دوشنبه، ۲۵ مارس ETFهای بیت کوین شاهد مجموع ورودی خالص ۱۵.۷ میلیون دلاری بودند که روند پنج روزه خروج نقدینگی از این صندوق‌ها شکسته شد. بر اساس داده‌های SoSo Value، صندوق ETF بیت کوین فیدلیتی (FBTC) شاهد ورود جریان نقدینگی ۲۶۱ میلیون دلار در یک روز بوده است. پس از آن، ETF بیت کوین بلک راک (IBIT) با ورود نقدینگی ۳۵.۴ میلیون دلار مواجه شده است. این ارقام کاملاً با خروج نقدینگی از ETF بیت کوین گری‌اسکیل (GBTC) در تضاد هستند. بازار شاهد خروج نقدینگی ۳۵۰ میلیون دلاری از این صندوق بوده است.

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

روز گذشته (دوشنبه، ۲۵ مارس) ETFهای بیت کوین شاهد مجموع ورودی خالص ۱۵.۷ میلیون دلاری بودند که روند پنج روزه خروج نقدینگی از این صندوق‌ها شکسته شد.

بر اساس داده‌های SoSo Value، صندوق ETF بیت کوین فیدلیتی (FBTC) شاهد ورود جریان نقدینگی ۲۶۱ میلیون دلار در یک روز بوده است. پس از آن، ETF بیت کوین بلک راک (IBIT) با ورود نقدینگی ۳۵.۴ میلیون دلار مواجه شده است. این ارقام کاملاً با خروج نقدینگی از ETF بیت کوین گری‌اسکیل (GBTC) در تضاد هستند. بازار شاهد خروج نقدینگی ۳۵۰ میلیون دلاری از این صندوق بوده است.

این تغییر روند پس از یک هفته چالش‌برانگیز برای صندوق‌های ETF بیت کوین اتفاق افتاده است که شاهد خروج نقدینگی بیش از ۸۸۵ میلیون دلار بودند. تأثیر این تغییر روند بر عملکرد بازار بزرگترین ارز دیجیتال بازار مشهود بوده است، زیرا دیروز قیمت بیت کوین دوباره به مرز ۷۱ هزار دلار رسید. حجم معاملات روزانه BTC نیز در همین مدت ۲۶ افزایش داشته است.

به علاوه، موفقیت معاملات صندوق‌های ETF بیت کوین در آمریکا سایر کشورها را نیز در سطح نهادی تحت تأثیر قرار داده است. بورس اوراق بهادار لندن اعلام کرده که قصد دارد معاملات اوراق قابل معامله (ETN) بیت کوین و اتریوم را از ماه‌های آتی شروع کند.

منبع: crypto.news

در دانشگاه مترجمی زبان انگلیسی خوندم. از همان آغازین روزهای اینترنت دایل آپ، عاشق فناوری بودم‌ و روزانه ساعت‌ها وقتم رو صرف مطالعه موضوعات مختلف این حوزه میکردم. کارم رو با مترجمی آغاز کردم و بعداً وارد عرصه تولید محتوا شدم. از موقعی که دوج یه جوک کوین بود وارد عرصه کریپتو شدم. شش ساله که در این حوزه هم مینویسم و هم فعالیت شخصی دارم. تلاشم اینه که بتونم اطلاعات مفیدی رو در اختیار سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به خصوص تازه‌کار دنیای ارزهای دیجیتال قرار بدم.
«آینده ازآن کریپتو خواهد بود»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها