Categories
اخبار صرافی‌‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

یونی‌ سوآپ (صرافی غیرمتمرکز) پیشرو در جهان با استقرار قراردادهای خود در هر چهار شبکه آزمایشی اتریوم، گامی بزرگ در جهت آغاز نسخه سوم خود برداشته است. یونی‌سوآپ پیشرو در معاملات غیرمتمرکز، گام بزرگی را برای آغاز نسخه مورد انتظار “V3” خود برداشته است و از استقرار موفقیت‌آمیز قراردادهای هوشمند V3 در همه شبکه‌های آزمایشی اتریوم خبر داد.

در اطلاعیه 21 آوریل، آزمایشگاه یونی‌سواپ تأیید کرد که هسته اصلی V3 پروتکل و قراردادهای هوشمند آن در همه شبکه‌های آزمایشی اصلی اتریوم ( Ropste، Rinkeby ، Kovan و Goerli) مستقر شده است. آدرس‌های شبکه آزمایشی در Github ارسال شده است، و یونی‌سوآپ به کاربران یادآوری می‌کند که این آدرس‌ها نهایی نیستند و یا بعد از به روزرسانی نهایی این آدرس‌ها تغییر خواهند کرد. هسته نسخه سه قراردادهای اصلی نیز در GitHub مستقر شده است.

در 23 مارس یک جایزه با پاداش حداکثر 500,000 دلار برای کشف اشکالات با شدت بالا در قراردادهای V3 یون‌سوآپ تعیین شد. طبق اعلام رسمی، انتظار می‌رود یونی‌سواپ V3 از تاریخ 5 مه در شبکه اصلی راه‌اندازی شود. یونی‌سواپ برای ارتقا بعدی خود راهی برای بهره وری سرمایه در پیش گرفته است که ممکن است جنبه درآمد منفعل تأمین نقدینگی را برای بسیاری از سرمایه گذاران معمولی دیفای پیچیده کند.

برخی از به روزرسانی‌های بعدی شامل چندین ردیف کارمزد است که به تأمین کنندگان نقدینگی اجازه می‌دهد تا با پذیرفتن درجات مختلف خطر، جبران ضرر کنند. همچنین بروزرسانی‌هایی برای منحنی‌های خودکار سود بازار فراهم شده‌اند که موقعیت‌های افراد را در یک استخر واحد جمع می‌کنند تا یک منحنی ترکیبی برای خرید و فروش کاربران ایجاد کنند.

علی رغم هزینه‌های بالای شبکه اتریوم، که طبق گفته اتراسکن به طور متوسط در حال حاضر حدود 67.86 دلار برای مبادله توکن یونی‌سواپ است، DEX همچنان حجم بالایی از معاملات را به خود جلب می‌کند. در 20 آوریل، بنیانگذار یونی‌سواپ، هیدن آدامز اعلام کرد که این پلتفرم برای اولین بار به 10 میلیارد دلار حجم معاملات هفتگی رسیده است.

در زمان نوشتن مقاله، ارز UNI در طی 24 ساعت گذشته 6.8٪ رشد داشته است. توکن‌های UNI تقریبا در 32 دلار معامله می‌شوند و از بالاترین قیمت خود در 15 آوریل یعنی 39.20 دلار پایین هستند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها