در حال حاضر میانگین متحرک ۱۰۰ روزه پولکادات پیش روی این ارز قرار داشته و با برخورد قیمت به آن در محدوده ۸.۱ دلار و البته سطح فیبوناچی ۰.۳۸ در ۸ دلار، ممکن است دوباره قیمت روند نزولی به خود بگیرد.

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در حرکت آخر قیمت ارز دیجیتال پولکادات شاهد برخورد آن به میانگین متحرک ۲۰۰ روزه بودیم که تبدیل به یک حمایت قوی برای آن شده و روند پولکادات را به سمت بالا سوق داد. این اصلاح قیمتی شرایط جذابی را برای پولکادات ایجاد کرده، اما همچنان مقاومت‌های بحرانی و معتبری پیش روی قیمت پولکادات حاضر هستند که برخورد به آنها می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در روند قیمت آن داشته باشد.

در حال حاضر میانگین متحرک ۱۰۰ روزه پولکادات پیش روی این ارز قرار داشته و با برخورد قیمت به آن در محدوده ۸.۱ دلار و البته سطح فیبوناچی ۰.۳۸ در ۸ دلار، ممکن است دوباره قیمت روند نزولی به خود بگیرد. همچنین در محدوده ۹ دلار نیز مقاومت معتبر دیگری برای پولکادات وجود دارد که حتی در صورت عبور از محدوده ۸ دلار، این مقاومت نیز می‌تواند باعث ریزش مقطعی قیمت پولکادات باشد.

منبع: Cryptopotato

شطرنج که بازی می‌کنی مهم نیست با وزیر ببری یا با پیاده. اصلا فکرشو نکن که چی از دست دادی، رو آینده تمرکز کن. این منم، نویسنده‌ای که همه چیز رو نوشتم، به جز شکست. با کریپتو پیاده‌ها هم می‌تونن برنده باشن. بی‌پرده صحبت می‌کنم و بی‌تعارف همه چیز رو تو مقالات من می‌بینی؛ حتی نکاتی که ممکنه به مزاق خیلی‌ها خوش نیاد.
خوشحال میشم که مطالب من رو در بیتشال بخونید و نظرتون رو بگید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها