت بخیر من میخواستم ارز feg رو بخرم ارور میده نمیخره مشکل چیه

علی سلطانی
علی سلطانی
2 سال قبل

سلام . تو صرافی uniswap میشه اتریوم رو به ارز feg تبدیل کرد ؟!

Feg_token
Feg_token
2 سال قبل

سلام و عرض ادب خدمت تیم بیتشال ممنون از توضیحات بسیار خوب و صحیح که دادین فقط تنها چیزی که بهش اشاره نکردین بحث توکن سوزی خودکار بود که طبق اعلام توییتر و پیچ رسمی فگ توکن توکن سوزی های خودکاری داره در وقتش انجام میشه . سپاس گزارم

امین
امین
2 سال قبل

لطفا در مورد فروش ارز فگ و شیبا در تراس ولت هم توضیح بدین منظورم بهترین روش از لحاظ کارمزده تو حالت معمول باید به بی ان بی یا اتریوم تبدیل کرد که البته گزینه سواپ غیر فعاله و گزینه انیبل فگ فعاله تو ضیح بدین ممنون میشم فکرمو درگیر کرده

حسین
حسین
2 سال قبل
پاسخ به  امین

دوست عزیز، با داشتن مقداری BNB می‌تونید از طریق پنکیک سواپ فگ یا شیبارو به ارز مد نظرتون تبدیل کنید.

امین
امین
2 سال قبل
پاسخ به  حسین

ممنون ولی گزینه سواپ غیر فعاله یه گزینه اضافه میشه زده انیبل فگ موندن اون چیه

ali
ali
2 سال قبل

سلام ،مرسی بابت این مقاله زیبا میدونم که خیلی زحمت کشید انشاالله خدا عوضش رو بهتون بده ??❤️

Sinaaa
Sinaaa
2 سال قبل

فقط
ارز feg ارز feg ارزfeg ارزfeg

محمد
محمد
2 سال قبل

ارز فگ بهتر هست يا ارز سيف مون يا ارز شيبا اينو يا ارز بوكسر اينو يا دوج كوين؟؟
ممنون ميشم راهنمايي كنيد؟

Bita
Bita
2 سال قبل

بنظر من ارز فگ خیلی زود جهش قیمتی پیدا میکنه ، من ۲ میلیون ارز فگ خریدم

مهدی
مهدی
2 سال قبل

سلام روز بخیر
بهترین و ساده ترین توضیحاتی از feg بود که با متنی شیوا بیان شده بود، متشکرم

خوشبختانه feg از meme کوین خارج شده و به طور رسمی جز دسته defi حساب میاد.

مهدی زارع
مهدی زارع
2 سال قبل

سلام. ارز feg قراره بزودی آپدیت‌های خفن ارائه بده. اگر بتونه اجرا کنه خیلی آینده این ارز روشنه. نحوه خرید رو خیلی خوب توضیح دادید از همه راه‌ها.
feg feg ?

هادی رستگار
هادی رستگار
2 سال قبل

سلام و درود
ارز feg واقعا ارز خوبیه امیدوارم همه سود خوبی رو در آینده ازش ببریم. لطفا بیشتر راجع به آینده فگ توضیح بدین. توی مقاله زیاد راجع به آینده ارز feg توضیح داده نشده.

احسان
احسان
2 سال قبل

سلام واقعا پروژه محشریه . رفتم سایت فگ و رودمپشو دیدم عالیه.ممنون از مطالب فوق العاده تون.

حسین
حسین
2 سال قبل
پاسخ به  احسان

سلام.
بله پروژه‌های Meme coin در سال 2021 بسیار ترند شده ‌اند و سود‌های گسترده‌ای به سرمایه‌گذاران خود تقدیم کرده‌اند. اما این نوع پروژه‌ها ریسک بالاتری هم دارند، پس حد سرمایه‌گذاری را رعایت کنید.