Categories
تحلیل فاندامنتال رمزارزهای جدید, مقالات آلتکوین‌‌ها

پیشبینی آینده ارز دیجیتال icp اینترنت کامپیوتر دفینیتی با تحلیل کامل. iCP چیست و بهترین کیف پول برای نگهداری آن کدام است؟

زمان مطالعه: 11 دقیقه

آینده ارز ICP (اینترنت کامپیوتر – Internet Computer Price) چگونه خواهد بود؟ اینترنت کامپیوتر یا همان دفینیتی (ارز ICP) بعد از راه اندازی در 10 ماه مه با رسیدن به ارزش قیمت 750 دلار و با ارزش کل بازار 53 میلیارد دلار، در فهرست 10 ارز دیجیتال برتر قرار گرفت. اگرچه قیمت ارز ICP از اوج خود با کاهش بسیار شدیدی روبرو شد، اما ممکن است سرمایه‌گذاران علاقه‌مند باشند بدانند که آیا ICP پتانسیلی برای رشد در آینده دارد یا خیر. بیایید بررسی کنیم که اینترنت کامپیوتر چیست و تحلیلگران در مورد آینده قیمت آن چه فکری می‌کنند.

پشتیبان ارز ICP: بنیاد DFINITY دفینیتی

پشتیبان ارز ICP

قبل از اینکه به سراغ چیستی این ارز برویم بد نیست بدانید که پروژه ICP (اینترنت کامپیوتر – دفینیتی) در سال 2016 توسط بنیاد DFINITY (دفینیتی) که یک سازمان تحقیقاتی علمی غیرانتفاعی است، آغاز شد.

تیم دفینیتی شامل کارشناسان سیستم‌های برنامه نویسی و توزیع شده و برترین رمزگذاران جهان است که در مجموع 200 حق ثبت اختراع و بیش از 100/000 استناد دانشگاهی دارند.

کمتر پروژه‌ای در حوزه بلاک چین دارای چنین پشتیبانی قوی است و از این لحاظ هم می‌توان آینده ICP را درخشان دید.

این پروژه چندین مرحله تأمین مالی در طول سال 2018 انجام داد (در مجموع 195 میلیون دلار جمع آوری شد). رشد و توسعه اینترنت کامپیوتر در حال حاضر تحت نظارت بنیاد DFINITY، یک موسسه غیرانتفاعی مستقر در زوریخ، با دفاتر در پالو آلتو، سانفرانسیسکو، توکیو و تیم‌های از راه دور در سطح جهان نظارت می‌شود.

فراتر از این، در حال حاضر این پلتفرم بیشتر توسط جامعه گسترده‌ای از توسعه دهندگان که قادر به استفاده از منابع توسعه دهنده DFINITY هستند برای ساخت و راه اندازی نرم افزار خود در اینترنت کامپیوتر، ایجاد شده است.

اینترنت کامپیوتر چیست؟

ارز iCP چیست؟

باید گفت ارز ICP (اینترنت کامپیوتر – دیفینیتی) یک بلاک چین عمومی است که یک محیط بی‌حد و حصر برای قراردادهای هوشمند را فراهم می‌کند که با سرعت وب اجرا می‌شوند و به کاهش هزینه‌های محاسبات کمک می‌کنند.

این ارز ادعا می‌کند پس از بیت کوین، که نقش طلای دیجیتال را بازی می‌کند و اتریوم که انقلاب مالی غیرمتمرکز (دیفای) را ایجاد کرده است، سومین نوآوری بزرگ است.

به گفته بنیان‌گذار ارز ICP ، دومنیک ویلیامز، این پلتفرم می‌تواند به مهار سلطه شرکت‌های بزرگ فناوری مانند گوگل و فیس بوک کمک کند و با ایجاد یک وب نسل 3.0، انقلابی جهانی در اینترنت ایجاد کند. بعضی از کارشناسان، اینترنت کامپیوتر را آینده اینترنت می‌دانند.

شبکه رمز ارز ICP با ایجاد یک بلاک چین با ظرفیت بی‌نهایت، هدف بلندپروازانه خود را برای “تصور مجدد نحوه ساختن همه چیز” تعیین کرده است. پلتفرم این رمز ارز ، توسعه دهندگان را قادر می‌سازد تا برنامه‌های دیفای و خدمات رسانه‌های اجتماعی دارای توکن را ایجاد کنند و توسعه دهند.

چه چیزی ارز ICP را خاص می‌کند؟

چه چیزی ارز ICP را خاص می‌کند؟

ارز ICP عملکرد اینترنت را گسترش می‌دهد تا بتواند میزبان نرم افزارهای پشتیبان باشد و آن را به یک بستر جهانی محاسبات تبدیل کند. پلتفرم ICP با نصب مستقیم کد در اینترنت عمومی و بدون استفاده از سرویس‌های ابری تجاری و سرورهای رایانه‌ای، امکان ایجاد وب سایت‌ها و سیستم‌های IT سازمانی را فراهم می‌کند.

به نقل از کوین مارکت کپ، اینترنت کامپیوتر یک شبکه اوپن سورس است که به منظور مقابله با برخی از چالش‌های اساسی با اینترنت سنتی امروزی (مانند ضعف امنیتی سیستم، انحصار در خدمات اینترنت و سواستفاده از داده‌ها و اطلاعات کاربر شخصی) طراحی شده است.

اینترنت کامپیوتر یک پلتفرم رایانه‌ای واحد ایجاد می‌کند که قادر به پشتیبانی از برنامه‌های کاربردی از هر مقیاس و پیچیدگی است. برخلاف اینترنت سنتی، اینترنت کامپیوتر به جای اعتماد به زیرساخت‌های متمرکز، مستقیماً برنامه‌ها و داده‌های زنجیره‌ای را میزبانی و سرویس می‌دهد.

هدف این شبکه، ایجاد یک اینترنت مدرن است که بتواند تقریباً از هر مقیاسی میزبانی کند، از قراردادهای هوشمند ساده و برنامه‌های دیفای گرفته تا پلتفرم‌ها و سیستم‌های سازمانی. این سیستم از نظر تئوری قادر به میزبانی از “تمام منطق و داده‌های نرم افزاری بشریت در قراردادهای هوشمند” است.

امنیت شبکه ارز ICP

امنیت شبکه ارز اینترنت کامپیوتر

هدف این پروژه حل مسائل دیرینه IT، از جمله امنیت سیستم است. این پلتفرم می‌تواند میزبان نرم افزارهای بومی در محیطی باشد که امکان ساخت سیستم‌هایی را فراهم می‌کند که نیازی به پشتیبان گیری و فایروال (دیوار آتش) ندارند.

شبکه ارز ICP به گونه‌ای طراحی شده که سیستم‌های نرم افزاری اینترنتی را به صورت خود مختار درآورد، از پیچیدگی آنها بکاهد و هزینه خدمات IT را کاهش دهد. اینترنت کامپیوتر با مکانیسم اجماع چهار لایه‌ای مبتنی بر اثبات سهام (POS) تغذیه می‌شود.

این مکانیسم شامل یک لایه هویت، یک لایه تصادفی دیدبانی، یک لایه بلاکچین و یک لایه اسناد رسمی است. در کنار هم، این لایه‌ها امنیت و مقاومت قابل اثبات را در برابر بردارهای شناخته شده حمله (مانند حملات Sybil و 51٪) فراهم می‌کنند.

شبکه ارز ICP در حالی که عدم تمرکز را حفظ می‌کند، اطمینان حاصل می‌کند که شبکه می‌تواند از میلیون‌ها شرکت کننده پشتیبانی کند. برای مشارکت در این شبکه ، کاربران باید توکن‌های ICP را برای مدت زمان مشخص قفل کنند.

این فرآیند “نورون‌ها” را ایجاد می‌کند که به کاربر امکان رأی می‌دهد تا در فرآیند شکل‌گیری شبکه و کسب پاداش مشارکت کند.

افزایش سرعت اکثر فناوری‌های بلاک چین

Internet Computer Price

برای محدود کردن حضور پروتکل‌های بزرگ تکنولوژی مانند Big Tech و Amazon Web Services (AWS) که به‌طور گسترده توسط وب سایت‌ها و بلاکچین‌ها استفاده می‌شود.

شبکه ICP از یک پروتکل غیرمتمرکز به نام پروتکل اینترنت کامپیوتر استفاده می‌کند که توسط شبکه‌ای از مراکز داده مستقل در سراسر جهان اداره می‌شود. بعد از پیدایش شبکه ارز ICP در 10 مه 2021، اینترنت کامپیوتر توسط 48 مرکز داده از اروپا، آسیا و آمریکای شمالی تأسیس شد و 1300 نود را اجرا کرد.

فناوری موفقیت‌آمیز و کلیدی ارز ICP، فناوری زنجیره کلیدی است، “موتوری” که از مجموعه‌ای از پروتکل‌ها تشکیل می‌شود و گره‌های درون پلتفرم را تنظیم می‌کنند.

این اقدام سیستم را قادر می‌سازد تا یک کلید عمومی واحد داشته باشد و به هر دستگاهی از تلفن تا ساعت هوشمند اجازه می‌دهد تا صحت محصولات مصنوعی را از طریق ICP تأیید کند. همچنین به اینترنت کامپیوتر این امکان را می‌دهد تا معاملات را طی یک الی دو ثانیه پردازش کند.

چشم‌انداز آینده ارز ICP طبق نقشه راه آن

چشم‌انداز آینده ارز اینترنت کامپیوتر

طبق نقشه راه شبکه ارز ICP که در سایت خود منتشر کرده است، در 4 سال آینده مدارس در مورد اینترنت رایانه دفینیتی و Motoko (زبان برنامه نویسی آن) آموزش می‌دهند. برخی از سرویس‌های اینترنتی باز موفقیت چشمگیری را کسب کرده‌اند و درک گسترده‌ای از شبکه این ارز وجود خواهد داشت.

در کمتر از 10 سال آینده اینترنت کامپیوتر دفینیتی در راهی برای پیشی گرفتن از اکوسیستم بزرگ و بسته اختصاصی اینترنتی big tech خواهد بود. بودجه‌هایی همچنان از طرف شرکت‌های اینترنتی قدیمی به ارز ICP هدایت می‌شود. و دیفای هم تراز با فناوری‌های سنتی مالی خواهند بود.

همچنین در 20 سال آینده، ارز ICP دیفینیتی بزرگ‌تر از اینترنت بسته امروزی است. بیشتر زیرساخت‌های مهم جامعه در آن میزبانی خواهد شد و افراد در سراسر جهان از بهبود خصوصی و آزادی‌های شخصی گسترده بهره‌مند خواهند شد.

مقایسه اتریوم (Ethereum) و ICP 

مقایسه اتریوم و ارز اینترنت کامپیوتر

برخلاف اتریوم، که به نظر می‌رسد مجموعه فناوری‌ها را برای برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) فراهم می‌کند که عمدتاً مربوط به جابه‌جایی و استفاده از دارایی‌های دیجیتال است (مانند توکن‌های ETH و ERC-20)، شبکه ارز ICP وظیفه دارد با اختصاص هویت‌های خاص به داده‌ها، و با استفاده از انتقال حاکمیت ICP به کاربران نهایی، اینترنت سنتی را جایگزین مراکز کند.

در یک طرف، اتریوم از قراردادهای هوشمند برای اجرای خودکار توافق‌ها و اقدامات استفاده می‌کند. از طرف دیگر، اینترنت کامپیوتر از بستری استفاده می‌کند که بسیار شبیه به قراردادهای هوشمند هستند، اما ساخته شده‌اند تا فوق‌العاده مقیاس‌پذیر باشند.

فراتر از این، دو پلتفرم از نظر سرعت و کارایی تفاوت قابل ملاحظه‌ای دارند. در حالی که اتریوم در حال حاضر از هزینه‌ معاملاتی و زمان تأیید نسبتاً بالا (عمدتاً به دلیل ازدحام) رنج می‌برد، اما توان عملیاتی گسترده ICP تضمین می‌کند که نهایی کردن تراکنش را در 5 یا 10 ثانیه انجام دهد.

با توجه به این نکته، هنگام مقایسه ICP با وضعیت فعلی اتریوم، این مزایای عملکردی مشاهده می‌شود. با راه اندازی تدریجی اتریوم 2.0، این تفاوت‌ها می‌تواند به میزان قابل توجهی تغییر کند.

نحوه خرید و نگهداری ارز ICP (دفینیتی)

2 راه عمده برای نگهداری ICP پس از خرید پیش روی شماست:

  • نگهداری ICP در صرافی (ناامن اما دسترسی آسان برای خرید و فروش)
  • نگهداری ICP در کیف پول (امنیت بالاتر اما دسترسی سخت‌تر برای خرید و فروش)

از آنجایی که این پروژه از همان بدو شروع از حمایت قوی برخوردار بود، در تمام صرافی‎‌های معتبر لیست شد. از جمله صرافی‌ها که می‌توانید خرید و فروش ارز ICP را در آن‌ها انجام دهید می‌توان به صرافی بایننس، صرافی کوین بیس، صرافی کوکوین و صرافی هات بیت اشاره کرد.

برای خرید ارز ICP کافی است وارد این صرافی‌ها شوید و از بخش Market یا Trade نسبت به خرید و معامله ICP اقدام کنید. استفاده از صرافی برای نگهداری ارز ICP آسان و راحت است، اما بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال هم مورد حمله هکرها قرار گرفته‌اند، بنابراین، نگهداری ICP در صرافی توصیه نمی‌شود.

خرید و نگهداری ارز ICP

کیف پول ارز ICP دفینیتی

کیف پول دیجیتال یا همان دیجیتال والت، فضایی است که می‌توان در آن دارایی‌های دیجیتال از جمله ارز ICP را نگهداری کنید. با توجه به جدید بودن ارز ICP ، این پرسش در ذهن بسیاری از کاربران ایجاده شده که این ارز را کجا نگه داری کنیم و کیف پول مناسب ICP چیست؟

با بررسی‌های صورت گرفته 3 کیف پول برای نگهداری ICP وجود دارد، اما از بین آنها ما معتبرترین را انتخاب کرده‌ایم. معتبرترین کیف پول مناسب نگهداری و ذخیره ارز ICP در حال حاضر کیف پول سیف پال یا سیف پل است.

در ادامه این مقاله نحوه استفاده از کیف پول سیف پال برای نگهداری ارز ICP را توضیح می‌دهیم. کیف پول سیف پال در حال حاضر فقط در نسخه موبایلی انتشار پیدا کرده و نسخه ویندوزی کیف پول سیف پال هنوز در دسترس نیست.

کیف پول سیف پال

سیف پال

در صورتی که قصد دارید برای میان مدت یا بلند مدت ارز ICP را نگهداری کنید، بهتر است یک پول مناسب (ایمن، راحت) داشته باشید. یکی از این کیف پول‌ها کیف پول موبایلی سیف پال (SafePal) است.

نحوه استفاده از کیف پول سیف پال برای نگهداری ارز ICP

در حال حاضر فقط نسخه موبایلی کیف پول سیف پال برای سیستم عامل اندروید و IOS قابل دسترس است. برای دانلود کیف پول سیف پال جهت نگهداری ارز ICP روی لینک‌های دانلود کلیک کنید.

لینک دانلود نسخه اندروید کیف سیف پال برای نگهداری ارز ICP

لینک دانلود نسخه IOS اپل کیف پول سیف پال برای نگهداری ارز ICP

بهتر است بخوانید: آموزش کیف پول سیف پال

بعد از دانلود و نصب کیف سیف پال، یک کد 8 رقمی برای کیف پول سیف پال خود تنظیم کنید. بعد از تنظیم کد 8 رقمی، باید یک کیف پول برای ارز ICP خود بسازید. کافی است Add را لمس کنید و یک نام برای کیف پول سیف پال خود انتخاب کنید. برای مثال ما نام کیف پول سیف پال خود را (My Wallet) تنظیم کرده‌ایم.

بعد از ساخت کیف پول سیف پال باید ICP را به لیست دارایی‌های کیف سیف پال خود اضافه کنید، چراکه ارز ICP به طور پیش فرض در لیست کیف پول سیف پال نمایش داده نمی‌شود.

حال برای اضافه کردن ارز ICP در لیست کیف سیف پال خود باید دکمه Add یا آیکون «+» را لمس کنید.

لمس + و افزودن کوین ICP به والت و نگهداری ICP

بعد از لمس + یا لمس دکمه Add وارد صفحه‌ای می‌شوید که همه ارزهای کیف پول سیف پال از جمله ارز ICP در آن وجود دارد. حال باید از فیلد جستجو نام ICP را جستجو (Search) کنید.

جستجوی ICP در والت سیف پال

در کیف سیف پال ارز ICP در شبکه بایننس چین و اتریوم موجود است. پیشنهاد ما ICP بر بستر شبکه بایننس اسمارت چین (BEP20) است. چراکه هم اکنون کارمزد انتقال ارز ICP بر بستر اتریوم بیشتر از کارمزد انتقال آن بر بستر شبکه بایننس اسمارت چین است.

افزودن ICP به لیست ارزهای والت سیف پال

افزودن ارز ICP به لیست ارزهای کیف پول سیف پال

بعد از افزودن ارز ICP بر بستر بایننس اسمارت چین، این ارز به لیست ارزهای دلخواه شما در صفحه اصلی کیف پول سیف پال افزوده و نمایش داده می‌شود. مانند تصویر زیر:

افزودن ICP به لیست ارزهای صفحه اصلی کیف پول والت

حال برای تبدیل ارز ICP ، در ابتدا میبایست دارایی خود را شارژ کنید. برای شارژ کردن کردن ICP در کیف پول سیف پال باید از طریق یک صرافی آنلاین ارز ICP را خریداری و به کیف سیف پال خود واریز کنید.

برای واریز کردن ارز ICP به کیف پول سیف پال خود، باید ICP در صفحه اصلی کیف سیف پال را لمس کنید تا وارد صفحه Receive | Send یا همان دریافت و ارسال شوید.

دریافت ICP در والت

حال برای دریافت (شارژ) ارز ICP باید روی Receive کلیک کنید. بعد از کلیک روی (دریافت) با صفحه زیر روبرو می‌شوید.

آدرس دریافت کوین ICP در والت

این آدرس، آدرس کیف پول ارز ICP شماست. کافی است از طریق صرافی که ارز ICP خود را از آن تهیه کرده‌اید، ICP خود را به آدرس کیف پول سیف پال شخصی خود واریز کنید.

دقت کنید که این آدرس، کلید عمومی کیف پول شما است و شما می‌توانید کلید عمومی را در اختیار هر فردی بگذارید، چراکه کلید عمومی مثل حساب بانکی شماست، اما در حفظ و نگهداری رمز عبور و کلید خصوصی کیف پول سیف پال خود کوشا باشید، چراکه آشکار شدن کلید خصوصی کیف پول سیف پال به منزله دسترسی به تمام دارایی شما در کیف پول است.

پیش بینی قیمت ارز ICP

پلتفرم تحلیلی Techopedia به تازگی پیش‌بینی کرده است که ارز دیجیتال ICP (Internet Computer Protocol) در سال 2025 به سقف قیمتی 150 دلار خواهد رسید. این پیش‌بینی بر اساس تحلیل‌های دقیق داده‌های بازار و روندهای فناوری مرتبط با پروژه ICP و ظرفیت آن برای ارائه راه‌حل‌های نوآورانه در زمینه‌ی اینترنت غیرمتمرکز است. ICP، که با هدف ایجاد یک اینترنت عمومی و بدون مرز طراحی شده، توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و توسعه‌دهندگان را به خود جلب کرده است. پیش‌بینی Techopedia نشان‌دهنده باور راسخ به پتانسیل رشد قابل توجه ICP در آینده نزدیک است.

سوالات متداول

1- اینترنت کامپیوتر (ICP) چیست؟

اینترنت کامپیوتر یک شبکه غیرمتمرکز است که به دنبال ارائه زیرساختی برای اجرای نرم‌افزارها، ساخت وب‌سایت‌ها و سیستم‌های جدید به صورت کاملاً غیرمتمرکز و بدون نیاز به سرویس‌های میزبانی سنتی است.

2- چرا ارز ICP مهم است؟

ارز ICP به دلیل پشتیبانی از یک اکوسیستم غیرمتمرکز برای توسعه وب و اپلیکیشن‌ها، مهم است. این پلتفرم توانایی انقلابی کردن نحوه ساخت و توزیع برنامه‌های کاربردی اینترنتی را دارد و به سمت یک اینترنت آزادتر و کارآمدتر گام برمی‌دارد.

3- آینده ارز ICP چگونه است؟

آینده ارز ICP از نظر تحلیل‌گران و پلتفرم‌های تحلیلی مانند Techopedia، روشن توصیف شده است. تحلیل‌گران برای این ارز دیجیتال در سال 2025، سقف قیمتی 150 دلار را پیش بینی کردند.

جمع بندی

پروژه ICP توسط یکی از گسترده‌ترین تیم‌ها در فضای ارزهای رمزنگاری در حال توسعه است، به نقل از DFINITY، این پروژه توسط برجسته‌ترین تیم از مهندسان کامپیوتر توزیع شده از صنعت کریپتو، رمزنگاران و کارشناسان عملیاتی در حال ساخت است.

توسعه آن توسط بنیان‌گذار و دانشمند ارشد (دفینیتی) DFINITY، دومینیک ویلیامز (یک کارآفرین با تجربه و نظریه پرداز رمزنگاری که پیشگام آستانه DFINITY و فناوری زنجیره PSC است) هدایت می‌شود. از این رو با توجه به تیم کم نظیر اینترنت کامپیوتر را می‌توان یک آینده پر سود را برای این رمز ارز جدید در نظر گرفت.

در صورتی که می‌خواهید در مورد مفاهیم پایه و آموزش‌های کاربردی رمز ارزها اطلاعات بیشتری کسب کنید، همیشه می‌توانید از راهنماهای ما در منو و دیگر بخش‌های سایت که حاوی منابع عالی است، استفاده کنید.

ما همچنین منابع غنی از مواردی داریم که به جزئیات بیشتر قیمت ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، تتر و سایر موارد می‌پردازد. خواندن منابع مفید به شما کمک می‌کند تا با اصطلاحات رایج بازار ارز دیجیتال و همچنین بهترین استراتژی‌ها در برخورد با انواع مختلف شرایط بازار آشنا شوید.

امیدواریم مطلب “آینده ارز ICP | اینترنت کامپیوتر چیست؟” مورد توجه شما قرار گرفته باشد. لطفا نظرات خود را در مورد موضوعات مطرح شده از طریق کامنت با ما در میان بگذارید. سلب مسئولیت: تمام اطلاعات موجود در وب سایت بیتشال با حسن نیت و فقط برای اطلاعات عمومی منتشر شده است. هرگونه اقدامی که خواننده بر اساس اطلاعات موجود در این وبسایت انجام دهد، بر عهده خود اوست.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
19 Comments
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین
حسین
2 سال قبل

سلام کسی ولت مناسب برا استیک کردن آی سی پی سراغ داره؟!

امید فدایی
امید فدایی
2 سال قبل

سلام به همه دوستان برخلاف توضیحات این مقاله امکان انتقال icp بر بستر باینانس نیست و شما به راحتی می تونین با نصب افزونه پلاگ بر روی مرورگر کروم و ساختن یک کیف پول جدید icp را بر روی شبکه اختصاصی خودش منتقل کنید

مریم احمدی
مریم احمدی
2 سال قبل
پاسخ به  امید فدایی

افزونه پلاگ چیه میشه بیشتر توضیح بدین

سجاد نعمت اللهی صفاییان
سجاد نعمت اللهی صفاییان
2 سال قبل
پاسخ به  امید فدایی

سلام من قبلا plug رو نصب کردم ولی الان که 12 کلمه رو میزنم ازم یوزر پس جدید میخواد ولی بازم وارد نمیشه تو صفحه ای که پسره میرقصه میمونه

reza
reza
2 سال قبل

دوست عزیز تو نصب کردی خب مشکلی نداره

امیر ایمان
امیر ایمان
2 سال قبل

سلام .متاسفانه اطلاعات دقیقی واسه والت PLUGکه روی سیسنم نصب میشه پیدا نکردم وانتقالی که انجام دادم در ACTIVITY نشون میده اما موجودی صفره…..اگر کسی اطلاعاتی داره ممنون میشم share کنیدایدی تلگرام amirmahdi456

ناند
ناند
2 سال قبل
پاسخ به  امیر ایمان

منم مشکلم اینه
معلوم نیست چرا plug موجودی و صفر نشون میده

حسین خلیلی
حسین خلیلی
2 سال قبل

این آموزش دروغه و اشتباهه ولت ای سی پی اینجور نیس و ادرس بر بستر خودشه نه بایننس نه اتریوم

رامین
رامین
2 سال قبل

شعر گفته سیف پل داره ولی شبکش بایننسه کدوم صرافی icpشبکش بایننس که بتونی بفرستی هیچیتمام صرافی ها شبکه خودشه

meysam
meysam
2 سال قبل

سلام.ایا کسی از کوینکس icp رو به این ولت انتقال داده؟

Aref
Aref
2 سال قبل

سلام لطفاً جواب بدین تا حالا کسی icp انتقال داده به سیف پال ؟

Saeed
Saeed
2 سال قبل
پاسخ به  Aref

خیر نمیشه انتقال داد

oldplayershz
oldplayershz
2 سال قبل

کلا من هنوز یک کیف پول ساده برای این رمز ارز پیدا نکردم همرو هم چک کردم
یکی از بدترین مشکلاتش همینه
و من نگران ارزهایی هستم که در صرافی دارم و برای قیمت500 تا 1000 نگهدار یمیکنم

علی محمدی
علی محمدی
2 سال قبل
پاسخ به  oldplayershz

سلام کیف پولش فقط earth wallet هستش

reza
reza
2 سال قبل
پاسخ به  علی محمدی

من به این کیف پولی که گفتین انتقال دادم اما اما الان نمیتونم برداشت بزنم ارور میده

Om8d
Om8d
2 سال قبل

سلام.کیف سیف پال را نصب کردم ولی از صرافی زمانی که انتقال میدم ارور آدرس کیف پول مقصد و میزنه.مطمئنید کسی icp به سیف پال انتقال داده؟

محسن
محسن
2 سال قبل
پاسخ به  Om8d

منم دقیقا همین مشکل رو دارم

م. اکبری
م. اکبری
2 سال قبل
پاسخ به  Om8d

چون safepal فقط icp رو بر بستر bep20 پشتیبانی میکنه و باید بر بستر bep20 انتقالش بدید فقط

امید فدایی
امید فدایی
2 سال قبل
پاسخ به  Om8d

شما نمی تونید بر روی سیف پال انتقال بدین