Categories
مقالات آلتکوین‌‌ها

آینده دوج کوین چگونه خواهد بود؟ نگاهی به پیشبینی ها در مورد قیمت دوج کوین در سال 2023 می اندازیم تا بتوانیم تصمیم بهتری بگیریم.

زمان مطالعه: 12 دقیقه

نکته: مطالب ذکر شده براساس اطلاعات و رویدادهایی است که تاکنون برای دوج کوین رخ داده و عوامل نامعلومی که در آینده دوج کوین رخ خواهد داد می‌تواند این تحلیل و پیشبینی را در مورد قیمت دوج کوین دچار تغییر کند. ما بر اساس این رویدادها این مقاله را به‌روزرسانی می‌کنیم.

به‌روزرسانی دی ماه ۱۴۰۱

مقدمه

بازار ارزهای دیجیتال با ظهور هر روزه یک ارز دیجیتال جدید، فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده و رقابت بین این ارزها خرید و فروش را برای کاربران مشکل کرده است. مهم‌ترین سوال سرمایه گذاران قبلی و افرادی که قصد خرید دوج کوین را دارند این است که قیمت DOGE در آینده چقدر خواهد شد؟ دوج کوین دوباره صعود خواهد کرد؟ آیا دوج کوین به 1 دلار می‌رسد؟ و از همه جالب‌تر، چه زمانی دوج کوین 10 دلار می‌شود؟

با توجه به اینکه آینده دوج کوین مشخص نیست آیا همچنان قصد دارید برای خرید DOGE و یا سرمایه‌گذاری روی آن اقدام کنید؟ در این مقاله قصد داریم به بررسی آینده دوج کوین این ارز دیجیتال محبوب بپردازیم. اما قبل از هر چیز دوج کوین چیست و چه اهدافی دارد؟

دوج کوین چیست؟

دوج کوین با نماد DOGE یک ارز دیجیتال تقریبا شبیه به بیت کوین است که با آن می‌توان به خرید، فروش و معامله پرداخت. دوج کوین در دسامبر 2013 به عنوان یک ارز دیجیتال “طنز” ایجاد و بر اساس سگی با نژاد شیبا اینو به نام “Doge” نام‌گذاری شد.

با توجه به محبوبیت سگ دوج در آن زمان، دوج کوین به سرعت به پروژه‌ای با یک جامعه پرطرفدار تبدیل شد و به دلیل کارمزد پایین و سرعت بالای شبکه دوج کوین، از ارز دیجیتال این شبکه بنام Doge برای جابجایی اعتبار بین کاربران و صرافی ارزهای دیجیتال استفاده می‌شد.

از آنجا که DOGE برای مدت طولانی در این بازار وجود داشته است، دارای جایگاه خاصی در فضای ارزهای دیجیتال است و آینده دوج کوین مورد توجه بسیاری از افراد است.

این راهنما به شما کمک خواهد کرد تا به سوالاتی از قبیل، آیا DOGE در آینده بالا میرود؟ دوج کوین سرمایه گذاری خوبی برای آینده است؟ تحلیل آینده دوج کوین مثبت است؟ قیمت دوج کوین در آینده صعود می‌کند؟ آیا دوج کوین قابل استخراج است؟ آیا DOGE شت کوین است؟ و اینکه آیا دوج کوین در آینده رشد مناسبی می‌کند؟ بر اساس پیش بینی‌های واقعی دوج کوین که توسط کارشناسان ارائه شده است، پاسخ دهد.

جامعه دوج کوین

جامعه دوج کوین بسیار فعال است و جالب است بدانید در گذشته بیش از 55،000 دلار برای حمایت مالی از راننده Nascar به نام “جاش وایز” برای تبلیغ DOGE بر روی ماشین در طول مسابقه جمع آوری کرده‌اند و همانطور که گفته شد این نشان‌دهنده این است که در پشت صحنه ارز دیجیتال دوج کوین یک جامعه فعال و وفادار وجود دارد.

بعد از سال‌ها، دوج کوین هنوز هم یک آلت کوین محبوب و حتی مورد علاقه افراد مطرحی مانند ایلان ماسک قرار گرفته است، بطوری که جامعه طرفدار دوج، ایلان ماسک را “پدر دوج کوین” لقب داده‌اند. ماسک حتی در برنامه محبوب «ساتر دی نایت لایو» در مورد دوج کوین به صورت عمومی صحبت کرده و اخبارها حاکی از این است که اکنون از نزدیک با توسعه دهندگان ارز دیجیتال دوج همکاری می‌کند.

بنیان‌گذار دوج کوین

دوج کوین توسط بیل مارکوس و پیشکسوت صنعت ارز دیجیتال جکسون پالمر ساخته شد. سورس کد دوج کوین بر اساس یک ارز دیجیتال دیگر به نام لاکی‌کوین ایجاد شده است. هرچند، شانس و آینده دوج کوین در موفقیت و رشد قیمت، بسیار بیشتر از لاکی‌کوین بوده!

احتمالا خود بیلی مارکوس هم به آینده DOGE در این حد و اندازه خوشبین نبوده است. او در یکی از مصاحبه‌های خود ایجاد دوج کوین را صرفا یک شوخی خوانده بود.

آیا دوج کوین قابل استخراج است؟

همانطور که در پاراگراف قبل گفته شده دوج کوین بر اساس یک ارز دیجیتال دیگر به نام لاکی‌کوین ایجاد شده است. لاکی‌کوین خود مبتنی بر لایت کوین است که بخشی از آن بر اساس کد بیت کوین نوشته شده است. مانند لایت کوین، دوج کوین نیز از اسکریپت الگوریتم‌های اثبات کار یا همان ماینینگ برای مکانیسم اجماع فناوری بلاک چین استفاده می‌کند. بنابراین:

 اگر دستگاه ماینری برای استخراج لایت کوین انتخاب کنید با این دستگاه می‌توانید دوج کوین نیز استخراج کنید.

برخلاف بیت کوین و برخی دیگر از ارزهای دیجیتال، سقف محدود و مشخصی برای عرضه DOGE COIN وجود ندارد. عرضه دوج کوین نامحدود است و در حال حاضر بیش از 132 میلیارد توکن DOGE در گردش است.

تاریخچه قیمت دوج کوین

تاریخچه قیمت دوج کوین به یک دهه قبل باز می‌گردد و دوج را به یکی از قدیمی‌ترین آلت کوین‌‌های موجود تبدیل کرده است. با این حال، بعد از وقوع اوج حباب ارزهای دیجیتال، قیمت این آلتکوین در اوایل سال 2018 به بالاترین سطح قیمت خود یعنی 0.01 دلار رسید. پس از آن این دارایی در کنار دیگر رمز ارزها در روند نزولی طولانی مدت و زمستانی سرد قرار گرفت به گونه‌ای که چشم انداز برای آینده دوج کوین بسیار تاریک شده بود.

اما اوضاع در سال 2019 تغییر کرد و DOGE و بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر، دوباره به رشد خود ادامه دادند.

در سال 2020، نمودار دوج بصورت یک روند تیک تاک بود که در آن کاربران سعی می‌کردند قیمت DOGE را افزایش و سپس سرمایه خود را با سود خارج کنند. کاربران به طور منظم تشویق به خرید دوج می‌شوند و انتظار دارند که این ارز دیجیتال به ارزش پیش بینی شده 1 دلار افزایش یابد. دوج کوین توانست در جمعه 7 مه 2021 یعنی 17 اردیبهشت 1400 تا قیمت 74 سنت نیز پیش برود و سقف تاریخی خود را در آن جا ثبت کند.

پیش بینی قیمت دوج کوین و نظرات افراد متخصص

از آنجا که در حال حاضر تعداد واحدهای دوج کوین سقف مشخصی ندارد و تولید این رمز ارز نامحدود و بینهایت است، پیش بینی آینده قیمت دوج در مقایسه با ارزهایی مانند بیت کوین اشتباه است!

آینده قیمت دوج کوین به فاکتورهای متفاوتی بستگی دارد. این فاکتورها عبارت است از:

  • بروزرسانی‌های مداوم در شبکه دوج کوین
  • انعقاد قراردادهای تجاری تیم توسعه دهنده دوج کوین با شرکت‌های معتبر و مطرح
  • پشتیبانی هر چه بیشتر افراد مطرح مانند ایلان ماسک از دوج کوین
  • کوین سوزی در شبکه ارز دیجیتال DOGE
  • انتشار اخبارهای مثبت از طرف خبرگذاری‌های معتبر برای شبکه دوج کوین و تیم توسعه دهنده آن
  • پشتیبانی کاربران ارزهای دیجیتال از دوج کوین همان‌گونه که تا الان این پشتیبانی وجود داشته است
  • نگهداری یا همان هلد بلند مدت DOGE توسط کاربران، سرمایه گذاران و نهنگ‌های بازار
  • ایجاد یک مزیت رقابتی برای شبکه دوج مثل قراردادهای هوشمند اتریوم، یا سرعت بیشتر و یا کارمزد کمتر نسبت به دیگر شبکه ارزهای دیجیتال

با این حال از آنجا که دوج کوین جزو ارزهای میم بازار است، باعث شده که تحلیل آینده دوج کوین از لحاظ فنی تا حدود زیادی مبهم باشد! همچینن بهتر است بدانید اگر روند دوج کوین در بلند مدت صعودی نباشد، این پروژه می‌تواند شکست بخورد و به یک سرمایه گذاری ضعیف تبدیل شود.

اما اگر DOGE بطور دائم توسط افراد معروف حمایت شود و فاکتورهای گفته شده در بالا نیز به حقیقت بپیوندد، این موضوع باعث افزایش قیمت و آینده‌ای طلایی برای شبکه دوج کوین و طرفداران آن خواهد شد. البته آینده دوج کوین به دلیل مشارکت و حضور افراد مشهوری مانند ویتالیک بوترین بنیان‌گذار اتریوم، ایلان ماسک موسس تسلا و … در بنیاد دوج کوین بیش از هر زمان دیگری روشن‌تر بنظر می‌رسد.

آینده دوج کوین به کجا می‌رسد؟

اکنون که دید کلی درباره ارز دیجیتال دوج کوین دارید، آیا فکر می‌کنید دوج کوین برای امسال سرمایه گذاری خوبی است؟ اگر به دنبال تحلیل آینده قیمت دوج کوین هستید، اگر جزو افرادی هستید که به سرمایه‌ گذاری در DOGE فکر می‌کنید یا از قبل دوج کوین را خریده‌اید و آینده DOGE برایتان اهمیت ویژه‌ای دارد، اجازه دهید در ادامه با هم به تحلیل قیمت و پیش بینی آینده دوج کوین بپردازیم. قبل از آن نحوه خرید DOGE را بررسی می‌کنیم.

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین برای همه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به DOGE، در صرافی‌های مختلف امکان پذیر است. از جمله صرافی های معتبر ایرانی و صرافی‌های خارجی Binance ، KuCoin ، OKEx ، Bittrex و Huobi  و بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال دیگر از شبکه دوج کوین پشتیبانی می‌کنند.

خرید DOGE بسیار ساده است. کافی است در یک صرافی معتبر ارز دیجیتال ایرانی حساب باز کنید و میزان دوج کوین مورد نیاز خود را سفارش و آن‌را تهیه کنید. فروش دوج کوین هم به‌همین سادگی است. ایجاد حساب در یک صرافی معتبر آنلاین ارز دیجیتال و فروش دوج کوین های خود در آن. در ادامه به تحلیل قیمت و پیش بینی آینده دوج کوین از دیدگاه کارشناسان می‌پردازیم.

پیش بینی آینده Doge Coin از دیدگاه کارشناسان

کارشناسان مثل همیشه نظرات گوناگونی درباره پیش بینی آینده دوج ارائه می‌دهند، در ادامه آینده دوج کوین را برای سال‌های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۵ بررسی خواهیم کرد.

لازم به ذکر است، پیش‌ بینی قیمت یک ارز دیجیتال به فاکتورهای گوناگونی وابسته است، و هیچ‌ پیش‌ بینی در مورد یک ارز دیجیتال بطور صد در صد اتفاق نمی‌افتد. DOGE نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

بنابراین حتما قبل از هر گونه اقدامی تحقیقات خود را تکمیل کنید و تصمیم نهایی را بر اساس دانش خود بگیرید.

تحلیل آینده قیمت دوج کوین از نگاه کارشناسان

کارشناسان آینده دوج کوین را صعودی و مثبت می‌داند و به آن امیدوارند. تحلیل قیمت دوج کوین در حدود 1.54 دلار است. کارشناسان این قیمت را به عنوان بیشترین رشد پیش بینی شده برای آینده قیمت DOGE در سال 2025 ارائه داده‌اند.

تحلیل آینده قیمت دوج کوین توسط؛ کوین سوئیچ

در حالی که بیشتر تحلیل‌گران ادعا می‌كنند كه دوج کوین در سال 2025 بیش از 1 دلار خواهد بود، کوین سوئیچ معتقد است كه در آینده یعنی سال 2040! قیمت دوج کوین می‌تواند به 2 دلار برسد! یعنی 17 سال دیگر!

هنوز هم مشخص نیست كه چرا این سایت معتقد است دوج می‌تواند در سال 2040 این مقدار ارزش را داشته باشد؟! شایان ذکر است که هرگونه پیش بینی طولانی مدت قیمت، چیزی غیر از حدس و گمان نیست و نباید خیلی جدی گرفته شود.

تجزیه و تحلیل تکنیکال دوج کوین

نمودار قیمت دوج کوین با افزایش سرمایه اخیر ایلان ماسک، کاربران تیک تاک و سایر سرمایه گذاران بزرگ و کوچک که مسبب آن بودند دیوانه‌وار به نظر می‌رسد و درحال حاضر پیش بینی قیمت دوج را دشوارتر می‌کند. با این حال، در اینجا پیش بینی‌هایی برای آینده این ارز دیجیتال با استفاده از تجزیه و تحلیل تکنیکال در سال‌های 2021، 2022، 2023، 2024 و 2025 ارائه شده است. پیش بینی‌های تکنیکال بلند مدت‌تر دوج کوین کمی سخت است.

پیش بینی آینده دوج کوین برای سال 2021

اکنون که در سال 2023 هستیم و در حال بروزرسانی این مقاله‌ایم به تحلیل تکنیکال دوج در سال‌های 2021 و 2022 برخوردیم. قبل‌تر در همین مقاله آینده قیمت دوج برای سال2021 اینگونه پیش بینی شده بود:

دوج کوین به دلیل حمایت‌های ایلان ماسک برگشت قیمت مثبتی را تجربه کرده است. ارتش دنبال کنندگان ایلان ماسک در تلاشند که قیمت 1 دلار برای DOGE محقق شود. در حال حاضر دوج کوین 75 درصد ریزش را نسبت به بالاترین قیمت خود تجربه کرده است، اما قبل از رسیدن به هدف 1 دلار ممکن است حتی ریزش بیشتری را تجربه کند!

پیش بینی دوج کوین برای سال‌های 2022-2023

زمانی‌که قیمت دارایی بالا می‌رود باید منتظر پایین آمدن آن نیز باشیم و پس از چنین رشد شدیدی که دوج کوین نیز تجربه کرد، احتمالا شاهد سقوط چشمگیری خواهد بود. ممکن است سرمایه گذاران در حال حاضر برای یک بازار خرسی (ریزشی) آماده نباشند و این ارز دیجیتال آن‌ها را غافلگیر و سقوط شدیدی را تجربه کند!

اکنون که در ابتدای سال 2023 هستیم و این تحلیل‌ها را بررسی و بروزرسانی می‌کنیم جالب است هر دو تحلیل بالا یعنی “پیش بینی آینده DOGE برای سال 2021” و “پیش بینی آن برای سال‌های 2022-2023” درست بودند، کمتر تحلیلی آنقدر دقیق از آب درمی‌آید! در هر حال گذشته‌ها گذشته‌اند و بهتر است برای آینده دوج خود را آماده کنیم.

پیش بینی Doge Coin در سال‌های 2024-2025

بازارها چرخه‌ای هستند، بنابراین با گذشت زمان، دوج کوین نیز شاهد بازار گاوی (صعودی) دیگری خواهد بود و این بازار صعودی ممکن است در اواخر سال 2024 و تا سال 2025 رخ دهد. بازار گاوی در سال‌های بعدی با سرعت بالایی شروع خواهد شد. این امر تغییر نخواهد کرد تا زمانی‌که اتفاق فاجعه باری رخ دهد و ساختار تکنیکال نمودار DOGE را تغییر دهد.

تحلیل AMB Crypto از آینده قیمت DOGE

در حالی که بیشتر آلت کوین‌ها سودهای چشمگیری را بعد از بهبود قیمت بیت کوین ثبت کرده‌اند، به نظر می‌رسد دوج کوین وارد یک فاز خنثی شده است. در حالی که ناظران بازار و علاقه‌مندان به DOGE منتظر صعود بعدی هستند، اندیکاتورها برای آینده دوج در سال 2024 نتایج و سیگنال‌های امیدوارکننده‌ای را نشان می‌دهند.

پیش بینی قیمت DOGE در سال 2023

بر اساس نوسانات قیمت دوج کوین در ابتدای سال 2022، کارشناسان رمز ارز انتظار دارند نرخ پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2023، 0.01 دلار باشد.

پیش بینی قیمت DOGE در سال 2024

بر اساس تحلیل فنی کارشناسان ارزهای دیجیتال در مورد پیش بینی آینده قیمت DOGE ، انتظار می‌رود تا پایان سال 2024، قیمت دوج به 0.7 دلار افزایش یاید.

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2025

در صورتی که همه چیز برای شبکه رمز ارز دوج کوین خوب پیش برود، پیش بینی می‌شود آینده قیمت دوج کوین در سال 2025 روشن باشد. البته نوسان یا همان افزایش و کاهش قیمت قطعا در این بین وجود دارد و ناگزیر است، اما بر اساس تحلیل فنی کارشناسان رمزارزها در مورد قیمت‌ دوج تخمین زده می‌شود که ممکن است قیمت DOGE تا پایان سال 2025،  بیش از 1.5 دلار ارزش داشته باشد.

سوالات متداول

سوالات پرتکرار زیادی در مورد پیش بینی آینده دوج کوین وجود دارد که در ادامه به اصلی‌ترین آنها می‌پردازیم. اگر سوال شما در بین موارد زیر نبود، در بخش کامنت پرسش خود را مطرح کنید تا با کمک دیگر کاربران بتوانید پاسخ آن‌را بیابید.

قیمت دوج کوین در آینده بالا می‌رود؟

بسیاری از کارشناسان ارزهای رمزنگاری شده چنین فکر می‌کنند، اما لازم به یادآوری است که اگر توسعه‌دهندگان پروژه را رها کنند یا کاربران و سرمایه‌گذاران به هر دلیل از آن پشتیبانی نکنند، و یا بازار مسیر دیگری داشته باشد ممکن است قیمت DOGE در آینده به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

قیمت دوج کوین چقدر می‌تواند بالا برود؟

به دلیل تعداد زیاد توکن‌های عرضه شده و عدم محدودیت استخراج در شبکه دوج کوین، رسیدن به مقادیر بسیار بالا و سودهای نجومی چند میلیون درصدی مثل قبل، برای قیمت DOGE دشوار خواهد بود. با این حال، رشد نسبی آن می‌تواند کاملاً چشمگیر باشد. همان‌طور که قبل‌تر گفته شد، برخی از کارشناسان افزایش احتمالی قیمت دوج کوین را تا پایان سال ۲۰۲۵، بیش از 1.5 دلار اعلام می‌کنند که چند ده برابر قیمت فعلی آن است.

آیا قیمت DOGE به یک دلار می‌رسد؟

برای رسیدن قیمت دوج به 1 دلار، دوج کوین به میلیاردها دلار سرمایه گذاری بیشتر از زمان حال نیاز دارد. به طور کلی، طبق پیش‌بینی‌های اکثر تحلیل‌گران، Dogecoin ممکن است تا سال 2025 به بالای 1.5 دلار برسد. با این حال، با توجه به نوسانات، ممکن است تا سال 2025 این سکه بالاتر یا کمتر از این سطح قیمتی معامله شود.

چه اتفاقی برای دوج کوین خواهد افتاد؟

اوایل دوج کوین تا حدود زیادی تحت تاثیر ورود و خروج سرمایه از جانب دنبال کنندگان ایلان ماسک و وعده‌های خود ایلان ماسک قرار گرفته بود. بعد از هر توئیت ایلان ماسک قیمت دوج بالا و پایین می‌رفت. اما این تاثیر گذاری اکنون کمی کاهش یافته است. اگر پشتیبانی از دوج کوین از طرف جامعه آن به همین منوال صورت پذیرد، اتفاق‌ها برای DOGE قطعا مثبت خواهد بود.

آیا قیمت دوج کوین بالا خواهد رفت؟

بر اساس نمودارهای تجزیه و تحلیل تکنیکال و پیش بینی‌ افراد متخصص و در صورت ادامه روند پشتیبانی کاربران و سرمایه گذاران انتظار می‌رود قیمت دوج کوین در آینده افزایش یابد. با این حال، هیچ چیز در فضای ارزهای دیجیتال قطعی نیست.

دوج کوین چقدر ارزش دارد؟

قیمت دوج کوین هم اکنون در تاریخ 24 دی 1401 در حدود 0.08607 دلار معامله می‌شود. اما قیمت یک دارایی با ارزش آن کاملا متفاوت است. ممکن است دوج کوین 1 دلار معامله شود ولی ارزش آن 20 سنت باشد و یا کاملا برعکس ممکن است دوج کوین 10 سنت معامله شود ولی ارزش آن 2 دلار باشد.

سنجش ارزش یک دارایی کار آسانی نیست. فاکتورهای متفاوتی برای تخمین ارزش یک ارز دیجیتال وجود دارد. از جمله کاربرد آن ارز، تعداد واحدهای آن، تیم توسعه دهنده، اهداف، میزان کاربران، سرمایه‌گذاران و دیگر موارد… . به‌همین دلیل مشخص نمودن ارزش DOGE نیاز به یک فرآیند بررسی تخصصی دارد.

چه تعداد دوج کوین وجود دارد؟

تعداد DOGE های در گردش در حال حاضر برابر با (132,670,764,300) بیش از 132 میلیارد توکن DOGE است. اما تولید دوج کوین بینهایت است و این یک ضعف اساسی برای شبکه دوج کوین محسوب می‌شود. جهت یادآوری این عدد برای بیت کوین 21 میلیون واحد است و افزایش نمی‌یابد!

آیا ارزش دوج کوین افزایش می‌یابد؟

به احتمال زیاد آینده دوج کوین روشن است و در همین راستا ارزش ارز دیجیتال DOGE نیز افزایش می‌یابد. با این حال، به دلیل عرضه میلیاردی توکن‌های دوج، روند صعودی برای این ارز دیجیتال مشکل است. اما انتظار می‌رود با حمایت‌های افراد معروف و همچنین بروزرسانی‌هایی جدی مانند کوین سوزی، محدودیت در عرضه و.. قیمت دوج بتواند رشدی بالاتر از 1 دلار را تجربه کند.

آیا سرمایه گذاری در دوج کوین کار درستی است؟

سرمایه گذاری در DOGE یک تصمیم کاملا شخصی است. درست است که شبکه دوج کوین از جامعه پشتیبان خوبی برخوردار است، اما واقعیت این است که دوج کوین نیز مانند سایر کوین‌های میم بازار هدف خاصی را دنبال نمی‌کند و مشکل خاصی حل نمی‌کند.

برای مثال: اتریوم، ارز ICP، فایل کوین و … جزو ارزهایی هستند که از نظر فاندامنتال ارزش بسیار بیشتری نسبت به DOGE دارند. اما دوج کوین بر خلاف ارزهای ذکر شده محبوبیت بیشتری مخصوصا در بین جوان‌های اکثر کشورها به خود اختصاص داده است. البته که محبوبیت یکی از فاکتورهای مهم در موفقیت یک ارز دیجیتال محسوب می‌شود.

آیا دوج کوین یک سرمایه گذاری خوب است؟

انتظار می‌رود ارزش دوج کوین با نرخ معقولی افزایش یابد، اما احتمالا هیچ وقت به قیمت‌های مشابه بیت کوین نخواهد رسید. به همین دلیل، دشوار است که دوج کوین را به عنوان یک سرمایه گذاری شبیه به بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال مطرح مانند اتریوم در نظر گرفت. البته فراموش نکنیم این بازار بسیار غیرقابل پیش بینی است و هر اتفاقی در آن محتمل است!

آیا باید در دوج کوین سرمایه گذاری کنم؟

همه سرمایه‌گذاری‌های کریپتو پرخطر و بی‌ثبات هستند، و باید آماده باشید که هر چیزی را که سرمایه‌گذاری می‌کنید از دست بدهید. سازمان رفتار مالی (FCA) هشدار داد:

«سرمایه‌گذاری در دارایی‌های رمزنگاری شده، یا سرمایه‌گذاری‌ها و وام‌دهی مرتبط با آن‌ها، عموماً مستلزم پذیرش ریسک‌های بسیار بالا با پول سرمایه‌گذاران است، اگر مصرف کنندگان روی این نوع محصولات سرمایه گذاری کنند، باید آماده باشند که تمام پول خود را از دست بدهند»

کیف پول‌های دوج کوین کدام است؟

شما برای نگهداری دوج کوین می‌توانید از انواع کیف پول‌ ارز دیجیتال از جمله موارد زیر استفاده کنید:

لیست کیف پول های دوج کوین

نتیجه گیری

آینده دوج کوین با توجه به حمایت افراد مطرح، محبوبیت در بین کاربران و شبکه‌های اجتماعی، وجود سرمایه گذاران خرد و سازمانی و … روشن بنظر می‌رسد. اما فراموش نکنید هر ارزی هر چقدر هم که کاربردی و پرطرفدار باشد، هم صعود قیمت را تجربه می‌کند و هم نزول قیمت.

بنابراین اگر تصمیم به نگهداری بلند مدت DOGE را گرفته‌اید، نباید ریزش‌های ناگهانی و حتی سقوط قیمت چند صد درصدی نیز شما را بترساند، چراکه در پس هر سقوطی، صعودی قرار دارد. نکته مهم دیگر اینکه حتما با سرمایه‌ای وارد بازار شوید که حتی از دست رفت کل آن نیز تداخلی بر زندگی شما نداشته باشد.

به‌کار گرفتن سرمایه‌های اصلی خود در بازار ارز دیجیتال شما را از لحاظ ذهنی ترسو می‌کند و باعث می‌شود تصمیمات ناگهانی و اشتباه بگیرید.

جمع بندی

لازم به‌یادآوری است که اگر توسعه‌دهندگان دوج کوین پروژه را رها نکنند و در ادامه کاربران و سرمایه‌گذاران تصمیم بگیرند که دوج کوین سرمایه گذاری خوبی به همراه ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت کوین و اتریوم است، DOGE به سقف‌های جدید قیمتی می‌رسد.

البته فراموش نکنیم همیشه بازار به آن نحوی که ما پیش‌ بینی می‌کنیم یا دوست داریم پیش نمی‌رود. بنابراین مدیریت سرمایه در چنین مواقعی می‌تواند ریسک سرمایه‌گذاری را کاهش دهد.

امیدواریم مطلب “پیش بینی آینده قیمت دوج کوین (DOGE) در سال ۲۰۲۳” مورد توجه شما قرار گرفته باشد. لطفا نظرات خود را در مورد موضوعات مطرح شده از طریق کامنت با ما در میان بگذارید.

راهنمای عمومی

در صورتی که می‌خواهید در مورد مفاهیم پایه و آموزش‌های کاربردی رمزارزها اطلاعات بیشتری کسب کنید، همیشه می‌توانید از راهنماهای ما در منو و دیگر بخش‌های سایت که حاوی منابع عالی است، استفاده کنید.

ما همچنین منابع غنی از مواردی داریم که به جزئیات بیشتر قیمت ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، تتر و سایر موارد می‌پردازد. خواندن منابع مفید به شما کمک می‌کند تا با اصطلاحات رایج بازار ارز دیجیتال و همچنین بهترین استراتژی‌ها در برخورد با انواع مختلف شرایط بازار آشنا شوید.

سلب مسئولیت

تمام اطلاعات موجود در وب سایت بیتشال با حسن نیت و فقط برای اطلاعات عمومی منتشر شده است. هرگونه اقدامی که خواننده بر اساس اطلاعات موجود در این وبسایت انجام دهد، بر عهده خود اوست.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 Comments
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نازنين
نازنين
2 سال قبل

منم دوج كوين ٢٠٠ تا دارم
به نظرتون دوباره دوج كوين بخرم؟؟
حسم به ارز دوج كوين خيلي خوبه

حسین
حسین
2 سال قبل
پاسخ به  نازنين

برای سرمایه‌گذاری در هر ارزدیجیتالی باید حد سرمایه گذاری رعایت شود. معمولا حداکثر 10 درصد و حداقل 2 درصد از سرمایه توصیه می‌شود.

سمیرا
سمیرا
2 سال قبل

من پارسال ۷ میلیون دوج کوین خریدم، الان بالای ۸۰ میلیون دوج کوین دارم، خداروشکر واقعا?، امیدوارم دوج کوین به شما هم سود داده باشه، زنده باد دوج کوین