Categories
اخبار آلتکوین‌ها, اخبار مهم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

از شرکت حمل و نقل لندن خواسته شد که تبلیغات سکه‌های میم با پخش آگهی فلوکی | FLOKI را ممنوع کند. پس از تکمیل یک کمپین پوستری سه هفته‌ای برای یک توکن ارز دیجیتال که توسط یک گروه ناشناس تامین مالی می‌شود، از سازمان اتوبوس‌رانی لندن خواسته شده است که تبلیغات این محصولات مالی غیرقانونی را محدود کند.

تبلیغات سکه‌های میم در لندن ممنوع شد

به‌ویژه، ماه گذشته در اتوبوس‌ها و ایستگاه‌های زیرزمینی اطراف لندن، آگهی‌هایی برای ارز فلوکی اینو (FLOKI) به نام یک سگ متعلق به ایلان ماسک، بر روی بیلبوردهای شهر به نمایش درآمد.

در نتیجه در دسترس بودن گسترده نرم افزار مورد استفاده برای ایجاد ارزهای رمزنگاری شده و از زمان به محبوبیت رسیدن دوج کوین و ارز شیبا اینو ، صدها توکن دیجیتال دیگر تولید شده است که بسیاری از آنها بر اساس جوک‌ها و میم‌های آنلاین هستند. با این حال، این توکن‌ها و شرکت‌های دیجیتال در بریتانیا و بسیاری از کشورهای دیگر نظارتی ندارند و برخی در طرح‌های کلاهبرداری استفاده شده‌اند.

عضو حزب سبز خواستار اقدام است

سیان بری، یکی از اعضای هیأت مجلس لندن حزب سبز، در مورد کمپین پوستر، سوالی را از صادق خان، شهردار لندن مطرح کرده است.

“این باید یک پرچم قرمز را برافراشته می‌کرد و کسی در TfL باید قبل از تایید آن را بررسی می‌کرد. ما دستورالعمل هایی در مورد غذاهای ناسالم و تبلیغات داریم.”

او افزود:

«در جایی که آگهی می‌گوید «این کاملاً غیرقانونی است، ممکن است تمام پول خود را از دست بدهید»، آنها باید فکر دیگری می‌کردند. فکر نمی‌کنم تبلیغات ارزهای دیجیتال باید در شبکه باشد. آنها غیر اخلاقی هستند.»

افراد پشت فلوکی اینو به عنوان کلاهبردار شناسایی نشده‌اند. با این حال، اغلب توکن‌های دیجیتال که با کمک اینفلوئنسرهای آنلاین در طرح‌های «پامپ و دامپ» استفاده می‌شوند، با فروش سهام‌شان در زمانی که قیمت سکه به‌طور قابل‌توجهی افزایش می‌یابد، سود زیادی می‌برند. جالب اینجاست که تبلیغات FLOKI در پایتخت بریتانیا و سایر شهرهای اروپایی مانند آمستردام، دوبلین و مادرید دیده شده است.

توکن‌های کلاهبرداری

به‌تازگی، سکه‌ای مبتنی بر سری Netflix (NASDAQ: NFLX) Squid Game در پایان ماه اکتبر توجه گسترده‌ای را به خود جلب کرد و طبق گفته‌های CoinMarketCap، ارزش آن در یک روز 310000 درصد افزایش یافت و به 2856 دلار رسید.

با این حال، ارزش توکن SQUID در عرض چند دقیقه به صفر رسید، زیرا کلاهبرداران ناشناخته‌ای که آن را ایجاد کردند، احتمالاً با حداقل سود 2 میلیون دلاری ناپدید شدند و پس انداز زندگی برخی از سرمایه گذاران را با خود بردند.

برای مبارزه با این مشکل، در ماه سپتامبر، رئیس اداره رفتار مالی (FCA)، چارلز راندل، از وزیران خواست تا پس از پرداخت پول به کیم کارداشیان برای ارتقای اتریوم مکس، به FCA اجازه نظارت بر دارایی‌های رمزنگاری را بدهند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها